Citi - naliczanie oplat, gdy na koncie brak srodkow

Data: 2009-07-10 11:27:32
Autor: Grzexs
Citi - naliczanie oplat, gdy na koncie brak srodkow
Otóż stwierdził, że skoro używam konta tylko do przelewów zagranicznych
i nie mam na nim środków opłata nie będzie naliczana przez system. Jak
będę chciał zrobić przelew wpłacę i wyśle w ciągu jednego dnia też nic
się nie naliczy. Dopiero gdyby moje środki leżały tam u niech przez noc
mogliby opłatę pobrać. Twierdził też, że ta opłata nie będzie się gdzieś
tam u nich systemie kumulowała, jako jakieś dług, więc w dowolnym
momencie będę mógł zamknąć konto bez jego spłaty. Przyznam, że mnie
zaciekawił i nie zamknąłem konta, żeby sprawdzić, no i może jeszcze p
korzystać z tych przelewów.
Co wy o tym sądzicie?

Jest to gdzież zapisane? Jeśli nie, to ja bym uważał na taką propozycję.

--
Grzexs

Citi - naliczanie oplat, gdy na koncie brak srodkow