Citi -- przegapienie okresu szantażowania...

Data: 2009-07-02 01:07:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi -- przegapienie okresu szantażowania...
Citi -- przegapienie okresu szantażowania...

Co wówczas, gdy zapomniałem w porę zaszantażować Citi w sprawie opłaty za kartę kredytową?
Czy nalicza opłatę za kartę kredytową czy uznają spóźniony szantaż za poprawny?

Ostatecznie mogę zaszantażować (jeśli już trzeba koniecznie szantażować)
ograniczeniem się tylko do przelewania, jeśli wprowadzą opłatę roczną. :)

Jeśli ów szantaż nie pomoże, zaproponuję ugodę -- oni cofną roczną opłatę,
a ja zrezygnuję z papierowego wyciągu. :)

W razie czego mogę eskalować działania wojenne i zagrozić, :) iż moja matka
też będzie tylko przelewała ze swojej karty kredytowej w Citi. :) Matce wówczas
zaproponuję kartę w innym banku, :) aby miała czym płacić...

Postscriptum: Obyło się bez szantażu -- Citi stwierdziła miłym głosem, iż nie widzi
              tego, co by wskazywało na naliczanie w kolejnym roku opłaty... Tak więc
(aby jakoś ustąpić temu, kto i mnie ustąpił dobrowolnie) zrezygnowałem dobrowolnie
z papierowych wyciągów. :)

Data: 2009-07-02 07:25:09
Autor: Końrad\(o\)
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h2gq8o$b10$1inews.gazeta.pl...

[...]

no i miło.

u mnie już naliczyli i po mojej prośbie anulowali: dla mnie na dwa lata, dla żony dożywotnio (cokolwiek to znaczy, przypuszczam, że dotąd, dokąd będziemy mieć i wznawiać te karty).

Data: 2009-07-02 12:28:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi -- przegapienie okresu szantażowania...

"Końrad(o)" h2hgb6$2n0l$1@opal.icpnet.pl

no i miło.

u mnie już naliczyli i po mojej prośbie anulowali: dla mnie na dwa lata, dla żony dożywotnio (cokolwiek to znaczy, przypuszczam, że dotąd, dokąd będziemy mieć i wznawiać te karty).

Jeden z nielicznych porządnych banków w Polsce
i jedno z nielicznych porządnych miejsc w Polsce w ogóle.

Data: 2009-07-02 20:11:27
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 2 Jul 2009 12:28:56 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[...]

Co w nich porządnego? Trzeba się targować o wszystko, limity dają śmiesznie
małe, wymyślają głupoty typu "prowadzącym działalność nie podwyższymy
limitu bo jest kryzys"...
Wczoraj wydałem dyspozycję zamknięcia karty w Raiffeisen - dzisiaj
zadzwonili z propozycją dożywotniego zwolnienia z opłat. W Citi po
wypowiedzeniu karty z wielką łaską zaproponowali zwolnienie z opłat na dwa
lata... Teraz mnie na tyle wkurzyli że nie zamierzam zostać jeśli nie zgodzą
się na moje warunki :)

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-02 20:33:49
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 02 Jul 2009 20:11:27 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

No i widzisz: lubisz bank, który traktuje klienta jak idiotę, który sam nie wie czego chce, więc może się go namówi do czegoś, czego nie chce i nie potrzebuje. A ja wolę takie Citi, które jeśli już to czeka na głos klienta. Jak klient powie, że chce mniej płacić, to Citi się zgodzi. Albo i nie zgodzi.

Teraz mnie na tyle wkurzyli że nie zamierzam zostać jeśli
nie zgodzą się na moje warunki

Ależ proszę, proszę bardzo.
Też osobiście ostatnio mniej korzystam z tej karty, ale wypowiedzieć za chiny ludowe nie wypowiem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-02 22:14:42
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 2 Jul 2009 20:33:49 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
[...]

Wolę bank, dla którego klient jest na tyle ważny że woli zwolnić go z opłat
niż się z nim pożegnać. Tymczasem w citi wyrabiam dosyć spore obroty a oni
robią mi wielką łaskę że dają dwuletnie zwolnienie z opłat... Skoro nie chcą
moich pieniędzy to niech się wypchają :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-02 22:47:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi -- przegapienie okresu szantażowania...

"Jacek Osiecki" slrnh4q53e.aaa.joshua@tau.ceti.pl

Co w nich porządnego?

IMO są w porządku. Oby tylko po moim ustępstwie dobrowolnym
z papierowym wyciągiem nie naliczyli tej opłaty. ;)

Kupowałem samochód jesienią ubroku. Gdzie zaszedłem, dawali opusty
aż do ,,podłogi'', ale gdy tylko zauważali, iż mam ochotę na kupno,
cena szybko rosła i rosła aż do ,,sufitu''...

ZTCW[idzę] z Citi nie ma typowo polskich problemów. :)

Trzeba się targować o wszystko, limity dają śmiesznie małe,

Małe, ale inni niekoniecznie dają kartę w ogóle bez jakichkolwiek
zaświadczeń. :) Dla mnie 2000 złotych tylko na zakupy przy założeniu,
że to jedna z kilku moich kart (jedna z 4, bo tyle nakazuje rozsądek;
mam niestety tylko 2) to nie jest za mało. Niestety na opłaty i na
zakupy to zdecydowanie za mało. Na szczęście teraz część przelewów
wykonuję z karty matki. :) Limit mógłby być większy -- to prawda. :)
Ale równie dobrze mogliby nie pozwalać na przelewy i limit by mi
wystarczył w zupełności. :)

Data: 2009-07-02 22:08:04
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 2 Jul 2009 22:47:58 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
"Jacek Osiecki" slrnh4q53e.aaa.joshua@tau.ceti.pl
Co w nich porządnego?
IMO są w porządku. Oby tylko po moim ustępstwie dobrowolnym
z papierowym wyciągiem nie naliczyli tej opłaty. ;)

Dla mnie właśnie nie są w porządku - naliczają opłaty, po szantażu coś tam
opuszczają albo nie... żadnej pewności co do tego jak Ciebie potraktują...

Trzeba się targować o wszystko, limity dają śmiesznie małe,
Małe, ale inni niekoniecznie dają kartę w ogóle bez jakichkolwiek
zaświadczeń. :)

Co mi po karcie z kiepskim limitem? Wolę jedną sensowną kartę z której będę
korzystał jak z kredytowej, zamiast zastanawiać się przy każdym większym
zakupie czy wystarczy limitu...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-03 00:44:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi -- przegapienie okresu szantażowania...

"Jacek Osiecki" slrnh4qbu3.cjd.joshua@tau.ceti.pl

Co mi po karcie z kiepskim limitem? Wolę jedną sensowną kartę z której będę
korzystał jak z kredytowej, zamiast zastanawiać się przy każdym większym
zakupie czy wystarczy limitu...

Karta (jak na młodą kobietę przystało) ma swój okres. ;)
Płać tą, którą spłacisz najpóźniej. :)

Data: 2009-07-03 13:26:21
Autor: Wojciech Bancer
Citi -- przegapienie okresu szantaĹźowania...
On 2009-07-02, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

[...]

A jak masz więcej w portfelu, to na siebie łypią gniewnie?
To już wiem czemu te moje karty takie porysowane. Zazdrosne
są o siebie bestie jedne... ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-03 18:04:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi -- przegapienie okresu szantażowania...

"Wojciech Bancer" slrnh4s1o8.pih.proteus@pl-test.org

[...]

Jeśli są zazdrosne, to znak, że są Ci wierne. ;)
W protiwpołożnym nie martwiłyby się tym, że muszą się Tobą dzielić. :)

Ja w ogóle jestem zwolennikiem wielożeństwa -- mniej by było
zachłanności, mniej starych panien i mniej półsierot... :)

Citi -- przegapienie okresu szantażowania...