Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?

Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?

Data: 2016-12-15 14:15:59
Autor: koala
Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
Witam,

Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana": mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem,  kolejne już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?

Pozdr,
Koala

Data: 2016-12-15 13:25:25
Autor: Wojtek
Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
El jueves, 15 de diciembre de 2016, 10:16:11 (UTC-3), koala  escribió:
Witam,

Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana": mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem,  kolejne już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?


Dziwne, mam u nich kartę od dobrych kilku lat i o ile faktycznie z ich systemu 'znika' moj brak zgody na marketing (zdażyło się może 1-2 razy) o tyle grzecznei zawsze przepraszają i od chyba 2 lat nie miałem od nich telefonu...

Data: 2016-12-15 14:28:50
Autor: Liwiusz
Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
W dniu 2016-12-15 o 14:15, koala pisze:
Witam,

Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak
powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie
spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana":
mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła
i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu
uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem,  kolejne
już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej
sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?

Mam kartę Citi od wielu lat. Swego czasu dzwonili co tydzień, albo nawet częściej, z ofertą kredytu w karcie, czy z sugestią, aby coś droższego kupić i rozłożyć spłatę na raty.

Zacząłem blokować ich numery, potem zainstalowałem aplikację truecaller, która sama w sobie ma numery Citka już poblokowane (widzę tylko jak wejdę w aplikację w zablokowane połączenia, że Citek coś próbował).

Czasami uda im się oszukać filtr, wówczas kończą rozmowę po moim stwierdzeniu, że ja przez telefon nie podaję danych (zwykle proszą o rok/miesiąc urodzenia lub inną bzdurę).

Tak więc kiedyś było to irytujące, ale teraz to tylko taki rzadki folklor.

--
Liwiusz

Data: 2016-12-16 23:05:23
Autor: jo44
Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
W dniu 15.12.2016 o 14:28, Liwiusz pisze:

Czasami uda im się oszukać filtr, wówczas kończą rozmowę po moim
stwierdzeniu, że ja przez telefon nie podaję danych (zwykle proszą o
rok/miesiąc urodzenia lub inną bzdurę).

Tak więc kiedyś było to irytujące, ale teraz to tylko taki rzadki folklor.

Potwierdzam - wystarczyło nie dać się "wylegitymować" przed
przedstawieniem ich oferty i po dwóch próbach zaniechali nękania.

Data: 2016-12-19 07:05:24
Autor: koala
Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?

Zacząłem blokować ich numery, potem zainstalowałem aplikację truecaller,
która sama w sobie ma numery Citka już poblokowane (widzę tylko jak
wejdę w aplikację w zablokowane połączenia, że Citek coś próbował).

Dokładnie tak samo robię tylko apką "Odebrać telefon"...odblokowałem ich z ciekawości na chwilę, ale też ze względu na zapytanie złożone przez wewnętrzną pocztę, w zasadzie dlatego, że się strasznie dobijali - 3 -4 próby dziennie przez kilka dni...

Pozdr,
Koala

Data: 2016-12-15 19:29:19
Autor: cef
Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
W dniu 2016-12-15 o 14:15, koala pisze:
Witam,

Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak
powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie
spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana":
mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...

A to dziwne, bo ostatnio zapisałem się na tę promocję karty
(co dają telefon) i pani konsultantka od początku była nastawiona negatywnie,
niewiele miała sama do zakomunikowania i przy pierwszej nadarzającej
się okazji mnie spławiła. Więc klientów chyba nie potrzebują.

Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona