Citi sie czepia ...

Data: 2021-04-23 22:39:24
Autor: Waldek
Citi sie czepia ...
Citi sie czepia i straszy wypowiedzeniem umowy o KK
jeśli nie dostarczę aktualnych dokumentów potwierdzających
moją zdolność kredytową :]

KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

Pozdro

Data: 2021-04-24 00:03:20
Autor: J.F.
Citi sie czepia ...
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s5vb9n$14jo$1@gioia.aioe.org...
Citi sie czepia i straszy wypowiedzeniem umowy o KK
jeśli nie dostarczę aktualnych dokumentów potwierdzających
moją zdolność kredytową :]

No no ... ciekawe.
Inicjatywa wlasna banku, czy jakas odgorna regulacja ?
A moze maja wlasna polityke i regularne sprawdzanie co X lat ... i wlasnie Ci uplynely ?

A moze weryfikuja klientele przed sprzedaza banku.

KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

Tak jest. Niech sp*ja :-)

J.

Data: 2021-04-24 01:45:56
Autor: Dawid Rutkowski
Citi sie czepia ...
piątek, 23 kwietnia 2021 o 22:39:23 UTC+2 Waldek napisał(a):
[...]

W tym citku rzeczywiście się jakieś dziwne akcje odbywają. Kogo tam pozatrudniali i dlaczego?

A napisali, jakich to dokumentów chcą dokładnie?
I jak tam u nich jesteś zapisany, jako etat czy DG?

Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie BIK.
Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś kombinuje.

Data: 2021-04-24 10:54:32
Autor: Kamil Jońca
Citi sie czepia ...
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[...]

Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie BIK.

Ale reklamację z jakiego właściwie powodu? Stawiam dolary przeciwko
orzechom, że w umowie jest zapis że bank ma prawo do okresowej
weryfikacji.

Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś kombinuje.
Kj
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-04-24 12:59:21
Autor: Michal Jankowski
Citi sie czepia ...
W dniu 24.04.2021 o 10:54, Kamil Jońca pisze:
[...]

Od 18 lat nie podawałem citkowi żadnych dokumentów potwierdzających cokolwiek a limit karty tylko rósł i rósł (aż w końcu przestałem się zgadzać na podwyższenie). Dziwne to jakieś.

Inna sprawa, że citek ostatnio szaleje - karty przymusowo wymienia, nowych kont w jeszcze niedawno promowanych odmianach już zakładać nie chce...

A do tego, to w ogóle chce biznes konsumencki sprzedać. Jak znam życie, to pewnie skarbonka ich kupi.

   MJ

Data: 2021-04-24 16:55:28
Autor: Pete
Citi sie czepia ...
Hello, Michal Jankowski.
On 24.04.2021 12:59 you wrote:

> Od 18 lat nie podawałem citkowi żadnych dokumentów potwierdzających > cokolwiek a limit karty tylko rósł i rósł (aż w końcu przestałem się > zgadzać na podwyższenie). Dziwne to jakieś.

Nie ma się co dziwić. Skoro przestałeś się zgadzać na podwyższenie, to w banku zapaliło się pomarańczowe światło "oho, klient samodzielnie się ocenił że nie da rady więcej spłacać. Sprawdzić co się tam wydarzyło"
(o?o)
 --
Pete

Data: 2021-04-24 18:21:02
Autor: _Master_
Citi sie czepia ...
Banki nie lubią inteligentnych albo chociaż myślących klientów ;-)

Data: 2021-04-24 18:24:12
Autor: Kamil Jońca
Citi sie czepia ...
_Master_ <Master@z.pl> writes:

Banki nie lubią inteligentnych albo chociaż myślących klientów ;-)

Akurat banki nie są tu jakmiś wyjątkiem. Taki myślący to zwykle się
pyta, trudniej mu kit wcisnąć i w ogóle.

KJ

Data: 2021-04-25 14:34:32
Autor: _Master_
Citi sie czepia ...
W dniu sobota-24-kwietnia-2021 o 18:24, Kamil Jońca pisze:
Akurat banki nie są tu jakmiś wyjątkiem.

Ale mają swój KLIMAT, NOMENKLATURĘ i tą aurę ZŁODZIEJSTWA ;-)

W dodatku są pod niby opieką/nadzorem państwa

To taki wzór skołtunienia dla wszystkich CWANIAKÓW

Data: 2021-04-24 18:42:35
Autor: Michal Jankowski
Citi sie czepia ...
W dniu 24.04.2021 o 16:55, Pete pisze:
Hello, Michal Jankowski.
On 24.04.2021 12:59 you wrote:

> [...]

banku zapaliło się pomarańczowe światło "oho, klient samodzielnie się
ocenił że nie da rady więcej spłacać. Sprawdzić co się tam wydarzyło"

Ale to nie ode mnie bank chce jakichś kwitów.

   MJ

Data: 2021-04-24 19:04:01
Autor: Pete
Citi sie czepia ...
Hello, Michal Jankowski.
On 24.04.2021 18:42 you wrote:

> Ale to nie ode mnie bank chce jakichś kwitów.

A to przepraszam ;-)
 --
Pete

Data: 2021-04-24 18:23:00
Autor: Kamil Jońca
Citi sie czepia ...
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:

[...]

Ale ja Ci wierzę. Chodziło mi tylo o tą reklamację. Sądzę, że jedyną
odpowiedzią byłoby" "Zapis umowy nas do tego uprawnia"

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-04-24 18:18:57
Autor: _Master_
Citi sie czepia ...
W dniu sobota-24-kwietnia-2021 o 10:45, Dawid Rutkowski pisze:
W tym citku rzeczywiście się jakieś dziwne akcje odbywają.

Czy to znaczy że jest gorszy od millenium?

Data: 2021-04-26 21:45:26
Autor: Waldek
Citi sie czepia ...
[...]

Napisali - różne warianty
dla fizycznego, zaswiadczenie o zarobkach lub 3m wyciąg z konta gdzie pobory wpływają

I jak tam u nich jesteś zapisany, jako etat czy DG?

Jako fizol

Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie BIK.
Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś kombinuje.

Nie sądzę, żeby ktoś kombinował na moje konto.
Karta leży już dość długo nie używana...

CallCenter wpisany na black list - ale nie tak dawno lasce udało się wbić z siakiejś komórki i namawiała aby innych na kartę namówić :D

Nie dawno, pożegnałem MC World z Santiego, mogę pożegnać i Citi
Mam jeszcze kk Golda z Milka /za 5 klików/ a już się dobija Revolut
ze swoją ofertą KK

Pozdro

Data: 2021-04-24 17:09:26
Autor: Wojciech Bancer
Citi sie czepia ...
On 2021-04-23, Waldek <mam@ale.nie.dam> wrote:

[...]

A nie masz przypadkiem karty ze starych czasów ustawy o maks. odsetkach, a która obecnie daje Ci oszałamiające 2% odsetek? Może chcą się pozbyć klientów z takimi kartami :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2021-04-24 18:44:01
Autor: Michal Jankowski
Citi sie czepia ...
W dniu 24.04.2021 o 17:09, Wojciech Bancer pisze:
On 2021-04-23, Waldek <mam@ale.nie.dam> wrote:

[...]

Owszem, te karty wymawiają - ale wymieniają na inne i żadnych kwitów nie chcą.

   MJ

Data: 2021-04-26 14:47:47
Autor: lolekanabolek
Citi sie czepia ...
On 2021-04-23, Waldek <mam@ale.nie.dam> wrote:

A nie masz przypadkiem karty ze starych czasów ustawy o maks. odsetkach,
a która obecnie daje Ci oszałamiające 2% odsetek? Może chcą się pozbyć
klientów z takimi kartami :)

Też mam KK w citi na 2% odsetek (+konto) z dożywotnią darmowością
Jedyny wymóg to 1500 zł wpłaty co miesiąc
Co chwila do mnie wydzwaniają ale nie pozwalam się z autoryzować przez telefon więc nie wiem w jakiej sprawie dzwonią

Marcin

Data: 2021-04-26 15:43:12
Autor: Michal Jankowski
Citi sie czepia ...
On 2021-04-23, Waldek <mam@ale.nie.dam> wrote:

[...]

Ja miałem bezwarunkową darmową, ale przyszło pocztą papierową wymówienie. A dzwonić do mnie zakazałem już dawno.

   MJ

Data: 2021-04-26 21:55:50
Autor: Waldek
Citi sie czepia ...
On 2021-04-23, Waldek <mam@ale.nie.dam> wrote:

[...]

Nie to zwykły "Silver"
Powołują sie na par3 ust 3 Regulaminu - z czego wnioskuje ze mają takie prawo ;)
A pewnie się czepili mnie przez to że karta nie wykazuje obrotów :)

Rozumiałbym, gdyby był jakiś tłusty limit ... ale 10kzl ? :D
Niech wypowiadają - płakać nie będę i tak guano z tej karty bo żadnych profitów nie daje.

Zona ma Golda z citka i z >>większym limitem, ale obraca nią - nie czepili się jej

Pozdro

Data: 2021-04-27 13:33:40
Autor: J.F
Citi sie czepia ...
On Mon, 26 Apr 2021 21:55:50 +0200, Waldek wrote:
On 2021-04-23, Waldek <mam@ale.nie.dam> wrote:
[...]

Prawo pewnie wpisali w regulamin zwyczajowo, ale czemu uruchomili?
Te 2% to bylby dobry powod :-)

A pewnie się czepili mnie przez to że karta nie wykazuje obrotów :)
Rozumiałbym, gdyby był jakiś tłusty limit ... ale 10kzl ? :D

10k piechota nie chodzi, ale logiki tu jakby troche brak.
To w koncu boja sie o swoje pieniadze, czy nie maja podstaw, bo
przeciez nic im nie wisisz :-)

No chyba ze ... z braku obrotow straciles status "dobry klient,
regularnie splaca karte" ... i trzeba zweryfikowac :-)

Gdzies tam jeszcze byl przepis o weryfikacji kont, na ktorych nie bylo
obrotow ... no ale wlasnie:
-rachunkow klienta, a nie KK
-weryfikacja zycia klienta, a nie wyplacalnosci.

A nie osiagnales wieku emerytalnego?

Bo cos musialo wyzwolic to pytanie.
Moze po prostu regularnie sprawdzaja ... ale ja juz pare lat mam i nic
nie chca. J.

Data: 2021-04-27 22:12:37
Autor: Waldek
Citi sie czepia ...
W dniu 2021-04-27 o 13:33, J.F pisze:

[...]

Jeszcze nie :)

Bo cos musialo wyzwolic to pytanie.

Może brak możliwości nękania ofertami telefonicznymi ? :D
- choć ostatnio się jednak laska przebiła przez filtr

Moze po prostu regularnie sprawdzaja ... ale ja juz pare lat mam i nic
nie chca.

Być może ... oczywiście mógłbym im wysłać wyciąg z konta z wpływami
ale z czystej przekory tego nie zrobię i zobaczę co dalej ;)
- wypowiedzenie mi umowy o tą kk nie stanowi dla mnie żadnego problemu
choć z drugiej strony leżała sobie i jeść nie wołała :D
- taki bufor "na wypadek wszelki" - choćby na dalsze wyjazdy

Pozdro

Data: 2021-04-29 01:42:05
Autor: Waldek
Citi sie czepia ...
On 2021-04-23, Waldek <mam@ale.nie.dam> wrote:
[...]

Może jednak TY MASZ racje :)

Zalogowałem się do swojego Citi i wygląda na to że mam te 2%  :D

Data wydania karty 13-08-2018

(...) Oprocentowanie w skali roku
Od dnia 29 maja 2020 r. oprocentowanie kredytu dla kart kredytowych Citibank wynosi 2% dla umów zawartych do 30 listopada 2018 r. oraz 7,2% dla umów zawartych od 1 grudnia 2018 r. (...)

Mam rozumieć że RRSO mam 2% ? ... gdzieś mi się utrwaliło w łepetynie
że miałem coś ok. 10%

To może jednak przesłać im te wyciągi ? ;)

Pozdrawiam

Data: 2021-04-29 18:23:11
Autor: J.F
Citi sie czepia ...
On Thu, 29 Apr 2021 01:42:05 +0200, Waldek wrote:
[...]

Bo kiedys wprowadzili antylichwiarski przepis, ze odsetki nie moga
przekraczac 4-ro krotnej "stopy lombardowej NBP".
I banki tak wpisywaly w umowy. Ta stopa dlugo wynosila 2.5%, co dawalo maksymalne odsetki 10% i RRSO
10.47%.
A teraz wynosi 0.5%.

To może jednak przesłać im te wyciągi ? ;)

Jak Ci kredyt potrzebny lub moze byc potrzebny ... moze i wyslac.
Tylko uwazaj - bo pewnie beda sie starali wcisnac Ci nowa umowe, na nowych zasadach, a tam wychodzi obecnie te ~7%.

J.

Data: 2021-04-29 23:28:49
Autor: Waldek
Citi sie czepia ...

[...]

Prawdę mówiąc nie jest mi potrzebny
i póki co nigdy nie korzystałem z płatnego kredytu na żadnej z KK
- zazwyczaj korzystałem wyłącznie z "wartości dodanych" ;)
No ale bezwarunkwo bezpłatną kartę z zawrotnym 2%
to chyba jednak warto zatrzymać :D - choćby jako ew. backup

Ps.
Raz udało się PolBankowi skroić mnie za wznowienie golda
jednak bilans zysków i tak znacznie przewyższył stratę,
bo pomijając niezły pakiet ubezpieczeń, dawała 1% cofki od każdej transakcji bezgotówkowej - no ale "to se ne wrati" ;)

Pozdrawiam

Data: 2021-04-30 09:30:53
Autor: Piotr Gałka
Citi sie czepia ...
W dniu 2021-04-29 o 18:23, J.F pisze:

[...]

Jeśli ten przepis (4x) dalej obowiązuje to jakim cudem te 7% ?
P.G.

Data: 2021-04-30 12:27:04
Autor: Wojciech Bancer
Citi sie czepia ...
On 2021-04-30, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

[...]

Bo w pewnym momencie weszła nowelizacja, która zmieniła przelicznik.
I umowy podpisane po tym czasie mają nowe przeliczniki.

Nowy przelicznik to: [2 x (<stopa referencyjna> + 3.5)]%

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2021-04-24 18:18:02
Autor: _Master_
Citi sie czepia ...
W dniu piątek-23-kwietnia-2021 o 22:39, Waldek pisze:
dokumentów potwierdzających
moją zdolność kredytową :]

Jesteś młody czy bez pracy? ;-)

Aaaa Praca się przelewa na którąś z innych 7-17 kart.

Gdybym był bankiem też bym przykręcał śrubę wisienkożercom  ;-)

Data: 2021-04-26 22:00:22
Autor: Waldek
Citi sie czepia ...
W dniu 2021-04-24 o 18:18, _Master_ pisze:
W dniu piątek-23-kwietnia-2021 o 22:39, Waldek pisze:
dokumentów potwierdzających
moją zdolność kredytową :]

Jesteś młody czy bez pracy? ;-)

Jestem ~stary i z pracą ;)

Aaaa Praca się przelewa na którąś z innych 7-17 kart.
Przelewa się na konto, nie na karte
teraz to nawet banki nie życzą sobie "nadpłat" na karte ;)

Gdybym był bankiem też bym przykręcał śrubę wisienkożercom  ;-)

A to zależy, jakie byś miał "parcie" na pozyskiwanie nowych klientów
i jakie z tego tytułu osiągał profity :)

Pozdro

Data: 2021-04-27 10:44:16
Autor: _Master_
Citi sie czepia ...
W dniu poniedziałek-26-kwietnia-2021 o 22:00, Waldek pisze:
A to zależy, jakie byś miał "parcie" na pozyskiwanie nowych klientów
i jakie z tego tytułu osiągał profity :)

O właśnie chodzi o to parcie.

Właśnie byłem nowym klientem karty kredytowej.

Parcie i konieczność była abym zamówił.

A że zrezygnowałem to debili gówno już obchodzi bo premie mają od sprzedaży "produktu" a nie od używania "produktu"

W normalnych firmach to tak nie działa.

Data: 2021-04-24 19:55:25
Autor: Robert_DF
Citi sie czepia ...
W dniu 23.04.2021 o 22:39, Waldek pisze:
[...]

a masz dużo zobowiązań? citi często robi zapytania monitorujące w BIK, może znaleźli tam coś ciekawego i stąd ta prośba

tak generalnie to bank ma prawo badać zdolność kredytową w całym okresie kredytowania
stosowne zapisy powinieneś mieć w umowie lub regulaminie

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Citi sie czepia ...