Citi sie czepia ...

Data: 2021-04-24 00:03:20
Autor: J.F.
Citi sie czepia ...
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s5vb9n$14jo$1@gioia.aioe.org...
Citi sie czepia i straszy wypowiedzeniem umowy o KK
jeśli nie dostarczę aktualnych dokumentów potwierdzających
moją zdolność kredytową :]

No no ... ciekawe.
Inicjatywa wlasna banku, czy jakas odgorna regulacja ?
A moze maja wlasna polityke i regularne sprawdzanie co X lat ... i wlasnie Ci uplynely ?

A moze weryfikuja klientele przed sprzedaza banku.

KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

Tak jest. Niech sp*ja :-)

J.

Citi sie czepia ...