Citi sie czepia ...

Data: 2021-04-24 19:55:25
Autor: Robert_DF
Citi sie czepia ...
W dniu 23.04.2021 o 22:39, Waldek pisze:
Citi sie czepia i straszy wypowiedzeniem umowy o KK
jeśli nie dostarczę aktualnych dokumentów potwierdzających
moją zdolność kredytową :]

KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

Pozdro

a masz dużo zobowiązań? citi często robi zapytania monitorujące w BIK, może znaleźli tam coś ciekawego i stąd ta prośba

tak generalnie to bank ma prawo badać zdolność kredytową w całym okresie kredytowania
stosowne zapisy powinieneś mieć w umowie lub regulaminie

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Citi sie czepia ...