Citi - nowa toip dla kont

Data: 2011-09-03 22:57:36
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Citi - nowa toip dla kont
Hello,

<http://www.citibankonline.pl/retail/files/citiblue/konta/Tabela_Oplat_i_Prowizji_dla_kont.pdf>

Sprawdzałem tylko Citigold (z pamięci, bo nie chciało mi się szukać poprzedniej taryfy do weryfikacji...):

- wygląda na to, że usunęli darmowy Sorbnet (i to nawet dla przelewów powyżej 1M!). To pewnie dlatego, że za dużo korzystałem... :-(
- pojawiło się 30zł za "Odbiór korespondencji w Oddziale" (a co to takiego?)
- pojawiły się opłaty za powtórny wyciąg i wydruk historii rachunku oraz jakieś zmiany przy taryfie linii kredytowej
- przelewy walutowe nadal darmowe :-)
- prowadzenie konta nadal "Å‚atwo darmowe" :-)

W każdym razie za ten Sorbnet jestem wkurzony... :-(

--
MiCHA

Citi - nowa toip dla kont