Citi - jeszcze lepsza promocja

Data: 2011-03-31 21:24:53
Autor: mx
Citi - jeszcze lepsza promocja
Niedawno otworzyłem Citi Direct, w przysłanych dokumentach znalazłem warunki promocji "Masz Konto Osobiste i Kartę Kredytową bez opłat". I czytam: "Przez cały okres umowy zwolnienie z wszelkich opłat za konto i kartę debetową". Gdy wpływy na konto przekroczą 1500/m-c, zwolnienie z opłaty rocznej za kartę kredytową. Platynę mam darmową, ale za MC Silver płaciłem 30 zł. Zadzwoniłem i się poskarżyłem, bo w tym samym czasie naliczyli te 30. Dziś telefon z Citi (odebrałem dopiero za 4-tym razem) i przeprosiny i zwrot opłaty. Żeby było jasne, konto darmowe zawsze, kk darmowa jak wpłynie 1500 co miesiąc.

Citi - jeszcze lepsza promocja