Citi się stacza...

Data: 2009-11-25 15:40:00
Autor: szczurwa
Citi się stacza...
On 25 Lis, 17:41, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

BTW, czy ktoś może mi wyjaśnić jakie są różnice między milami statusowymi i
promocyjnymi w M&M? Konkretniej - czy są różnice przy ich wydatkowaniu, np.
że przeloty się kupuje tylko za statusowe? Grzebałem po stronach M&M ale na
to pytanie odpowiedzi brak :)

Darnok pokazał i wyjaśnił, a ja dorzucę:

35.000 mil statusowych - status FREQUENT TRAVELLER
100.000 mil statusowych - status SENATOR
600.000 mil statusowych w ciągu dwóch lat - status HON CIRCLE

Każdy poziom to coraz większe przywileje, np. wszystkie trzy oferują
25 % bonus milowy na rejsach Lufą, LOT-em, Swiss i niektórymi innymi
liniami Star Alliance. Wniosek: mile na nagrody wydatkujesz
wolniej..;-)

Citi się stacza...