Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone

Data: 2014-10-29 01:16:48
Autor: luc
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
W TOiP, która będzie obowiązywać od 2015-01-01, pojawiła się taka pozycja:

Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart, z wyjątkiem Ultime i posiadaczy kont Citigold lub Citigold Select.

https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/karty/TOiP_kartowy_syg01_15_od_1stycz_A4_22_10_14.pdf

pzdrwm
luc

Data: 2014-10-29 09:10:33
Autor: mierzvoj
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
luc <bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> wrote in
W TOiP, która bedzie obowiązywac od 2015-01-01, pojawila sie taka
pozycja:

a wylaczyc CP sie da? pozdrawiam

-- -
Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-10-29 12:33:10
Autor: Edukom

Użytkownik "luc" <bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> napisał w wiadomości news:2049b770-0697-4b56-8d73-3c0ebad2ee8egooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
Witam
Czy osoby które otrzymały tablet mogą bezkarnie zamknąć konto?

G.

Data: 2014-10-29 15:49:49
Autor: RobertS
[...]

a co z czynnościami, których nie da się wykonać przez internet?
jak nie będę miał Citiphone to co, do oddziału trzeba będzie pójść?

RobertS

Data: 2014-10-29 16:03:23
Autor: Pete
W dniu 2014-10-29 o 15:49, RobertS pisze:

[...]

Zadzwoń na citiphone i się zapytaj ;)

--
Pete

Data: 2014-10-29 18:38:25
Autor: tom
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
Właśnie złożyłem telefoniczną dyspozycję zamknięcia karty kredytowej citi. Usługę Citiphone można wyłączyć, na infolinii będzie można wtedy zastrzec kartę, aktywować kartę kredytową, reszta dyspozcyji tylko w oddziale lub za zgodą na uruchomienie uslugi Citiphone za 6zl/msc, wtedy przyjmą dyspozycję.

Powyższa opłata za CP obowiązuje od 1.01.2015.

Data: 2014-10-29 19:03:48
Autor: mx
On 29/10/2014 18:38, tom wrote:
[...]

A jak odbiorcę rachunku dodać, opłatę zareklamować?

Czyżby Citi, śladem Pasibrzucha leciał w CHOO.....? Do najbliższego oddziału 120 km, klient od 2000 r, z Platyną, ma zapieprzać? W oddziale taniej?
Przy okazji poznałem ich denną wyszukiwarkę oddziałów i bankomatów. Miasto musisz wpisać, jak tam nie ma oddziału czy ATM, nie pokazuje żadnego. I tak kolejne miasta i wsie. W przykładzie jest Warszawa i Wrocław, no tam to coś znajdzie. Czyżby od plebsu z "terenu" się opędzali. Wstawiłem * to Paju w Korei pokazała. Pierwszy raz spotykam takie gówno jak Findmyciti.com

Data: 2014-11-01 15:53:23
Autor: Sierp
W dniu 2014-10-29 o 19:03, mx pisze:
A jak odbiorcę rachunku dodać, opłatę zareklamować?

odbiorcę będziesz mógł nadal dodać (potwierdzone na infolinii), reklamację możesz zgłosić przez bankowość internetową

Sierp

Data: 2014-11-01 17:06:52
Autor: PP
W dniu 2014-11-01 15:53, Sierp pisze:
[...]

a ponegocjować zwonienie z opłaty za kartę to gdzie? jak citiphone się wyłączy

Data: 2014-11-07 17:47:36
Autor: Sierp
W dniu 2014-11-01 o 17:06, PP pisze:
[...]

jak wypowiesz to sami zadzwonią ;-)

Sierp

Data: 2014-11-01 17:15:00
Autor: gral
[...]

coraz większy debilizm...

Data: 2014-10-29 20:13:01
Autor: RobertS
[...]

to jak nie chcę, aby mi opłatę naliczali to muszę zadzwonić czy jak chcę z CP korzystać to mam taką dyspozycję złożyć?

RobertS

Data: 2014-11-01 15:52:41
Autor: Sierp
W dniu 2014-10-29 o 20:13, RobertS pisze:
to jak nie chcę, aby mi opłatę naliczali to muszę zadzwonić czy jak chcę
z CP korzystać to mam taką dyspozycję złożyć?

musisz wyłączyć

Sierp

Data: 2014-10-29 12:49:40
Autor: Krzysiek
W dniu 2014-10-29 09:16, luc pisze:
[...]

Dzwoniłem w tej sprawie, więc przekazuję informacje, które uzyskałem:
1. Nie wyłączenie usługi (domyślnie włączona) spowoduje naliczanie zryczałtowanej opłaty od 1 stycznia 2015 (można złożyć dyspozycję wyłączenia już teraz), niezależnie od korzystania z usługi.
2. Dotyczy to obsługi w zakresie spraw, które klient może zrobić również w kanale internetowym.
3. Nie obejmuje to obsługi w automatycznym serwisie telefonicznym.

Data: 2014-11-04 21:38:31
Autor: Marcin

W dniu 2014-10-29 12:49, Krzysiek pisze:

[...]

Czy to wylaczeniu CitiPhone przestana dzwonic z przedstawieniem swoich super ofert?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2014-11-05 06:14:16
Autor: W
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
Marcin wystukał, co następuje:

[...]

To się wyłącza cofnięciem zgód marketingowych... po jednej reklamacji kilka lat temu Citi nie dzwoni z tymi durnymi pierdołami...

Data: 2014-10-29 20:09:17
Autor: darnok
On 2014-10-29 09:16, luc wrote:
[...]

W przypadku jednej karty, jutro dzwonie zeby zamknac. I tak nie uzywam. A to jest dobry powod.

W przypadku drugiej, wartej zatrzymania, zadzwonie w grudniu zeby wylaczyc Citiphone.

W sumie to mam pomysl na zemste na nich. :)
Jesli po deaktywacji Citiphone po 1 stycznia zadzwoni citi znow z jakas blyskotliwa oferta, od razu poinformuje ich ze:
- wprowadzilem oplate za odbieranie polaczen z citiphone - 10zl/miesiac. Czy decyduja sie jak aktywowac? Jesli nie to niestety nie moge wysluchac ich oferty...

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2014-10-29 21:51:18
Autor: gral
W dniu 2014-10-29 20:09, darnok pisze:

[...]

Zwróćcie uwagę na nowe TOIP też dla kont. Jeśli ktoś ma CitiPriority, to wpływy 5k już nie wystarczą do darmowości, trzeba jeszcze mieć kartę kredytową.
Co ciekawe, opłata za CitiPhone 6PLN jest też w tej TOIP dla Citikonta, dla CitiPriority jest 0PLN. Ale 6 PLN jest z kolei w TOIP dla kart...
Debilizm jakich mało.

https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/konta/TOiP_kontowy_syg012015_20_10_14.pdf

Data: 2014-10-29 22:05:59
Autor: Pete
W dniu 2014-10-29 o 21:51, gral pisze:
[...]

Pojechali na maksa. Trzeba szukać gdzie się ewakuować.

Co ciekawe, opłata za CitiPhone 6PLN jest też w tej TOIP dla Citikonta,
dla CitiPriority jest 0PLN. Ale 6 PLN jest z kolei w TOIP dla kart...
Debilizm jakich mało.

Zauważ, że można mieć kredytówkę bez konta.
IMHO KK + CitiPriotity oznacza 0 za citisłonia.

--
Pete

Data: 2014-10-29 22:22:28
Autor: gral
W dniu 2014-10-29 22:05, Pete pisze:

Zauważ, że można mieć kredytówkę bez konta.
IMHO KK + CitiPriotity oznacza 0 za citisłonia.

W zasadzie to coraz mniej widzę potrzebę posiadania karty i konta w Citi :)

Data: 2014-10-29 22:32:51
Autor: Pete
W dniu 2014-10-29 o 22:22, gral pisze:
W dniu 2014-10-29 22:05, Pete pisze:

Zauważ, że można mieć kredytówkę bez konta.
IMHO KK + CitiPriotity oznacza 0 za citisłonia.

W zasadzie to coraz mniej widzę potrzebę posiadania karty i konta w Citi :)

Jedynie darmowe bankomaty na całym świecie.
Ale teraz oprócz citipriority nie mam żadnej kredytówki. I żeby uniknąć opłaty za konto musiałbym wziąć płatną kredytówkę.

Co polecacie w zamian?

--
Pete

Data: 2014-10-29 20:45:47
Autor: mx
On 29/10/2014 09:16, luc wrote:
[...]

No to pojechali!
+ Przelew z karty - 6%,
+ Użytkowanie platyny - 60/m-c (starej tylko 27), a miała być na wieki free, plus 11 dodatkowa,
+ Komfort - 30 zł + 10%,
+ pewnie i płacenie rachunków skasowali, w TOiP ani słowa?

Podnoszą, aby było z czego targować?

Data: 2014-10-29 22:40:48
Autor: RobertS
W dniu 2014-10-29 o 20:45, mx pisze:
On 29/10/2014 09:16, luc wrote:
[...]

dostaliście to wszystko w wersji papierowej czy tylko na stronie jest?

RobertS

Data: 2014-10-29 14:58:58
Autor: luc
W dniu środa, 29 października 2014 22:40:48 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

dostaliście to wszystko w wersji papierowej czy tylko na stronie jest?

Na stronie, a wieczorem przyszło via email.

Coś czuję, że będą przepychanki z nimi odnośnie platyny, którą mam dożywotnio bezpłatną i służyła głównie do płacenia rachunków...

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-10-29 23:34:12
Autor: RobertS
[...]

od zawsze goldem płacę rachunki i nic więcej, szkoda gdyby mieli skasować tę możliwość ;-/

RobertS

Data: 2014-10-29 22:56:02
Autor: mx
On 29/10/2014 22:40, RobertS wrote:

dostaliście to wszystko w wersji papierowej czy tylko na stronie jest?

Net tylko, żadnych papierów jak dotychczas.
Pod tabelą jest dopisek "opłaty roczne dotyczą oferty standardowej, nie dotyczą ofert promocyjnych".
Może stare promocje po staremu?

Data: 2014-10-30 19:22:48
Autor: xbartx
W dniu 29.10.2014 o 22:56, mx pisze:
[...]

Skoro zagwarantowali Ci dożywotnio kk za darmo to chyba teraz się rakiem z tego nie będą wycofywać.

Xenocide

Data: 2014-10-30 19:57:13
Autor: mx
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
On 30/10/2014 19:22, xbartx wrote:
..
Może stare promocje po staremu?

Skoro zagwarantowali Ci dożywotnio kk za darmo to chyba teraz się rakiem
z tego nie będą wycofywać.

Rakiem to może nie, ale wprost powiedzą, że nowe zasady obowiązują wszystkich, albo że termin gwarancji minął.
I o czyj żywot chodzi, mój, banku czy karty?

Data: 2014-10-30 12:24:23
Autor: Imka
Dnia Wed, 29 Oct 2014 22:40:48 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

Dziś przyszło papierem - ulotka reklamowa z zasygnalizowanymi
ważniejszymi zmianami + Załącznik do Regulaminu Kart Kredytowych.

Odnośnie CitiPhone:

"Możliwość korzystania z serwisu CityPhine - 6 zł miesięcznie (jeśli
jednak korzystasz z bankowości on-line, możesz zrezygnować z opłaty za
obsługę przez infolinię pisząc do nas w Citibank Online. Zawsze możesz
zadzwonić do CitiPhone, żaby aktywować/zastrzec kartę lub skorzystać z
Automatycznwego Bankiera)"

Czyli default włączony, trzeba się pofatygować jakkolwiek żeby w
styczniu nie ściągnęli kasy.

--
Imka

Data: 2014-10-30 18:38:21
Autor: RobertS
[...]

w takim razie kolejne konto do likwidacji, tylko sobie KK zostawię...ciekawe jak długo

RobertS

Data: 2014-10-30 19:51:21
Autor: mx
On 30/10/2014 18:38, RobertS wrote:

w takim razie kolejne konto do likwidacji, tylko sobie KK
zostawię...ciekawe jak długo

Jak kartę zostawisz, to konto będzie za free pod jednym warunkiem - wpływu 3500/m-c. Bez CitiPhone, karty debetowej i identyfikacyjnej. I tak masz wszystko po zalogowaniu się "na kartę".

Z drugiej strony te 6 zł, to należy się od każdego konta/karty. Występuje w obydwu toip, bez dopisków.

Data: 2014-10-30 08:55:22
Autor: koala
On 2014-10-29 09:16, luc wrote:
[...]

W takim razie na potrzeby "negocjacji" z Citiphonem... to gdzie tu się przenieść? Coś się ostatnio pojawiło...?
(2XKK + konto najlepiej z białkowym "wpłatomatem")

Jak się nie zgodzą na rezygnację z tych prowizyjek to 2 regularnie wykorzystywane karty pójdą gdzie indziej...konto też zamknę i już...
15 lat bezproblemowej współpracy - jeszcze 3 lata temu to był przyzwoity bank...

(Swoją drogą mam już dość tych podchodów Citka na kasę...z jednej strony chcieliby żeby ktos u nich kasę trzymał...a oprocentowanie gorsze niż u najgorszych...a z drugiej wywalają prowizje jakby chcieli wszystkich wykurzyć)

Pozdr,
Koala

Data: 2014-10-30 19:26:17
Autor: xbartx
W dniu 30.10.2014 o 08:55, koala pisze:

[...]

Nie wiem jakie masz konto ale jeżeli Citi Priority, to partyline masz 0 zł a dzięki temu, że masz kk to wpływy 5k i wszystko jest za friko. Do tego jak było ostatnio info na grupie Citi zamierza zrobić swój kantor wymiany walut z bardzo dobrymi kursami a jak wiemy ich debetówkę można sobie wtedy podpinać w zależności od potrzeb pod różne konta, więc rozwiązanie wydaje się być całkiem ciekawe.

Xenocide

Data: 2014-10-30 20:50:05
Autor: RobertS
[...]

mam konto, na które muszę przelewać 5kzł, aby było gratis, z tego przelewu spłacam 3xkk i to co zostanie przelewam na główne konto

tak naprawdę to konto nie jest mi potrzebne, ciekawe czy w przypadku groźby, że chcę zamknąć byłaby opcja, aby CP było jednak bez opłat?

w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji również będzie?

RobertS

Data: 2014-10-30 22:02:20
Autor: S
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
Zakładając, że od stycznia Citiphone dotyczy wszystkich, także starych klientów z kartami dożywotnio darmowymi, pozostaje jeszcze kwestia opłaty rachunków. Jeśli to koniec bezpłatnego płacenia za rachunki to w moim przypadku będzie to oznaczało likwidację kk.

Co ciekawe - zostaje mi debetowa getina z koniecznością używania do kwietnia 2016r. Darmowa, ale warunkiem są transakcje >300zł/mc. Tak sobie patrzę w oferty i coraz trudniej o ciekawe (czytaj: darmowe) konto, powiązane z KO lub niezłymi lokatami, do którego można byłoby podpiąć darmową (bezwarunkowo) kartę. Zanim mi się skończy getin to kto wie, czy jedyną opcją nie będzie powrót do gotówki ;-)

Data: 2014-10-30 23:37:12
Autor: osa
W dniu 2014-10-30 22:02, S pisze:
Zakładając, że od stycznia Citiphone dotyczy wszystkich, także starych
klientów z kartami dożywotnio darmowymi,

No ale dożywotnio jesteś zwolniony z opłat za korzystanie z KARTY (wznowienie/opłata roczna/miesięczna) a nie z wszelkich możliwych opłat (w tym CitiPhone)... albo tylko ja mam to szczegółowo napisane z czego mnie zwalniają po życia kres ;)

Data: 2014-10-31 06:29:37
Autor: S
W dniu 2014-10-30 23:37, osa pisze:

[...]

Masz rację. A wiadomo już na pewno co z opłatami rachunków i czy nowa TOiP będzie dotyczyła także starych klientów?

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2014-10-30 23:21:57
Autor: xbartx
W dniu 30.10.2014 o 20:50, RobertS pisze:

w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji
również będzie?

Być może, bo nie ma co ukrywać, że to jest jedna z tych cech, którymi Citi przeważa nad resztą banków u nas. No obsługa też według mnie jest bardzo dobra. Z tego co pamiętam to w sumie w Citi, zawsze większość rzeczy była przez partyline załatwiana, gdzie w innych bankach funkcjonowały już dobrze inne kanały jak wewnętrzna poczta albo samemu się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąć na inne kanały wprowadzając opłatę za partyline.

Xenocide

Data: 2014-10-30 23:36:28
Autor: mx
On 30/10/2014 23:21, xbartx wrote:

się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąć
na inne kanały wprowadzając opłatę za partyline.

Jak chce pchnąć, jak w systemie takich funkcjonalności nie wdrażają?
Np. odbiorców rachunków można by dodawać samodzielnie, ewentualnie z weryfikacją banku. Inne rzeczy to można w formularzu zgłaszać już teraz zamiast dzwonić, odbiorców może też?

Data: 2014-10-31 08:06:01
Autor: W
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
xbartx wystukał, co następuje:

[...]

To jest zabieranie się do rzeczy od zadniej strony - bo włąśnie w innych bankach wsio da się wyklikać samemu a w Citi każdorazowo trzeba dzwonić na partyline żeby cokolwiek załatwić... a nawet jak się wyklika, to i tak konsultant później dzwoni =,=

Ma to swoje plusy i minusy - Citi jest bardziej elastyczy, wiele rzeczy da się 'dogadać', ale litości - jak chcą odciążyć konsultantów to niech dodadzą  funkcjonalności na stronie a nie dorzucają opłątę...

Data: 2014-10-31 22:15:14
Autor: xbartx
W dniu 31.10.2014 o 09:06, W pisze:

Ma to swoje plusy i minusy - Citi jest bardziej elastyczy, wiele rzeczy da
się 'dogadać', ale litości - jak chcą odciążyć konsultantów to niech dodadzą
funkcjonalności na stronie a nie dorzucają opłątę...

Wiadomo, że nie tylko chodzi o konsultantów. Trochę się ich odciąży ale trochę się też na tym zarobi, bo wiadomo że większość ludzi machnie ręką.

Xenocide

Data: 2014-10-31 18:09:56
Autor: wiatrak
[...]

  Wyłączyłem to citiphone za pośrednictwem konsultanta z citiphone. Mam kartę na zawsze bezpłatną, ale od nowego roku nie dotyczy to dostępu do citiphone. Z karty rzadko korzystam, ale że jest darmowa to służy za awaryjną.

Data: 2014-10-31 18:51:01
Autor: S
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
Czy ktoś już weryfikował co z przelewami za rachunki od stycznia?

Data: 2014-10-31 22:03:39
Autor: RobertS
W dniu 2014-10-31 o 18:51, S pisze:
Czy ktoś już weryfikował co z przelewami za rachunki od stycznia?

czyli jak ktoś ma kartę darmową na zawsze to się to nie zmieni, ale za CP trzeba będzie płacić?

i teraz przelewy z rachunku KK (na określone konta) były gratis, w nowej TOiP jest info, że 6% min. 10 zł

czy to dotyczy wszystkich przelewów czy tylko na dowolne rachunki?

RobertS

Data: 2014-10-31 22:17:55
Autor: xbartx
W dniu 31.10.2014 o 22:03, RobertS pisze:

czyli jak ktoś ma kartę darmową na zawsze to się to nie zmieni, ale za
CP trzeba będzie płacić?

Citiphone to usługa dodatkowa, z której możesz korzystać albo nie, bo da się bez niej żyć, więc nie ma tutaj chyba nic do rzeczy darmowość karty.

i teraz przelewy z rachunku KK (na określone konta) były gratis, w nowej
TOiP jest info, że 6% min. 10 zł

czy to dotyczy wszystkich przelewów czy tylko na dowolne rachunki?

Trzeba by chyba zobaczyć w regulaminie albo napisać pocztą wewnętrzną tudzież zadzwonić póki jeszcze darmowe jest partyline ;)

Xenocide

Data: 2014-10-31 22:33:30
Autor: RobertS
[...]

taki mam zamiar, ale zadzwonię dopiero w pon., myślałem, że ktoś już może dzwonił i coś wie...

RobertS

Data: 2014-11-01 15:22:18
Autor: mx
On 31/10/2014 22:33, RobertS wrote:

[...]

W starych toip jest prawie to samo - 4% min. 10, o rachunkach ani słowa. To dobrze wróży.

Data: 2014-11-01 18:23:30
Autor: Slavekk
W dniu 2014-10-31 o 22:33, RobertS pisze:

[...]

Nie panikujcie
W Citi "opłata rachunków KK" to inna usługa niż "przelew z rachunku KK"
Wyraźnie tylko tę drugą wymieniają w zmianach opłat.

Sławek

Data: 2014-11-01 19:40:47
Autor: mx
On 01/11/2014 18:23, Slavekk wrote:

Nie panikujcie
W Citi "opłata rachunków KK" to inna usługa niż "przelew z rachunku KK"
Wyraźnie tylko tę drugą wymieniają w zmianach opłat.

"Jak płacić Kartą Kredytową Citibank za comiesięczne rachunki?
Krok 1
1. Zadzwoń do CitiPhone: 801 32 2484
2. Zdefiniuj odbiorcę opłat za rachunki u Doradcy
3. Teraz możesz płacić za rachunki w Citibank Online bez dodatkowych opłat.
Krok 2
Aby opłacić rachunki kartą kredytową:
1. Zaloguj się do bankowości internetowej Citibank Online
2. Z menu wybierz Przelewy -> Przelewy i zlecenia stałe
3. Na liście odbiorców wybierz jednego z odbiorców widocznego w sekcji Opłata rachunków kartą kredytową
4. Wybierz kartę kredytową w sekcji Z rachunku
5. W kolejnym kroku wpisz kwotę i opis przelewu np. numer faktury, numer abonenta
6. Po sprawdzeniu prawidłowości danych zleć wykonanie przelewu
Uwaga:
Jeżeli przelew z karty kredytowej jest realizowany do innego odbiorcy niż odbiorca wybrany z grupy „opłata rachunków kartą kredytową” przelew jest traktowany jak transakcja gotówkowa. Naliczana jest opłata 4% wartości przelewu, nie mniej niż 10 zł oraz odsetki od dnia dokonania przelewu."

Data: 2014-11-02 12:43:00
Autor: RobertS
[...]

ale tej pierwszej opcji nie widzę w TOiP...

RobertS

Data: 2014-11-02 13:14:32
Autor: Slavekk
W dniu 2014-11-02 o 12:43, RobertS pisze:

[...]

No to jak może być płatna usługa, gdy TOiP nie podaje wysokości opłaty? ;)
Nie ma w dotychczas obowiązującej, nie ma w nowej.

Sławek

Data: 2014-10-31 20:29:54
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
Od 1.1.2015 CitiPrioriti za darmo jesli wpłaty >4999,99 ORAZ posiada się
karte kredytową, linię kredytową czy inny produkt kredytowy
lub średnie saldo >30tys PLN

to już drobni i mali uciekną na pewno

--
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
http://grupy.3mam.net/

Data: 2014-10-31 22:19:17
Autor: xbartx
W dniu 31.10.2014 o 20:29, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
[...]

Ciężko powiedzieć, bo u nich kk można mieć w zasadzie darmową jak się tylko dobrze ponegocjuje, więc zostaje te 5k wpływów, który chyba zawsze były dla tego konta o ile dobrze pamiętam.

Xenocide

Data: 2014-11-05 08:29:31
Autor: RobertS
[...]

dzwoniłem, wszystkie wyjaśnione

1. konto i karta bez opłat w przypadku wpływu min. 5kzł/m-c
2. KK - opłaty na zasadach dotychczasowych, jak ktoś mial zwolnienie z opłaty to go nie straci
3. przelewy z KK tak jak było
4. CP można wyłączyć telefonicznie lub przez system transakcyjny

RobertS

Data: 2014-11-05 19:31:58
Autor: xbartx
W dniu 05.11.2014 o 08:29, RobertS pisze:

[...]

No to jak wprowadzą ten tani zakup walut i możliwość podpinania karty pod różne rachunki walutowe to wymóg wpływu 5k zł / m-c to całkiem ciekawa opcja.

Xenocide

Data: 2014-11-05 21:53:09
Autor: RobertS
[...]

wplyw tych 5kzł to nie problem, a waluty kupuję przez cinkciarza lub w Alior Kantor, myślisz, że w Citi będzie korzystniej?

ten ich system internetowy jest taki siermiężny ;-/

RobertS

Data: 2014-11-06 17:11:20
Autor: xbartx
W dniu 05.11.2014 o 21:53, RobertS pisze:

[...]

Z tego co napisali to zapowiada się dobrze i na poziomie kAlior czy tam cinkciarz:

<http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press1/11465_14287.htm?cat=11924>

no ale przewaga jest taka, że wszystkie wypłaty zagraniczne masz darmowe.

Xenocide

Data: 2014-11-05 19:37:46
Autor: mx
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
On 05/11/2014 08:29, RobertS wrote:

4. CP można wyłączyć ... przez system transakcyjny

Wyłączyć przed datą wyciągu - opłaty nie naliczą?
I znowu włączamy?

Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone