Citi reklamacja frauda - UWAGA

Data: 2010-01-13 08:19:02
Autor: Marvin
Citi reklamacja frauda - UWAGA
Czasem zaglądam do Citibank Online i oglądam co tam się dzieje w transakcjach. No i w grudniu zauważyłem, że ktoś kupił moją kartą bilet do USA  za 2000zł. Zauważyłem to 3 dni po wykonaniu transakcji, jeszcze przed generacją wyciągu.
Oczywiście złapałem za telefon, zgłosiłem reklamację i zablokowałem kartę. Niemniej, dzisiaj po miesiącu mam parę smutnych odczuć związanych z nowym podejściem do obsługi klienta, jaki zapowiada w mediach prezes.

1. Od razu powiedziano mi że nie mam co liczyć na wyksięgowanie tej transakcji z góry. Tak jak to było kiedyś, że warunkowo je wyksięgowywano na czas rozpatrywania reklamacji. Dodam że kartę mam w Citibanku od 12 lat więc nie jestem dla nich chyba klientem z ulicy, a na pewno już chyba takim o którym Pan prezes pisze że będzie o niego dbał.

2. Po drugim telefonie powiedziano mi w końcu że wyksięgują transakcję, jak dostaną "pisemne potwierdzenie ode mnie że to nie ja zrobiłem ten zakup".

3. Po odczekaniu 10 dni na przysłanie stosownego formularza upomniałem się w Citiphone i dosłano mi skany. Wypełniłem wysłałem upewniłem się że doszły.

4. Transakcji nie wyksięgowano, bo... "Trzeba poczekać, aż kontrahent, te linie lotnicze, potwierdzą coś tam"

5. Dziśiaj mija miesiąc od momentu fraudu, oczywiście muszę zapłacić tę sporną sumę i czekać na łaskę.

Wnioski:

1. Wychwalana na grupie polityka rozpatrywania reklamacji przez Citi, podobno najlepsza na rynku, to już tylko mit i przeszłość. Pamiętajcie o tym zanim napiszecie jakiś panegiryk.

2. Miesiąc to za mało aby dzisiaj w dobie Internetu uzyskać jakiś papierek z potwierdzeniem. Widać, że bank totalnie się nie spieszy

3. Jak zwykle zapewnienia pana prezesa Citibanku, o nacisku na zadowolenie klientów okazują się pustym frazesem. Jestem przekonany że w polityce z takimi złotymi ustami zdobyłby co najmniej prezydenturę RP.

Skutki:

Oczywiście karta Citiego wyląduje w koszu

Pozdrowienia

Marvin

Citi reklamacja frauda - UWAGA