Citi - i ich debilne 3dsecure...

Data: 2011-08-07 22:21:44
Autor: Jacek Osiecki
Citi - i ich debilne 3dsecure...
No i wiedziałem, że to ich "usprawnienie" mnie dopadnie w najmnniej
odpowiednim momencie. Chcę sobie płacić, wpisuję dane, przełącza mnie na
"secured by visa"... i dupa blada, nie wysłało SMSa. Prośba o ponowne
przesłanie SMS - to samo.
Kontakt z infolinią citi - i g* można załatwić, bo panowie technicy już
nie pracują. ich prawo, tylko mogli tego 3d-syfu nie włączać...

Kolejny powód by podziękować citi za KK. Ich karta nie nadaje się już do
płatności fizycznych (zero zabezpieczenia przed kradzieżą gotówki do
wysokości limitu kredytowego) a teraz jak widać nawet online nie można jej
użyć...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944