Citi - Visa BP migrcja na MC?

Data: 2020-03-12 22:56:49
Autor: Marcin
Citi - Visa BP migrcja na MC?
Witam

Mam karte Visa BP / Payback. Chcialem sobie sprobowac jak to bedzie zaplacic telefonem przez Google Pay ale okazuje sie, ze w Citi mozna podpiac do GP tylko karty MasterCard. Pytanie czy ktos majacy KK Citi Visa wymogl na Citi migracje na MC z zachowaniem braku oplat?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2020-03-13 00:38:48
Autor: Dawid Rutkowski
Citi - Visa BP migrcja na MC?
Nie trzeba niczego wymuszać - MC+BP jest darmowa w 100%, jak simplicity.
Mi citek zamienił MC na visę (czyli "pod prąd", bo potrafili bez pytania wymieniać visy na MC).
Napisz wiadomiść w ST, powinno się udać.

Citi - Visa BP migrcja na MC?