Citi dzwoni i prosi o weryfikację :)

Data: 2013-01-11 15:07:43
Autor: Piotr Hołda
Citi dzwoni i prosi o weryfikację :)
Miałem dzi¶ telefon z Citibanku (chyba). Dzwoni kole¶ z warszawskiego numeru
i zaczyna mnie wypytywać o dane osobowe. Oczywi¶cie odmówiłem podania ale
miałem wrażenie, że osoba po drugiej stronie poczuła się wręcz dotknięta :)
Kiedy ci bankowcy się naucz± zasad bezpieczeństwa?

Data: 2013-01-12 10:47:01
Autor: RobertS
W dniu 2013-01-12 00:07, Piotr Hołda pisze:
[...]

to nie bankowcy, dzwoni± z "firmy współpracuj±cej z bankiem"

RobertS

Data: 2013-01-12 10:47:17
Autor: Grzexs
[...]

Jeżeli z numeru +48 22 238 6190, to rzeczywi¶cie Citi. Ja odebrałem (¶wietnie się w sumie złożyło, bo potrzebowałem przedłużyć termin minut za rozmowy przychodz±ce). Chcieli mnie namówić na założenie u nich konta osobistego. No ¶wietne warunki - darmowe, je¶li wpływy będ± tylko 5 kPLN miesięcznie, ale za to wypłata z bankomatów na całym ¶wiecie bez opłat. Prawdopodobnie jest to akcja skierowana do osób, które załapały się na promocję kartow±.

Je¶li z numeru +48 22 213 9910, to Getin, ale tego nie odbierałem.

--
Grzexs

Data: 2013-01-12 12:26:22
Autor: Piotr Hołda
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 10:47:17 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]

> Kiedy ci bankowcy się naucz± zasad bezpieczeństwa?

Jeżeli z numeru +48 22 238 6190, to rzeczywi¶cie Citi.

Tego nie wiesz. Prezentacja cudzego numeru to nie jest problem.
Kiedy¶ nawet jedna firma oferowała tak± sługę ale została zbanowana.
Nie zmienia to faktu, że z technicznego punktu widzenia jest to wykonalne..

Citi dzwoni i prosi o weryfikację :)