Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem

Data: 2013-05-29 18:00:49
Autor: Imka
Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem
Takie info dostałam dziś

"Od 22 czerwca 2013 r. wyciągi z Twoich rachunków będą dostępne tylko po
zalogowaniu do Citibank Online. Nie będą już wysyłane na skrzynkę
e-mail.

Powiadomienia o wystawieniu nowego wyciągu będziesz nadal otrzymywać na
swoją skrzynkę e-mail."

Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

--
Imka

Data: 2013-05-29 17:34:07
Autor: W
Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem
Imka wystukał, co następuje:

[...]

Gdzie to info? ja jak na razie nie dostałem... i przyznam, że to jedna z bardziej wygodnych funkcji...

Data: 2013-05-29 20:55:38
Autor: Imka
Dnia Wed, 29 May 2013 17:34:07 +0000 (UTC), W napisał(a):
[...]

Na majla przypełzło.
"22.06.2013 - wycofanie wyciągów na email / email statement withdrawal"

--
Imka

Data: 2013-05-30 13:03:43
Autor: W
[...]

To może mnie przyjdzie z następnym wyciągiem, ale to dopiero w czerwcu...

Data: 2013-05-30 17:38:54
Autor: MK
Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> Wrote in message:
[...]

Rainbow nadchodzi wielkimi krokami, a że przy tym trzeba wykonać
 kilka wstecz, nic to ;). ja bym na początku początku lipca
 trzymał się z daleka od oddziałów...

Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

Ale odpadnie glupie haslo do wyciagu... a zeby skorzystac z
 wyciągu i tak potrzebny jest dostęp do bankowości
 internetowej.

MK

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-05-30 17:45:38
Autor: Imka
Dnia Thu, 30 May 2013 17:38:54 +0200 (CEST), MK napisał(a):

Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

Ale odpadnie glupie haslo do wyciagu...

Głupie - ale miało jedną zaletę: było *jedno*.

a zeby skorzystac z
 wyciągu i tak potrzebny jest dostęp do bankowości
 internetowej.

Czyli login i hasło. Czyli pamiętać/zapisać/wyryć na pokrywie laptopa
dwa. Ciekawe kiedy się wyczerpie pojemność rejestrów przeciętnego usera... ;)

--
Imka

Data: 2013-05-30 19:00:21
Autor: MK
[...]

ustaw hasło jak do wyciągu. login ustawia się samemu więc to chyba
 nie obciąża nadto pamięci :).

Data: 2013-05-30 19:07:35
Autor: Kamil Jońca
Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem
MK <macka@interia.pl> writes:
[...]
Rainbow nadchodzi wielkimi krokami, a że przy tym trzeba wykonać
A co to?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Are you perchance running on a 64-bit machine?

Data: 2013-05-30 22:48:25
Autor: MK
Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) Wrote in message:
MK <macka@interia.pl> writes:
[...]
Rainbow nadchodzi wielkimi krokami, a że przy tym trzeba wykonać
A co to?

nazwy artamira i profile zapewne sa Ci juz znane, citi w pl wyraża
 swój nowy system bankowy przeniesiony z dalekiego wschodu. plotki
 mówią, że moda się to stać mną początku lipca. trzeba liczyć na
 to, że migracja pójdzie lepiej niż przy połączeniu handlowego z
 citi...

Data: 2013-05-31 01:32:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem

"Imka" 1ptwu1ywepp0j$.a6r85rxlhhry.dlg@40tude.net

Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

IMO odwrotnie -- m@ilem przysyłali zahasłowany
PeDeeF, zaś po zalogowaniu do banku masz wyciąg
bez hasła. Niby do banku nie można logowac się
wiele razy źle (chyba, tradycyjnie, po 3 złej
próbie jest jakaś blokada) a do PeDeeFu można
podchodzić w nieskończoność, czyli można po
prostu złamać hasło, ale czy takie coś można
nazwać brakiem loginu i hasła?

Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem