Citi się stacza...

Data: 2009-11-26 01:53:26
Autor: Adam Płaszczyca
Citi się stacza...
Dnia Wed, 25 Nov 2009 16:41:31 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Po tym jak Citi zaczęło wydawać kredytówki z chipem i "ficzerem" pt. "nie
można zablokować transakcji gotówkowych" myślałem że niżej nie upadną...

Ale za to zmienili nieco regulamin.

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2009-11-25 23:24:48
Autor: krzysztofsf
Citi się stacza...
On 26 Lis, 01:53, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
> [...]

> można zablokować transakcji gotówkowych" myślałem że niżej nie upadną...

Ale ktore zmiany sa korzystne?
Bo na info przy KK pisza np. , ze ochrona "kradziezowa" 72 godziny
wstecz nie obejmuje transakcji z PIN. Tak wiec, obecnie bedzie to
wiekszosc transakcji.

Data: 2009-11-26 19:50:23
Autor: Adam Płaszczyca
Citi się stacza...
Dnia Wed, 25 Nov 2009 23:24:48 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

Ale ktore zmiany sa korzystne?
Bo na info przy KK pisza np. , ze ochrona "kradziezowa" 72 godziny
wstecz nie obejmuje transakcji z PIN. Tak wiec, obecnie bedzie to
wiekszosc transakcji.

No właśnie nie do końca - w regulaminie jaki dostałem stoi, że tylko
transakcje z uzyciem PIN-u, jesli uzytkownik nie dochował należytej
staranności. Oczywiście zapytam na piśmie, w jakich sytuacjach bank uznaje, że
użytkownik nie dochował tejże. --

Data: 2009-11-26 22:22:37
Autor: krzysztofsf
Citi się stacza...
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Bardzo ciekawy jestem odpowiedzi.
Obawiam sie jednak, ze moze byc enigmatyczna i dajaca sie zinterpretowac, ze kazda okolicznosc dzieki ktorej osoba postronna poznala PIN, jest efektem nienalezytej starannosci, za wyjatkiem udowodnionego skimmingu (ale wtedy to juz sa operacje na klonie karty).

Opublikuj odpowiedz na grupie, jesli mozna prosic.

Citi się stacza...