Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem

Data: 2013-05-29 17:34:07
Autor: W
Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem
Imka wystukał, co następuje:

Takie info dostałam dziś

"Od 22 czerwca 2013 r. wyciągi z Twoich rachunków będą dostępne tylko po
zalogowaniu do Citibank Online. Nie będą już wysyłane na skrzynkę
e-mail.

Powiadomienia o wystawieniu nowego wyciągu będziesz nadal otrzymywać na
swoją skrzynkę e-mail."

Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

Gdzie to info? ja jak na razie nie dostałem... i przyznam, że to jedna z bardziej wygodnych funkcji...

Data: 2013-05-29 20:55:38
Autor: Imka
Dnia Wed, 29 May 2013 17:34:07 +0000 (UTC), W napisał(a):
[...]

Na majla przypełzło.
"22.06.2013 - wycofanie wyciągów na email / email statement withdrawal"

--
Imka

Data: 2013-05-30 13:03:43
Autor: W
[...]

To może mnie przyjdzie z następnym wyciągiem, ale to dopiero w czerwcu...

Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem