Citi infolinia

Data: 2021-03-15 16:06:18
Autor: J.F.
Citi infolinia

Czy to jakas nowa moda, aby nie podawac nr infolinii, czy tylko
wypadek przy pracy ?

No dobra, moda moze nie taka nowa, pracownik za drogi jest, ale co - na facebooku taniej mnie obsluzy ?

J.

Data: 2021-03-15 20:43:56
Autor: TomN
Citi infolinia
J.F. w <news:xswigm8r19g7.qmutn0r60utt.dlg40tude.net>:

Czy to jakas nowa moda, aby nie podawac nr infolinii, czy tylko
wypadek przy pracy ?

Ty jestesś wypadkiem przy pracy swoich rodziców!

Zjadasz spacje przed znakami cytowania, wstawiasz niepotrzebne przed znakami
zapytania!

No dobra, moda moze nie taka nowa, pracownik za drogi jest, ale co - na facebooku taniej mnie obsluzy ?

O co "ciebie lebiego" aka trollu biega?

<https://www.online.citibank.pl/PLGCB/JPC/portal/loadPage.do?path=/portlet/contact_lp.html>

--
'Tom N'

Data: 2021-03-15 20:58:17
Autor: Kamil Jońca
Citi infolinia
TomN <newxs@inx.dyndnxs.invalid> writes:

[...]
O co "ciebie lebiego" aka trollu biega?

Jak ładnie nam się Pani przedstawiła przed milionami czytelników.

<https://www.online.citibank.pl/PLGCB/JPC/portal/loadPage.do?path=/portlet/contact_lp.html>

Super. A teraz bym prosił o informację, jak ze strony
https://www.online.citibank.pl
przejść do strony zaprezentowanej powyżej.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-03-16 13:27:57
Autor: Kamil Jońca
Citi infolinia

Kamil Jońca w <news:875z1s6vfq.fsfalfa.kjonca>:

[...]

dopisać w pasku adresu
/PLGCB/JPC/portal/loadPage.do?path=/portlet/contact_lp.html

:P

Tak myślałem. Potwierdziłeś wszsystkie moje podejrzenia, co do swojej
osoby.
KJ

Data: 2021-03-16 17:11:21
Autor: TomN
Citi infolinia
Kamil Jońca w <news:87ft0v5lma.fsfalfa.kjonca>:

TomN <newxs@inx.dyndnxs.invalid> writes:

Kamil Jońca w
jak ze strony https://www.online.citibank.pl przejść do strony
dopisać w pasku adresu
/PLGCB/JPC/portal/loadPage.do?path=/portlet/contact_lp.html
:P
Tak myślałem.

Wątpię, myslący by nie pytał o oczywistości...

Potwierdziłeś wszsystkie moje podejrzenia

Staram się, ale że wszystkie... Mało wymagający jesteś Kamilu... Zepsułeś mi
zabawę w ciuciubabkę (albo w tym stylu)

--
'Tom N'

Data: 2021-03-15 20:58:46
Autor: J.F.
Citi infolinia
Dnia Mon, 15 Mar 2021 20:43:56 +0100, TomN napisał(a):
J.F. w
Czy to jakas nowa moda, aby nie podawac nr infolinii, czy tylko
wypadek przy pracy ?

Ty jestesś wypadkiem przy pracy swoich rodziców!

Zjadasz spacje przed znakami cytowania,

Nie ma spacji przed znakami cytowania

wstawiasz niepotrzebne przed znakami zapytania!

Wstawiam, widac tak jestem zrobiony.
A ty chamie nie umiesz po francusku :-P

[...]

A jak znalazles ?
Przez google sie nie liczy.

Na glownej stronie
https://www.citibank.pl/
powinno pisac duzymi literami, albo choc na sronie Kontakt
https://www.online.citibank.pl/kontakt.html

J.

Data: 2021-03-16 14:09:42
Autor: J.F.
Citi infolinia
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:yffmgloh3e8x.dlg@emil.not.valid...
J.F. w
A jak znalazles ?
Przez google sie nie liczy.

Niby dlaczego

Bo podstawowa funkcja banku internetowego jest infolinia - i powinien podac na poczatku.
A nie podanie swiadczy o stosunku do klienta.

-- zawsze najpierw pytam googla o adresy kontaktowe -- po co

No i ci moze znalezc stare, nieaktualne, lub falszywe ...

mam pamietać, że do takiego Citi to adres zaczyna się od www.online...

Nie, wpisujesz citibank.pl, a dalej strona powinna poprowadzic :-)

J.

Data: 2021-03-16 15:05:16
Autor: Liwiusz
Citi infolinia
W dniu 2021-03-16 o 14:09, J.F. pisze:
[...]

Podstawową funkcją banku internetowego jest system internetowy. A w Citi infolinia jest akurat płatna (tj. comiesięczna opłata za możliwość korzystania z niej). Myślę, że kto ma ją wykupioną, ten numer zna.

--
Liwiusz

Data: 2021-03-16 07:16:33
Autor: Dawid Rutkowski
Citi infolinia
wtorek, 16 marca 2021 o 15:05:20 UTC+1 Liwiusz napisał(a):
Podstawową funkcją banku internetowego jest system internetowy. A w Citi infolinia jest akurat płatna (tj. comiesięczna opłata za możliwość korzystania z niej). Myślę, że kto ma ją wykupioną, ten numer zna.

Ja wykupionej nie mam, ale mam zapisany numer w telefonie - bo infolinia jest płatna tylko dla czynności, które można zrobić "przez internet" - a nie wszystkie można.
No i pomyśl sobie o jeszcze jednej ważnej funkcji infolinii - zastrzeżeniu karty.
Na ich stronie "kontakt" numer do zastrzegania kart jest tylko dla "przedsiębiorstwa i korporacje".
Choć z drugiej strony jak ktoś będzie chciał zastrzec kartę, to zamiast szukać w _internecie_ numeru infolinii, może po prostu się zalogować do ST i kartę zastrzec ;>
Co oczywiście nie zmienia faktu, że numer powinien być podany, żeby można go było sobie w telefonie zapisać na wszelki wypadek (a nie szukać go wtedy, gdy coś się z kartą stanie).

A jeszcze inna sprawa to to, że strona citka jest wybitnie skomplikowana i ma wiele wcieleń...

Data: 2021-03-16 17:26:14
Autor: TomN
Citi infolinia
J.F. w <news:6050ae18$0$549$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Po pierwsze pytałem się dlaczego nie googiel, ale widać masz problemy z językiem polskim, za to nie wiadomo dlaczego masz pretensje, że ktoś nie potrafi po francusku...

Po drugie:

Ty jesteś zdrowy na umyśle?
To nie jest bank telefoniczny, tylko internetowy ! (Specjalnie dla ciebie spacja przed wykrzyknikiem) Sam to napisałeś.

zawsze najpierw pytam googla o adresy kontaktowe

No i ci moze znalezc stare, nieaktualne, lub falszywe ...

Tak samo jak na stronie może być, więc argument wyjąłeś z dupy.

mam pamietać, że do takiego Citi to adres zaczyna się od www.online...
Nie, wpisujesz citibank.pl, a dalej strona powinna poprowadzic :-)

LOL, więc wpisałem "citibank infolinia" i proszę pierwszy link minie pokierował, nie jakaś strona...

Jasno napiszę: przypierdoliłeś się bo ci się nudzi...

--
'Tom N'

Data: 2021-03-16 18:30:12
Autor: Kamil Jońca
Citi infolinia
TomN <newxs@inx.dyndnxs.invalid> writes:

[...]

LOL, więc wpisałem "citibank infolinia" i proszę pierwszy link minie pokierował, nie jakaś strona...

No proszę, a u mnie pierwszy link to:
https://www.online.citibank.pl/kontakt.html  Mało przydatny jakbyś nie
wiedział.

Jasno napiszę: przypierdoliłeś się bo ci się nudzi...

Albo nie onanizuje się citibankiem jak Ty i ma trochę inne wyniki
wyszukiwania ...
KJ

Data: 2021-03-16 19:48:08
Autor: TomN
Citi infolinia
Kamil Jońca w <news:8735wv57mj.fsfalfa.kjonca>:

[...]

Jakiś słaby ten twój pomysł Kamilu...
Chcesz się włączyć w techniczne tematy, to zapraszam, ale pierwsze proszę
doucz się, co to cache choćby... (nie pokazujesz czego szukałes, tlyko co
znalazłeś ze swojego komputerka)
Twierdzisz, że link który podałem nie istnieje, czy, że nie jest u ciebie na
pierwszej pozycji?

No i zakonotuj, że googiel to nie strona statyczna, tylko "żyjątko"

Jasno napiszę: przypierdoliłeś się bo ci się nudzi...
Albo nie onanizuje się citibankiem jak Ty

Pociągniesz temat dalej? Gdzie ja się citibankiem onanizuje? Bo pokazałem,
że dane da się odszukać? Tobie też się nudzi? Nie znam cię od tylu lat co J.F, więc spieralaj z takim
podejściem jakie prezentujesz...

--
'Tom N'

Data: 2021-03-17 09:34:36
Autor: J.F.
Citi infolinia
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52fblp0embxc.dlg@emil.not.valid...
Kamil Jońca w
[...]

Jest tez sprawdzenie cache ... czasem zawodzi.

Twierdzisz, że link który podałem nie istnieje, czy, że nie jest u ciebie na
pierwszej pozycji?

Twierdzimy, ze tak nie powinno byc.

Ale technicznie ... istnieje, czy masz w cache na swoim komputerze ? :-P

J.

Data: 2021-03-17 09:41:50
Autor: J.F.
Citi infolinia
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qxnom1o2d65t.dlg@emil.not.valid...
[...]

Dowiesz, sie, zrozumiesz dlaczego :-)

Po drugie:
Ty jesteś zdrowy na umyśle?
To nie jest bank telefoniczny, tylko internetowy ! (Specjalnie dla ciebie spacja przed wykrzyknikiem) Sam to napisałeś.

No i co z tego? Jakby nie wiedzieli, ze czasem jest nietypowy problem i trzeba jednak pogadac.

Swoja droga ciekaw jestem - pracownik przez "komunikator" jest bardziej wydajny ?

zawsze najpierw pytam googla o adresy kontaktowe
No i ci moze znalezc stare, nieaktualne, lub falszywe ...
Tak samo jak na stronie może być, więc argument wyjąłeś z dupy.

Na stronie bank odpowiada. Jak podaje stare ... znow pokazuje, ze nie dba o klienta.

[...]

Nie, musialem skorzystac. Widac internet to nie wszystko.
I nagle sie okazalo, ze nie moge znalezc numeru.

Co ciekawe, z miesiac wczesniej znalazlem bez problemu ... załatali "luke w systemie" czy nowosc wprowadzili ?

J.

Data: 2021-03-17 14:12:16
Autor: Pete
Citi infolinia
Hello, J.F..
On 17.03.2021 09:41 you wrote:

> Co ciekawe, z miesiac wczesniej znalazlem bez problemu ... załatali > "luke w systemie" czy nowosc wprowadzili ?

Zawsze najprostsza droga to kontakt -> zastrzeż kartę. Niezależnie od banku.

--
Pete

Data: 2021-03-17 06:30:41
Autor: Dawid Rutkowski
Citi infolinia
środa, 17 marca 2021 o 14:21:00 UTC+1 Pete napisał(a):
Hello, J.F..
On 17.03.2021 09:41 you wrote: > Co ciekawe, z miesiac wczesniej znalazlem bez problemu ... załatali > "luke w systemie" czy nowosc wprowadzili ?
Zawsze najprostsza droga to kontakt -> zastrzeż kartę. Niezależnie od banku.

Akurat dzisiaj to w citku sprawdzałem.
Nie dość, że link jest na samym dole strony (ale za to na czerwono) to prowadzi - uwaga - do strony logowania do ST ;>

Data: 2021-03-17 21:26:51
Autor: Pete
Citi infolinia
Hello, Dawid Rutkowski.
On 17.03.2021 14:30 you wrote:

> =C5=9Broda, 17 marca 2021 o=C2=A014:21:00 UTC+1 Pete > napisa=C5=82(a):
> i=20
> =C5=BCnie od=20
> Akurat dzisiaj to w citku sprawdza=C5=82em. Nie do=C5=9B=C4=87, > =C5=BCe link jest na samym dole strony (ale za to na cz= erwono) to > prowadzi - uwaga - do strony logowania do ST ;>

No pacz pan. A u mnie prowadzi do numeru telefonu. Bez kolorów.

--
Pete

Data: 2021-03-17 22:02:00
Autor: Kamil Jońca
Citi infolinia
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[...]

Ale on mówił o "Kontakt -> zastrzeż kartę" a nie o "zastrzeż kartę"

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-03-18 05:27:52
Autor: Dawid Rutkowski
Citi infolinia
środa, 17 marca 2021 o 22:03:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
Dawid Rutkowski writes: > środa, 17 marca 2021 o 14:21:00 UTC+1 Pete napisał(a): >> Hello, J.F.. >> On 17.03.2021 09:41 you wrote: >> >> > Co ciekawe, z miesiac wczesniej znalazlem bez problemu ... załatali >> > "luke w systemie" czy nowosc wprowadzili ? >> Zawsze najprostsza droga to kontakt -> zastrzeż kartę. Niezależnie od >> banku. > > Akurat dzisiaj to w citku sprawdzałem. > Nie dość, że link jest na samym dole strony (ale za to na czerwono) to prowadzi - uwaga - do strony logowania do ST ;>
Ale on mówił o "Kontakt -> zastrzeż kartę" a nie o "zastrzeż kartę"

Rzeczywiście - jedno drugiemu nierówne.
I teraz pytanie, kto jest debilem - ten, kto wymyślił, że na takie "zastrzeż kartę" trzeba jeszcze kliknąć (choć naokoło kupa białego miejsca, a w sekcji "przedsiębiorstwa i korporacje" numer telefonu pod obrazkiem napisać można było i nie trzeba nic klikać) czy ja, że nie wpadłem na to, że trzeba w to kliknąć?
A numer prawidłowy - a przynajmniej taki sam mam zapisany w telefonie.

Data: 2021-03-17 06:30:25
Autor: TrzyLinie
Citi infolinia
W dniu 15.03.2021 o 16:06, J.F. pisze:

Czy to jakas nowa moda, aby nie podawac nr infolinii, czy tylko
wypadek przy pracy ?

Tak, moda... poparta rzetelnymi badaniami nad użytkownikami.

--
TrzyLinie

Citi infolinia