Citi -- przegapienie okresu szantażowania... ciąg dlaszy

Data: 2010-08-04 11:46:31
Autor: Kris
Citi -- przegapienie okresu szantażowania... ciąg dlaszy

Rok temu zrezygnowałem z papierowego wyciągu. Czyżby tym razem Citi
uznał, że nie mam już z czego rezygnować? Mogę jeszcze ;) zrezygnować
z korzystania z ich karty. :) Zostanie mi do płacenia karta kredytowa
Mille -- Impresja.

Karta z duszą. Dla kobiet.;))

Data: 2010-08-05 12:06:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi -- przegapienie okresu szantażowania... ciąg dlaszy

Użytkownik "Kris" i3bctn$80n$1@news.onet.pl

[...]

No właśnie -- dlaczego dla kobiet?
Dlaczego z duszą? -- nie ośmielę się zapytać. :)

Zyy Ostatniej chwili. :) Citi zwrócił, a ja już płaciłem tą kartą. :)

Niestety nie wiem, co robić w restauracjach, gdzie kartą nie można
zapłacić napiwku. Niby można dać napiwek surowcami wtórnymi, ale ja
wczoraj wypłukałem się ze szmalu ciężkiego na kresach obecnej (nie
wiem, która to, bo nie umiem liczyć) RP i jedynie pobrałem jeden
egzemplarz lekkiej odmiany szmalu z greckiej placówki ulokowanej
w Polsce.

Co należy zabrać, gdy jedzie się na kresy? Między innymi warto
zabrać kilka kilogramów owoców na jeden dzień pobytu. :) Wiara
czyni cuda, ale wierzenie w to, że na zadupiu znajdzie się coś
do jedzenia może skończyć się lotem do sracza. :) Na szczęście
ja znalazłem ptaka, który mnie podrzucił (LOTem) do stosownego
sracza. Ptak nazywa się Albatros i ma swoją siedzibę niedaleko
siedziby greckiej placówki ulokowanej w Augustowie. :)

Tak oto skończyło się moje posiłkowanie na kresach. Co zjadłem?
Banany i sernik. :) Płaciłem kartą. :) Parę godzin później, gdy
już byłem w Augustowie, poleciałem z tym do sracza. :) Jedzenie
w Albatrosie jest dobre, ale... Szkoda, że podają tam triale...
Wersje próbne są takie skąpe, że nawet człowiek nie pozna smaku
podanego jedzenia dostatecznie dobrze...

Citi -- przegapienie okresu szantażowania... ciąg dlaszy