Citi reklamacja frauda - UWAGA

Data: 2010-01-13 09:06:21
Autor: witek
Citi reklamacja frauda - UWAGA
Marvin wrote:

5. Dzi¶iaj mija miesi±c od momentu fraudu, oczywi¶cie muszê zap³aciæ tê
sporn± sumê i czekaæ na ³askê.

Dlaczego?
Nie masz w regulaminie, ze sporne kwoty nie podlegają spłacie? Sprawdź dobrze.

Data: 2010-01-13 19:08:53
Autor: Marvin
Citi reklamacja frauda - UWAGA

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:hiknhe$ft1$5inews.gazeta.pl...
Marvin wrote:

5. Dzi?iaj mija miesi?c od momentu fraudu, oczywi?cie musze zap3acia te
sporn? sume i czekaa na 3aske.

Dlaczego?
Nie masz w regulaminie, ze sporne kwoty nie podlegaj± spłacie? SprawdĽ dobrze.

Że jak? To jaka¶ karta ma co¶ takiego w "leguraminie" :)

Ładnie to by było - robisz duży zakup, potem kwestionujesz, nie płacisz, a potem sobie przypominasz że to jednak ty, hehe.

To już popu¶ciłe¶ chyba wodze fantazji :)

M.

Data: 2010-01-13 12:42:06
Autor: witek
Marvin wrote:
U¿ytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:hiknhe$ft1$5inews.gazeta.pl...
Marvin wrote:
5. Dzi?iaj mija miesi?c od momentu fraudu, oczywi?cie musze zap3acia te
sporn? sume i czekaa na 3aske.
Dlaczego?
Nie masz w regulaminie, ze sporne kwoty nie podlegaj± sp³acie? Sprawd¼ dobrze.

¯e jak? To jaka¶ karta ma co¶ takiego w "leguraminie" :)

ÂŁadnie to by byÂło - robisz duÂży zakup, potem kwestionujesz, nie pÂłacisz, a potem sobie przypominasz Âże to jednak ty, hehe.

To ju¿ popu¶ci³e¶ chyba wodze fantazji :)

M.

kazda moja karta tak ma.

kwota do której składam reklamacje nie podlega spłacie, do czasu rozpatrzenia reklamcji. I założe się, że twoja też tak ma, tylko poczytaj dokładnie regulamin.

Data: 2010-01-13 19:44:41
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 13 Jan 2010 19:08:53 +0100, Marvin napisał(a):

Ładnie to by było - robisz duży zakup, potem kwestionujesz, nie płacisz, a potem sobie przypominasz że to jednak ty, hehe.

I płacisz z odsetkami. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2010-01-19 11:13:34
Autor: Marvin
Citi reklamacja frauda - KONIEC
Chcialem tylko napisac ze sprawa reklamacji sie zakonczyla.

Zaplacilem bankowi sporna kwote, co nie bylo przyjemne, ale wolalem nie komplikowac sprawy.

Po 36 dniach bank otrzymal dowody od kontrahenta i wyksiegowal mi ten fraud.

Final jest szczesliwy, niemniej ciesze sie ze sprawa dotyczyla 2000zl a nie 20.000. Bo przy braku uznania warunkowego, o ktorych informowalem byłby to niezly klopot.

Marvin

Data: 2010-01-19 12:47:27
Autor: xbartx
Dnia Tue, 19 Jan 2010 11:13:34 +0100, Marvin napisał(a):

[...]

byÂłby to niezly klopot.

I tym samy legendarna-userfriendly jakość rozpatrywania przez Citi reklamacji fraudów "w pizdu wylądowała" na śmietniku historii ;)

Data: 2010-01-19 13:53:11
Autor: Valdi
Citi reklamacja frauda - KONIEC
"xbartx" news:hj49kv$h0t$1inews.gazeta.pl

I tym samy legendarna-userfriendly jakość rozpatrywania przez Citi
reklamacji fraudów "w pizdu wylądowała" na śmietniku historii ;)

To jest na tym polskim Ĺ‚ez padole jakiĹ› bank userfriendly?

Data: 2010-01-19 05:55:54
Autor: Erazmus
On 19 Sty, 13:53, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
"xbartx"news:hj49kv$h0t$1inews.gazeta.pl

> I tym samy legendarna-userfriendly jako¶ć rozpatrywania przez Citi
> reklamacji fraudów "w pizdu wyl±dowała" na ¶mietniku historii ;)

To jest na tym polskim łez padole jaki¶ bank userfriendly?

Ja składałem kilka reklamacji Getinie i były rozpatrywane
błyskawicznie i zawsze na moj± korzy¶ć ale bardziej to ja miałem
szczę¶cie niż Getin jest taki userfriendly .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-19 09:28:03
Autor: Rafal M
Citi reklamacja frauda - KONIEC
On 19 Sty, 13:53, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:

To jest na tym polskim łez padole jaki¶ bank userfriendly?

Ja mialem 2 tranzakcje fraudowe (kwota ok 3 tys pln) na KK Multibanku
- bylo bez problemu, wyksiegowali te tranzakcje z rachunku karty w
ciagu jednego dnia.

Pozdrawiam
Rafal

Citi reklamacja frauda - UWAGA