Citi ZTM w praktyce

Data: 2011-06-13 19:25:13
Autor: Grzegorz Niemirowski
Citi ZTM w praktyce
Skusiłem się na debetówkę i kredytówkę Citi ZTM. W kwietniu kończył mi się bilet, więc postanowiłem skorzystać z promocji i nowy bilet zapisać za debetówce Citi ZTM oraz spełnić pozostałe warunki do uzyskania 20% zwrotu (10% za kartę debetową i 10% za kredytową). Oczywiście kasa nie miała się pojawić natychmiast tylko do końca następnego miesiąca. No dobra, czekałem cierpliwie. Nadszedł czerwiec i nic, żadnego zwrotu. Przeszedłem się więc do oddziału bo był niedaleko. Tam potwierdzono, że spełniłem wszystkie wymogi i zaproponowano złożenie reklamacji. Złożyłem. Po paru dniach pojawił się zwrot na koncie, ale na karcie kredytowej nie. A więc pogawędka przez CitiPhone. Tam panienka przekonuje mnie, że wcale nie mam karty Citi ZTM tylko jakąś inną (nie pamiętam nazwy). Zaczęła mi nawet czytać numer tej karty. Pytam, co w takim razie robi logo ZTM na mojej karcie i mówię, że przecież podałem przed chwilą numer mojej karty podczas uwierzytelniania i był inny niż ona mi czyta. Więc gdzieś poszła (w ogóle co chwila gdzieś znikała i prosiła o cierpliwość, ogólnie cała rozmawa trwała bardzo długo). Wraca i gada, że nie było zwrotu bo nie zapisałem biletu na kredytówce. Pytam się ją po co by mi były dwa bilety i przypominam, że w ulotce nie było nic o dwóch biletach a w oddziale potwierdzili, że spełniłem wszystkie wymogi. W tej sytuacji w końcu się poddała i przyjęła reklamację, czekam teraz na rozpatrzenie.

Jeszcze jedna ciekawostka: podczas składania pierwszej reklamacji pytali, czy chcę odpowiedź mailem czy telefonicznie. Wybrałem maila. Nie przyszedł, przyszło za to papierową pocztą. Okazało się, że to wcale nie było pytanie o to jaką drogą chciałbym dostać odpowiedź tylko jaką drogę akceptuję a oni i tak sobie sami wybiorą jaką chcą.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2011-06-14 09:45:36
Autor: abe lincoln
Citi ZTM w praktyce

Ja mam tak, że bilet jest zakodowany na debetowej karcie - a płaciłem kredytówką Citi, niebędącą kartą miejską. I zwrot dostaję w dwóch kolejnych miesiącach. Czyli kupiłem bilet i w dwóch kolejnych miesiącach dostałem po 19,6 zł. --

Citi ZTM w praktyce