Citi - księgowanie wypłaty z bankomatu. ..

Data: 2009-12-11 19:49:20
Autor: Pete
Citi - księgowanie wypłaty z bankomatu. ..
.... wow!

Euronet.

Wyplata ok. 18.00
Ok. godz. 20.00 jest juz zaksiegowana.

Wstrzelilem sie?
Czy moze Citi tak ma?

--
Pete

Data: 2009-12-11 20:19:33
Autor: Filip
Pete pisze:
[...]

Euronety ostatnio tak maj±.

Data: 2009-12-11 20:25:05
Autor: MK
Citi - księgowanie wypłaty z bankomatu...
Użytkownik "Filip" <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfu60b$9hn$1inews.gazeta.pl...

Euronety ostatnio tak maj±.

Chyba tylko tam gdzie jest bezposrednie polaczenie Euronetu z hostem issuera... Mi ostatnio Nordea sciagnela w czasie rzeczywistym kase wyplacona w bankomacie BZWBK.

MK

Data: 2009-12-11 20:39:11
Autor: monter.FM
Citi - księgowanie wypłaty z bankomatu ... -> Nordea+BZ WBK
W dniu 2009-12-11 20:25, MK pisze:
Użytkownik "Filip" <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Euronety ostatnio tak majÄ….

Chyba tylko tam gdzie jest bezposrednie polaczenie Euronetu z hostem
issuera... Mi ostatnio Nordea sciagnela w czasie rzeczywistym kase
wyplacona w bankomacie BZWBK.
Bo Nordea najwyraźniej zacieśniła współpracę z BZ WBK - dzisiaj dostałem nową Visę z Nordei, którą będę musiał aktywować telefonicznie. Na karcie są podane numery biur obsługi Nordei i BZ WBK :-)

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

Data: 2009-12-11 22:15:40
Autor: RobertS
[...]

CZyli to BZWBK zrobiło te karte (czy nadal obsluguja karty Lukasa?)

Wypłacałem ostatnio debetówką Multi kasę w bankomacie DnB i zanim wróciłem do domu (2h) to miałem już kasę ściągniętą z konta.

RobertS

Citi - księgowanie wypłaty z bankomatu. ..