Data: 2009-07-06 10:38:18 | |
Autor: witek | |
Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok | |
Mithos wrote:
Doznałem lekkiego szoku, takiej obsługi to ja się mogę spodziewać na bazarze, a nie w poważnym banku, który kiedyś był znany z przyzwoitej jakości obsługi klienta.Jaka płaca taka praca. Przecież w tych wszystkich oddzialikach rekrutują podobnie jak w McDonaldzie, wiec co sie dziwisz, ze im sie nie chce. To w zasadzie wynajęta powierzchnia i ludzie z łapanki a nie oddział banku. |
|
Data: 2009-07-06 11:40:36 | |
Autor: MK | |
Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok | |
witek wrote:
Mithos wrote:Nio tak ale to nie znaczy ze maja byc niemili. Poza tym Ciebie jako klienta to malo interesuje czy oni sa zatrudniani w taki czy inny sposob |
|
Data: 2009-07-06 10:53:44 | |
Autor: witek | |
Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok | |
MK wrote:
Nio tak ale to nie znaczy ze maja byc niemili. Poza tym Ciebie jako klienta to malo interesuje czy oni sa zatrudniani w taki czy inny sposob A na to to akurat masz niewielki wpływ. Możesz im to powiedzieć, poskrażyć się wyżej, zmienić oddział albo bank |
|
Data: 2009-07-06 17:40:46 | |
Autor: Mithos | |
Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok | |
witek pisze:
To w zasadzie wynajęta powierzchnia i ludzie z łapanki a nie oddział banku. Ale w innych bankach (oddziałach) bywa normalnie. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-06 10:51:46 | |
Autor: witek | |
Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok | |
Mithos wrote:
witek pisze: Widać w tym trafili na ambitnych, którzy traktują swoją pracę jako przejściową. |
|
Data: 2009-07-06 19:58:00 | |
Autor: PaweĹ | |
Citi(Sziti)bank - jakoĹÄ obsĹugi - szok | |
witek wrote:
Mithos wrote: no ale czy redukcja kosztow poprzez zepchniecie obslugi na franczyzne, ktorej sie nie chce i robi tym samym zly PR marce, to jest to co banki chca osiagnac? |