Data: 2009-07-06 11:24:36 | |
Autor: MK | |
Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok | |
Mithos wrote:
Właśnie byłem w Citi celem spersonalizowania swojej KK. Obsługa zero zainteresowania. Jedynie jakiś praktykant przejawiał minimalną inicjatywę, szkoda że nic nie wiedział i ze wszystkim latał do "doradców". Doradcy jako, że było kilka minut po 16 (a placówka czynna do 17) szykowali się już do domów, bo ewidentnie nie chciało im się cokolwiek robić. Po wielkim koncylium jak dokonać takowej operacji wręczono mi czystą kartkę aby spisał swoje żądanie i dołączył zdjęcie (przykleił na ślinę?). Dodatkowo polecono mi wpisać PEŁNY numer swojej karty czego oczywiście odmówiłem. Ostatecznie przyjęto więc dyspozycję bez numeru karty ale powiedziano, że cyt. "niewiadomo czy przejdzie".Zlozyles jakies zazalenia na stan uslug? |
|
Data: 2009-07-06 17:41:32 | |
Autor: Mithos | |
Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok | |
MK pisze:
Zlozyles jakies zazalenia na stan uslug? Do kogo ? Poczekam co mi wyjdzie z tej całej operacji. W przypadku banków nie zwykłem kopać się z koniem, to oni zarabiają na mnie, a nie ja na nich. W razie czego papa :) -- Mithos |
|
Data: 2009-07-06 11:44:08 | |
Autor: MK | |
Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok | |
Mithos wrote:
MK pisze:Fakt :) |
|