Citi Payback

Data: 2010-07-02 08:56:30
Autor: MarekZ
Citi Payback
Użytkownik "Ryba" <trybski@USUNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c2d76cb$0$2589$65785112@news.neostrada.pl...
Witam

Dostał już ktoś z Was nową kredytówkę Citi Payback?
Bo wczoraj dostałem sms-a że niedługo wymienimy Twoją
Motokartę i że nie będą dostępne archiwalne wyciągi.

Czy to oznacza, że dostanę nowy numer karty?

Ja 2 dni temu robiłem downgrade mojej karty na Payback i ponoć mam dostać w ciągu tygodnia.

Data: 2010-07-02 09:17:11
Autor: Ryba
Citi Payback

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:i0k22d$9p5$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

A jakie konkretnie kroki musiałeś poczynić?

Bo z mojej strony było tylko wyrażenie w ubiegłym roku chęci
o zamianie motokarty na motokarte payback.

Ryba

Data: 2010-07-02 09:21:09
Autor: MarekZ
Citi Payback
Użytkownik "Ryba" <trybski@USUNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c2d9277$0$2596$65785112@news.neostrada.pl...

A jakie konkretnie kroki musiałeś poczynić?

Bo z mojej strony było tylko wyrażenie w ubiegłym roku chęci
o zamianie motokarty na motokarte payback.

Ja zadzwoniłem na Citi-linięi powiedziałem, że chcę. Tyle.

Dwa razy przysyłano mi taki świstek-formularz do wypełnienia z wyrażeniem zgody na zamianę, ale ignorowałem to i nie odsyłałem go.

Warto zwrócić uwagę, że - przynajmniej teoretycznie - darmowa wymiana ma być tylko do połowy września, choć to zapewne wyłącznie marketolenie.

Data: 2010-07-02 16:07:09
Autor: RobertS
Citi Payback

Dwa razy przysyłano mi taki świstek-formularz do wypełnienia z wyrażeniem zgody na zamianę, ale ignorowałem to i nie odsyłałem go.

wypełniłem kiedyś tam taki świstek i nawet do placówki zaniosłem, czy to oznacza, że teraz już nie muszę dzwonić w sprawie wymiany?

RobertS

Data: 2010-07-02 16:13:49
Autor: MarekZ
Citi Payback
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0krqh$2r1i$3@opal.icpnet.pl...

wypełniłem kiedyś tam taki świstek i nawet do placówki zaniosłem, czy to oznacza, że teraz już nie muszę dzwonić w sprawie wymiany?

Tak.

Data: 2010-07-03 11:06:20
Autor: ra9om1ak
Citi Payback
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:i0k3gk$bks$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Dziwne, ja takich prob uczynilem z 4,5 - za kazdym razem byla opcja formularz lub oddzial, a dzwonilem w sumie na przestrzeni paru miesiecy.
Nie ma mozliwosci zmiany karty "na gebe" twardo przy tym obstawali, wiec dziwie sie.

ra9om1ak

Citi Payback