Citi - sp?ata kk przez polecenie zap?aty

Data: 2014-02-01 06:25:49
Autor: paulos23
Citi - sp?ata kk przez polecenie zap?aty
Pójdzie ostatniego dnia. Jak na wyciągu masz info, że płatne poleceniem zapłaty to powinno być ok. paul

Data: 2014-02-01 18:16:57
Autor: osa
W dniu 2014-02-01 15:25, paulos23@gmail.com pisze:
Pójdzie ostatniego dnia. Jak na wyciągu masz info, że płatne poleceniem zapłaty to powinno być ok.

Dzięki za informacje. Jak załatwiałem PZ to też wspominali, że na wyciągu będzie informacja o PZ. Jednak ja jej nie widzę, mam za to tekst:

Numer rachunku na który należy dokonywać płatności: ....

Czy to oznacza że PZ jednak mimo zapewnień CitiPhone nie jest uruchomione prawidłowo?

Data: 2014-02-01 18:53:58
Autor: gral
osa napisał(a):
[...]

Być może teraz już jest, ale nie było w dniu wystawienia wyciągu...
Jak używałem kiedyś PZ to też miałem na wyciągu "płatne poleceniem zapłaty".
Ja bym chyba jednak zapłacił sam... A jak się pociągnie PZ to je odwołasz. To jedno, konkretne obciążenie. Masz do tego bezwarunkowe prawo.

PG

Data: 2014-02-01 19:38:29
Autor: osa
W dniu 2014-02-01 18:53, gral pisze:

Być może teraz już jest, ale nie było w dniu wystawienia wyciągu...
Jak używałem kiedyś PZ to też miałem na wyciągu "płatne poleceniem
zapłaty".

Polecenie było uruchamiane w listopadzie, wyciąg ze stycznia (karta leżała odłogiem). Pytałem o to CitiPhone i do braku tekstu się nie odnieśli ale twierdzili że w systemie wszystko jest ok i PZ działa.

Ja bym chyba jednak zapłacił sam... A jak się pociągnie PZ to je
odwołasz. To jedno, konkretne obciążenie. Masz do tego bezwarunkowe prawo.

I cały czas się ku temu skłaniam, kwota niewielka więc nawet jak pójdzie podwójnie to częściowo spłaci bieżące zadłużenie więc tragedii nie będzie bo kwota do spłaty raczej symboliczna ;)

Do tej pory sądziłem że Citi z takim wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniem w obsłudze KK powinien sobie z tym dobrze radzić ;) Ale chyba mają standardowy - jak na warunki w tym kraje - bajzel w systemie ;) I sami nie widzą jak on działa i jaki jest stan faktyczny ;)

Citi - sp?ata kk przez polecenie zap?aty