Citi - sp?ata kk przez polecenie zap?aty

Data: 2014-02-01 16:52:18
Autor: W
Citi - sp?ata kk przez polecenie zap?aty
osa wystukał, co następuje:

Czy ktoś ma praktyczne doświadczenie ze spłatą karty kredytowej Citi przez polecenie zapłaty? Infolinia twierdzi że spłata następuje w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień spłaty, a u mnie jakoś tak nie bardzo się im udało. W poniedziałek mam termin spłaty kk, więc kasa powinna zniknąć w piątek, ale nie zniknęła. Polecenie jest ponoć uruchomione prawidłowo. Czy lepiej wysłać kasę w poniedziałek przelewem żeby uniknąć odsetek, kar i reklamacji czy jednak karta zostanie spłacona w poniedziałek i nie ma się o co martwić?

Daj znać, jak się rozwiązało. Chętnie bym skorzystał z PZ bo jednak czatowanie i pilnowanie terminów + wklepywanie przelewów zaczyna być denerwujące...

Citi - sp?ata kk przez polecenie zap?aty