Citi juĹź nie World?

Data: 2020-02-21 02:45:59
Autor: MK
Citi juĹź nie World?
W dniu środa, 19 lutego 2020 22:56:35 UTC+1 użytkownik Dąbrowski napisał:
Citi przysłał nową kredytówkę, cztery miesiące przed końcem ważności poprzedniej. Karta wizualnie nie różni się od poprzedniej Citi World, ale na nowej już nie ma napisu World. Wyrzucili ich z Worlda czy jak?

Sprawdz na odwrocie. U mnie jest pod hologramem.

Po zamknieciu programu Wizz stala się to moja ulubiona kredytowka. Az tak bardzo ulubiona, ze uruchomiłem workaround na platnosci przez Apple Pay :D.

MK

Data: 2020-02-21 03:22:33
Autor: Dawid Rutkowski
Citi juĹź nie World?
W dniu piątek, 21 lutego 2020 11:46:00 UTC+1 użytkownik MK napisał:
> [...]

Po zamknieciu programu Wizz stala się to moja ulubiona kredytowka. Az tak bardzo ulubiona, ze uruchomiłem workaround na platnosci przez Apple Pay :D.

Jak szukasz KK z moneyback, to sprawdź:
- santander consumer turbo karta - 1% zwrotu za wszystko, 3% za stacje benzynowe - minusem jest wymóg 1k wydatków miesięcznie dla zwolnienia z opłaty
- santander visa silver pajacyk - teraz jest promo - karta bezpłatna na 2 lata, a przez rok 1% moneybacku (max. 50zł miesięcznie) + 150zł za założenie karty dodatkowej + 50zł za założenie karty mobilnej.

Rzeczywiście citek dalej ciągnie ten swój program punktowy dla KK world - ale jak kiedyś liczyłem, to wychodziło ok. 0,5% moneyback - a teraz jeszcze podnieśli "ceny punktowe" za nagrody, więc pewnie jest max. 0,3%.

Data: 2020-02-21 04:15:31
Autor: MK
Citi juĹź nie World?
W dniu piątek, 21 lutego 2020 12:22:35 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Rzeczywiście citek dalej ciągnie ten swój program punktowy dla KK world - ale jak kiedyś liczyłem, to wychodziło ok. 0,5% moneyback - a teraz jeszcze podnieśli "ceny punktowe" za nagrody, więc pewnie jest max. 0,3%.

Nie zauwazylem aby podnieśli przelicznik, przynajmniej na cashback, wiec nadal jest 0,5%, można tez zbierac dodatkowo punkty w bezcennych chwilach Mastercard (u partnerow to daje jakies 0,6%-2,6%).

Niestety znow mi się namnozylo kart w portfelu.

MK

Data: 2020-02-21 04:29:54
Autor: Dawid Rutkowski
Citi juĹź nie World?
W dniu piątek, 21 lutego 2020 13:15:32 UTC+1 użytkownik MK napisał:

> [...]

Niestety znow mi się namnozylo kart w portfelu.

Hmm, w:
https://www.online.citibank.pl/files/documents/credit-cards/katalog-nagrod-dla-karty-kredytowej-citibank-world-mastercard.pdf
mamy:
Zwrot na konto o wartości 50 zł
- do 30.08.2018. - 3120
- od 31.08.2018. - 6000
Punkt to 5zł, więc wychodzi jedynie 0.16% - więc do połowy zeszłego roku było raptem 0.32%.
Także cashback słabiutki - dwa razy lepszy zwrot masz tylko przy zamianie na vouchery partnerów, ale to wciąż tylko 0,33%.
Chyba że ta data graniczna to nie data wymiany, a data założenia karty - ale na to mi jednak nie wygląda.

"Partnerów" zaś potraktujmy anegdotycznie (chyba że ktoś ma pomysł na biznes w typie sprzedawania przez net perfum z Douglasa - a bywali i tacy) - tu zawsze można powiedzieć, że KK 1-2-3 z santandera ma 2% za zakup ubrań i butów (i, mimo że grożą, nie odejmują za zwroty ;) a 3% w restauracjach.

Data: 2020-02-21 06:59:23
Autor: MK
Citi juĹź nie World?
W dniu piątek, 21 lutego 2020 13:29:55 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

Cash Back 75PLN Wymagane Mile: 3,000  Kazde 5 PLN to 1 mila, wiec 75 PLN za 15 tys. PLN, daje 0,5%.
Mam na myśli karte Premier Miles, być może przy innych kartach jest słabiej.

[...]

Haha, ja mam na myśli zwykle użytkowanie, a nie biznes :). Millenium daje 5% za hotele, transport, restauracje, a na innej karcie 5% w sieciach odzieżowych i zakup na travelplanet.

MK

Data: 2020-02-21 07:23:47
Autor: Dawid Rutkowski
Citi juĹź nie World?
W dniu piątek, 21 lutego 2020 15:59:25 UTC+1 użytkownik MK napisał:
> [...]

Mam na myśli karte Premier Miles, być może przy innych kartach jest słabiej.

A, rzeczywiście dla KK premier miles jest to 0,5% - ale to inna karta citka niż KK mc world.
A 1% za wszystko to jednak lepiej niż 0,5% za wszystko.

Haha, ja mam na myśli zwykle użytkowanie, a nie biznes :). Millenium daje 5% za hotele, transport, restauracje, a na innej karcie 5% w sieciach odzieżowych i zakup na travelplanet.

Która to karta milka daje te 5% za hotele, transport, restauracje?
A na tej innej to tylko w niektórych sieciach odzieżowych - a z KK 1-2-3 teoretycznie (bo okazuje się, że np. w C&A nie, bo mają źle terminale skonfigurowane) 2% we wszystkich.

Data: 2020-02-21 08:12:42
Autor: MK
Citi juĹź nie World?
W dniu piątek, 21 lutego 2020 16:23:49 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

A, rzeczywiście dla KK premier miles jest to 0,5% - ale to inna karta citka niż KK mc world.

To jest Mastercard World Premier Miles, co ważne wymiany typu karty można dokonać w dowolnym momencie przez Citiphone, wiec jak ktoś liczy na cashback to warto dokonać wymiany.

Która to karta milka daje te 5% za hotele, transport, restauracje?

Debetowa z logiem eurobanku, chyba nazywa się "karta z nietoperzem", dla nowych chyba niestety nie jest dostepna.

MK

Data: 2020-02-21 10:30:48
Autor: Dawid Rutkowski
Citi juĹź nie World?
W dniu piątek, 21 lutego 2020 17:12:44 UTC+1 użytkownik MK napisał:

To jest Mastercard World Premier Miles, co ważne wymiany typu karty można dokonać w dowolnym momencie przez Citiphone, wiec jak ktoś liczy na cashback to warto dokonać wymiany.

Hmm, sam citek nazywa ją "Karta Kredytowa Citibank PremierMiles", w przeciwieństwie do tej drugiej zwanej "Karta Kredytowa Citibank World MasterCard".
Z wymianą trzeba uważać, bo można się nadziać na opłaty - więc lepiej się upewnić, że warunki bezpłatności pozostaną.
Odkąd jest simplicity, przestali niestety rozdawać KK z "nieśmiertelną" bezpłatnością (ostatnia taka promo była dla KK mc world - ale trzeba było mieć abonament w play) - choć z drugiej strony w umowie żony dla KK simplicity był dokładnie taki sam zapis bezpłatności "wiecznej", jak w mojej umowie KK gold - którą dostałem z gwarancją dożywotniej bezpłatności - więc można sobie spróbować upgrade'ować kartę (mi się zgodzili wymienić na platynę - nie żeby to coś specjalnego dawało, ale dużo mniej rzuca się w oczy niż żarówiasta gold).

> Która to karta milka daje te 5% za hotele, transport, restauracje?

Debetowa z logiem eurobanku, chyba nazywa się "karta z nietoperzem", dla nowych chyba niestety nie jest dostepna.

A, no tak, ale po co o wykopaliskach gadać?

Data: 2020-02-21 22:19:29
Autor: Waldek
Citi już nie World?

[...]

Program "codziennie zyskuje" dla konta "prestige" z tym 5% dalej działa, póki co Milek nie ubił
- ale fakt, dla nowych niedostępny

Pozdro

Citi juĹź nie World?