Data: 2014-10-30 08:55:22 | |
Autor: koala | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
On 2014-10-29 09:16, luc wrote:
W TOiP, która będzie obowiązywać od 2015-01-01, pojawiła się taka pozycja: W takim razie na potrzeby "negocjacji" z Citiphonem... to gdzie tu się przenieść? Coś się ostatnio pojawiło...? (2XKK + konto najlepiej z białkowym "wpłatomatem") Jak się nie zgodzą na rezygnację z tych prowizyjek to 2 regularnie wykorzystywane karty pójdą gdzie indziej...konto też zamknę i już... 15 lat bezproblemowej współpracy - jeszcze 3 lata temu to był przyzwoity bank... (Swoją drogą mam już dość tych podchodów Citka na kasę...z jednej strony chcieliby żeby ktos u nich kasę trzymał...a oprocentowanie gorsze niż u najgorszych...a z drugiej wywalają prowizje jakby chcieli wszystkich wykurzyć) Pozdr, Koala |
|
Data: 2014-10-30 19:26:17 | |
Autor: xbartx | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
W dniu 30.10.2014 o 08:55, koala pisze:
W takim razie na potrzeby "negocjacji" z Citiphonem... to gdzie tu się Nie wiem jakie masz konto ale jeżeli Citi Priority, to partyline masz 0 zł a dzięki temu, że masz kk to wpływy 5k i wszystko jest za friko. Do tego jak było ostatnio info na grupie Citi zamierza zrobić swój kantor wymiany walut z bardzo dobrymi kursami a jak wiemy ich debetówkę można sobie wtedy podpinać w zależności od potrzeb pod różne konta, więc rozwiązanie wydaje się być całkiem ciekawe. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2014-10-30 20:50:05 | |
Autor: RobertS | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
Nie wiem jakie masz konto ale jeżeli Citi Priority, to partyline masz 0mam konto, na które muszę przelewać 5kzł, aby było gratis, z tego przelewu spłacam 3xkk i to co zostanie przelewam na główne konto tak naprawdę to konto nie jest mi potrzebne, ciekawe czy w przypadku groźby, że chcę zamknąć byłaby opcja, aby CP było jednak bez opłat? w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji również będzie? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2014-10-30 22:02:20 | |
Autor: S | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
Zakładając, że od stycznia Citiphone dotyczy wszystkich, także starych klientów z kartami dożywotnio darmowymi, pozostaje jeszcze kwestia opłaty rachunków. Jeśli to koniec bezpłatnego płacenia za rachunki to w moim przypadku będzie to oznaczało likwidację kk.
Co ciekawe - zostaje mi debetowa getina z koniecznością używania do kwietnia 2016r. Darmowa, ale warunkiem są transakcje >300zł/mc. Tak sobie patrzę w oferty i coraz trudniej o ciekawe (czytaj: darmowe) konto, powiązane z KO lub niezłymi lokatami, do którego można byłoby podpiąć darmową (bezwarunkowo) kartę. Zanim mi się skończy getin to kto wie, czy jedyną opcją nie będzie powrót do gotówki ;-) |
|
Data: 2014-10-30 23:37:12 | |
Autor: osa | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
W dniu 2014-10-30 22:02, S pisze:
Zakładając, że od stycznia Citiphone dotyczy wszystkich, także starych No ale dożywotnio jesteś zwolniony z opłat za korzystanie z KARTY (wznowienie/opłata roczna/miesięczna) a nie z wszelkich możliwych opłat (w tym CitiPhone)... albo tylko ja mam to szczegółowo napisane z czego mnie zwalniają po życia kres ;) |
|
Data: 2014-10-31 06:29:37 | |
Autor: S | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
W dniu 2014-10-30 23:37, osa pisze:
No ale dożywotnio jesteś zwolniony z opłat za korzystanie z KARTY Masz rację. A wiadomo już na pewno co z opłatami rachunków i czy nowa TOiP będzie dotyczyła także starych klientów? -- -- -- -- -- -- - Pozdrawiam Szymon |
|
Data: 2014-10-30 23:21:57 | |
Autor: xbartx | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
W dniu 30.10.2014 o 20:50, RobertS pisze:
w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji Być może, bo nie ma co ukrywać, że to jest jedna z tych cech, którymi Citi przeważa nad resztą banków u nas. No obsługa też według mnie jest bardzo dobra. Z tego co pamiętam to w sumie w Citi, zawsze większość rzeczy była przez partyline załatwiana, gdzie w innych bankach funkcjonowały już dobrze inne kanały jak wewnętrzna poczta albo samemu się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąć na inne kanały wprowadzając opłatę za partyline. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2014-10-30 23:36:28 | |
Autor: mx | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
On 30/10/2014 23:21, xbartx wrote:
się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąćJak chce pchnąć, jak w systemie takich funkcjonalności nie wdrażają? Np. odbiorców rachunków można by dodawać samodzielnie, ewentualnie z weryfikacją banku. Inne rzeczy to można w formularzu zgłaszać już teraz zamiast dzwonić, odbiorców może też? |
|
Data: 2014-10-31 08:06:01 | |
Autor: W | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
xbartx wystukał, co następuje:
W dniu 30.10.2014 o 20:50, RobertS pisze: To jest zabieranie się do rzeczy od zadniej strony - bo włąśnie w innych bankach wsio da się wyklikać samemu a w Citi każdorazowo trzeba dzwonić na partyline żeby cokolwiek załatwić... a nawet jak się wyklika, to i tak konsultant później dzwoni =,= Ma to swoje plusy i minusy - Citi jest bardziej elastyczy, wiele rzeczy da się 'dogadać', ale litości - jak chcą odciążyć konsultantów to niech dodadzą funkcjonalności na stronie a nie dorzucają opłątę... |
|
Data: 2014-10-31 22:15:14 | |
Autor: xbartx | |
Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone | |
W dniu 31.10.2014 o 09:06, W pisze:
Ma to swoje plusy i minusy - Citi jest bardziej elastyczy, wiele rzeczy da Wiadomo, że nie tylko chodzi o konsultantów. Trochę się ich odciąży ale trochę się też na tym zarobi, bo wiadomo że większość ludzi machnie ręką. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|