Citi cichcem wycofuje Visy?

Data: 2017-02-11 04:17:52
Autor: Dawid Rutkowski
Citi cichcem wycofuje Visy?
Dobra odpowiedź ;>
A poważnie to ktoś tu już chyba taki przypadek opisywał.. Ja mam MC, więc nie sprawdzę.
Ale bezczelne - skoro zmienia się numer rachunku to praktycznie nowa umowa. I jeszcze trzeba uważać, bo może po aktywacji nowej karty trzeba będzie od razu spłacić starą, GP przepadnie.
A przynajmniej ten sam typ ? Czy jakiś cobrand wrzucili ?
Ciekawe, co z ew. bezpłatnością tej karty - a ogólnie, to co zrobią z visą payback ?

Data: 2017-02-11 14:24:44
Autor: J.F.
Citi cichcem wycofuje Visy?
Dnia Sat, 11 Feb 2017 04:17:52 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
> Dobra odpowiedź ;>
A poważnie to ktoś tu już chyba taki przypadek opisywał. Ja mam MC, więc nie sprawdzę.

Jeszcze pytanie jaka byla stara karta - wielu bankom sie zdarzaja
"wycofane z oferty".

Ale bezczelne - skoro zmienia się numer rachunku to praktycznie nowa umowa.

Az tak bym nie uogolnial. Nr rachunku rzecz techniczna, czysto
techniczna. Ale umowe warto sprawdzic - pewnie gdzies tam pisalo "Visa".

I jeszcze trzeba uważać, bo może po aktywacji nowej karty trzeba
będzie od razu spłacić starą, GP przepadnie.

Eee - to bedzie reklamacja :-)
Zreszta czemu MC mialby uniewazniac Vise.

Ale ... jak sie kto chce pokopac z koniem, to niech splaci stara wize
na nowo podane konto. A potem domaga wyrownania strat :-)

A przynajmniej ten sam typ ? Czy jakiś cobrand wrzucili ?

Typ inny. A wiec inna pozycja w cenniku, pewnie inny regulamin - inna
umowa innymi slowy - a gdzie podpis ?

Ciekawe, co z ew. bezpłatnością tej karty - a ogólnie, to co zrobią
z visą payback ?

Podmienia na MC w powyzszy sposob :-)

Karta ciagle w ofercie ... ale to juz jedyna Visa.
Ten Payback to jakies grosze ich kosztuje - moze chyba zostac.

Ale moze zarzad ma inna wizje :-)

J.

Citi cichcem wycofuje Visy?