Citi - naliczanie oplat, gdy na koncie brak srodkow

Data: 2009-07-10 10:46:12
Autor: Ja_Nul^
Citi - naliczanie oplat, gdy na koncie brak srodkow
Witam!
Mam konto studenckie w Citi, używałem głównie do bezpłatnych przelewów
zagranicznych, których jednak ostatnio prawie nie wykonuje. Niedawno,
wprowadzili opłatę za kartę w związku z kryzysem i ogólno bankową
tendencją, to też przechodząc wczoraj koło oddziału postanowiłem ją
zlikwidować.
Pani w oddziale poinformowała mnie, że karty nie da się zlikwidować, na
co usłyszała, że w takim razie chcę zamknąć konto. System CRM
podpowiedział jej, że nie chcą abym rezygnował z konta w związku, z czym
zaproponowała mi ofertę specjalnie dla mnie - zwolnienie z opłaty za
konto na dwa miesiące. Pomijając nawet śmieszność proponowanego okresu
dwóch miesięcy i tak nie specjalnie zadowoliła mnie Pani propozycja no,
bo halo prowadzenie mojego studenckiego konta było i jest darmowe!
Zdezorientowana Pani przeprosiła i przyznała mi rację, co do
bezzasadności propozycji no i skierowała do Pana gdzie miałem zamknąć konto.
Zaczęło się od wypłaty groszowych środków z konta walutowego. Przy
okazji, której Pan zapytał jak poprzedniczka, dlaczego właściwie
likwiduje konto. Usłyszał to samo, co poprzedniczka i tu zaczyna się
bardziej interesująca część posta.
Otóż stwierdził, że skoro używam konta tylko do przelewów zagranicznych
i nie mam na nim środków opłata nie będzie naliczana przez system. Jak
będę chciał zrobić przelew wpłacę i wyśle w ciągu jednego dnia też nic
się nie naliczy. Dopiero gdyby moje środki leżały tam u niech przez noc
mogliby opłatę pobrać. Twierdził też, że ta opłata nie będzie się gdzieś
tam u nich systemie kumulowała, jako jakieś dług, więc w dowolnym
momencie będę mógł zamknąć konto bez jego spłaty. Przyznam, że mnie
zaciekawił i nie zamknąłem konta, żeby sprawdzić, no i może jeszcze p
korzystać z tych przelewów.
Co wy o tym sądzicie?

--
..""                                   ""
|oo  Pozdrawiam         GyGy:1314046  oo|
..-   _______________________________   -

Data: 2009-07-10 02:03:10
Autor: luc
On 10 Lip, 10:46, Ja_Nul^ <ja_nulWYTNIJ...@o2.pl> wrote:
[...]

Wszystko ładnie i pięknie, tylko jeśli się jednak skumuluje (jakoś nie
wierze w to, że citi sobie nie zapamiętuje zaległości klienta...), to
po wpłacie kasy do przelewu potrącą Ci ten dług, a i może jakieś karne
odsetki naliczą.

pzdrwm
luc

Data: 2009-07-10 11:09:47
Autor: MarekZ
Citi - naliczanie oplat, gdy na koncie brak srodkow
Użytkownik "Ja_Nul^" <ja_nulWYTNIJ_TO@o2.pl> napisał w wiadomości news:h36v4k$j3n$1inews.gazeta.pl...

Co wy o tym sądzicie?

Ja bym tam Citi w tej kwestii nie ufał. Nie posądzam pani absolutnie o złą wolę, ale nawet jeśli obecnie jest taka sytuacja może ona w każdej chwili ulec zmianie. Podobnie było kiedyś w Millennium (wiele lat temu) i zmieniło się.

Data: 2009-07-10 11:27:32
Autor: Grzexs
[...]

Jest to gdzież zapisane? Jeśli nie, to ja bym uważał na taką propozycję.

--
Grzexs

Data: 2009-07-10 13:03:56
Autor: wiatrak
[...]

Ja myślę, ze facet ściemniał. Widocznie dostają opr za zamykanie kont. Jest ta opłata w cenniku, czy jej nie ma.
Wyobraź sobie, że zaparkujesz na płatnym parkingu i nie wrzucisz nic do parkomatu. Czy to znaczy, że masz przyzwolenie na parkowanie za darmo?

wiatrak

Data: 2009-07-13 06:12:38
Autor: An
[...]

|oo  Pozdrawiam         GyGy:1314046  oo|
| O    Ja_Nul^            sig v0.1    o

w jakim to było oddziale? może tez otworze tam konto

Citi - naliczanie oplat, gdy na koncie brak srodkow