Citi - od 15.03 zmiana TOiP

Data: 2011-03-10 09:04:26
Autor: Jarek Andrzejewski
Citi - od 15.03 zmiana TOiP
Dostałem dziś informację w serwisie on-line, że od 15-ego zmienia się
TOiP.

Prześledził już ktoś z Was, co się zmieniło?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-10 10:24:00
Autor: Iksinski
Citi - od 15.03 zmiana TOiP

Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości news:de1hn6dtu9smn5iej3qf1801h0rg152qb34ax.com...
Dostałem dziś informację w serwisie on-line, że od 15-ego zmienia się
TOiP.

Prześledził już ktoś z Was, co się zmieniło?

Przecież napisali, gdzie szukać informacji... A tam, wyraźnie napisane:

"Zmiana waluty rozliczeniowej transakcji zagranicznych.
Od 15 marca 2011 r. walutą rozliczeniową transakcji zagranicznych dokonanych Kartami Kredytowymi Citibank w systemie Visa i MasterCard, staje się EURO. Sposób rozliczania transakcji zagranicznych opisany jest w Regulaminie Kart Kredytowych Citibank w par. 7 ust. 10. "

"Zmiana wysokości oprocentowania kredytu dla Kart Kredytowych Citibank

Od dnia 15 marca 2011 r. oprocentowanie nominalne transakcji bezgotówkowych i gotówkowych wskazane w Tabeli Oprocentowania będzie wynosić 21%. Oprocentowanie Planów Spłat Ratalnych "Komfort" nie ulega zmianie. "

Citi - od 15.03 zmiana TOiP