Citi sie czepia ...

Data: 2021-04-24 01:45:56
Autor: Dawid Rutkowski
Citi sie czepia ...
piątek, 23 kwietnia 2021 o 22:39:23 UTC+2 Waldek napisał(a):
Citi sie czepia i straszy wypowiedzeniem umowy o KK jeśli nie dostarczę aktualnych dokumentów potwierdzających moją zdolność kredytową :] KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

W tym citku rzeczywiście się jakieś dziwne akcje odbywają. Kogo tam pozatrudniali i dlaczego?

A napisali, jakich to dokumentów chcą dokładnie?
I jak tam u nich jesteś zapisany, jako etat czy DG?

Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie BIK.
Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś kombinuje.

Data: 2021-04-24 10:54:32
Autor: Kamil Jońca
Citi sie czepia ...
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[...]

Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie BIK.

Ale reklamację z jakiego właściwie powodu? Stawiam dolary przeciwko
orzechom, że w umowie jest zapis że bank ma prawo do okresowej
weryfikacji.

Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś kombinuje.
Kj
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-04-24 12:59:21
Autor: Michal Jankowski
Citi sie czepia ...
W dniu 24.04.2021 o 10:54, Kamil Jońca pisze:
[...]

Od 18 lat nie podawałem citkowi żadnych dokumentów potwierdzających cokolwiek a limit karty tylko rósł i rósł (aż w końcu przestałem się zgadzać na podwyższenie). Dziwne to jakieś.

Inna sprawa, że citek ostatnio szaleje - karty przymusowo wymienia, nowych kont w jeszcze niedawno promowanych odmianach już zakładać nie chce...

A do tego, to w ogóle chce biznes konsumencki sprzedać. Jak znam życie, to pewnie skarbonka ich kupi.

   MJ

Data: 2021-04-24 16:55:28
Autor: Pete
Citi sie czepia ...
Hello, Michal Jankowski.
On 24.04.2021 12:59 you wrote:

> Od 18 lat nie podawałem citkowi żadnych dokumentów potwierdzających > cokolwiek a limit karty tylko rósł i rósł (aż w końcu przestałem się > zgadzać na podwyższenie). Dziwne to jakieś.

Nie ma się co dziwić. Skoro przestałeś się zgadzać na podwyższenie, to w banku zapaliło się pomarańczowe światło "oho, klient samodzielnie się ocenił że nie da rady więcej spłacać. Sprawdzić co się tam wydarzyło"
(o?o)
 --
Pete

Data: 2021-04-24 18:21:02
Autor: _Master_
Citi sie czepia ...
Banki nie lubią inteligentnych albo chociaż myślących klientów ;-)

Data: 2021-04-24 18:24:12
Autor: Kamil Jońca
Citi sie czepia ...
_Master_ <Master@z.pl> writes:

Banki nie lubią inteligentnych albo chociaż myślących klientów ;-)

Akurat banki nie są tu jakmiś wyjątkiem. Taki myślący to zwykle się
pyta, trudniej mu kit wcisnąć i w ogóle.

KJ

Data: 2021-04-25 14:34:32
Autor: _Master_
Citi sie czepia ...
W dniu sobota-24-kwietnia-2021 o 18:24, Kamil Jońca pisze:
Akurat banki nie są tu jakmiś wyjątkiem.

Ale mają swój KLIMAT, NOMENKLATURĘ i tą aurę ZŁODZIEJSTWA ;-)

W dodatku są pod niby opieką/nadzorem państwa

To taki wzór skołtunienia dla wszystkich CWANIAKÓW

Data: 2021-04-24 18:42:35
Autor: Michal Jankowski
Citi sie czepia ...
W dniu 24.04.2021 o 16:55, Pete pisze:
Hello, Michal Jankowski.
On 24.04.2021 12:59 you wrote:

> [...]

banku zapaliło się pomarańczowe światło "oho, klient samodzielnie się
ocenił że nie da rady więcej spłacać. Sprawdzić co się tam wydarzyło"

Ale to nie ode mnie bank chce jakichś kwitów.

   MJ

Data: 2021-04-24 19:04:01
Autor: Pete
Citi sie czepia ...
Hello, Michal Jankowski.
On 24.04.2021 18:42 you wrote:

> Ale to nie ode mnie bank chce jakichś kwitów.

A to przepraszam ;-)
 --
Pete

Data: 2021-04-24 18:23:00
Autor: Kamil Jońca
Citi sie czepia ...
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:

[...]

Ale ja Ci wierzę. Chodziło mi tylo o tą reklamację. Sądzę, że jedyną
odpowiedzią byłoby" "Zapis umowy nas do tego uprawnia"

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-04-24 18:18:57
Autor: _Master_
Citi sie czepia ...
W dniu sobota-24-kwietnia-2021 o 10:45, Dawid Rutkowski pisze:
W tym citku rzeczywiście się jakieś dziwne akcje odbywają.

Czy to znaczy że jest gorszy od millenium?

Data: 2021-04-26 21:45:26
Autor: Waldek
Citi sie czepia ...
[...]

Napisali - różne warianty
dla fizycznego, zaswiadczenie o zarobkach lub 3m wyciąg z konta gdzie pobory wpływają

I jak tam u nich jesteś zapisany, jako etat czy DG?

Jako fizol

Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie BIK.
Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś kombinuje.

Nie sądzę, żeby ktoś kombinował na moje konto.
Karta leży już dość długo nie używana...

CallCenter wpisany na black list - ale nie tak dawno lasce udało się wbić z siakiejś komórki i namawiała aby innych na kartę namówić :D

Nie dawno, pożegnałem MC World z Santiego, mogę pożegnać i Citi
Mam jeszcze kk Golda z Milka /za 5 klików/ a już się dobija Revolut
ze swoją ofertą KK

Pozdro

Citi sie czepia ...