Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR

Data: 2020-06-17 12:05:37
Autor: Stiwi
Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR
- Dla Klientów, którzy otworzyli Subkonto walutowe do dnia 19 sierpnia 2020 r. opłata nie uległa zmianie i nadal wynosi 0 PLN,
- Dla Klientów, którzy od dnia 20 sierpnia 2020 r. otworzą Subkonto walutowe w EUR opłata wynosić będzie:

Opłata roczna ogółem
powyżej 100 000 EUR 2160,00 zł
od 50 001 do 100 000 EUR 1080,00 zł
od 20 001 do 50 000 EUR 432,00 zł
w pozostałych przypadkach 0,00 zł

Zmieniają się również zasady Citi Priority. Nie wystarczy mieć już 30k lub 5k wpływów, trzeba także wykonać transakcje kartą na min. 500zł miesięcznie, aby CP było za 0zł. W przeciwnym wypadku 9zł lub 40 / 49 zł w zależności od niespełnionych wymagań:
https://www.online.citibank.pl/files/documents/news/toip-konta-oraz-kredyt-w-rachunku-platniczym-dla-klienow-indywidualnych_20082020.pdf

Któryś jeszcze bank w Polsce z podobnymi "opłatami" dla EUR?

Data: 2020-06-17 22:08:30
Autor: Robert_DF
W dniu 17.06.2020 o 21:05, Stiwi pisze:
[...]

citi to coraz bardziej stan umysłu a nie bank
mam podpiętą pod curve KK Citi, zapłaciłem na poczcie (transakcja bezgotówkowa) kartą curve i oni obciążyli citka...bank policzył sobie odsetki za tę transakcję

bo wypłacałem kasę na poczcie

mam KK Citi od 2006 r. i już dawno zapomniałem po co

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-06-18 10:40:02
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2020-06-17 o 21:05, Stiwi pisze:

[...]

Dzięki za info.
Jakoś tak zakładałem, że w Citi Priority nic się zmienić nie może :)
P.G.

Data: 2020-06-18 03:30:26
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 10:40:02 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
> Dzięki za info.
Jakoś tak zakładałem, że w Citi Priority nic się zmienić nie może :)

Nie dostałeś maila?
Z tą zmianą rzeczywiście przegięli, do tej pory pozostawiali warunki dla obecnych klientów.
Cóż, to nie pierwszy raz kiedy zamykam citi priority - oczywiście za każdym z tych razów dostawałem całkiem niezłe wisienki na wejście ;>
Jeśli więc promo się nie skończą, to będę mógł dostać kolejne ;>

Trzeba składać sprzeciwy wobec zmian skutkujące zamknięciem konta 19 sierpnia.
Może jak zobaczą skalę, to sobie sprawę przemyślą.

Aha, póki co na pożegnanie można dostać jeszcze kupon na 50zł - wystarczy zapisać debetówkę do priceless specials (robi się to w ST w "usługi i profil"/"mój profil"), nagroda ma być do 10 lipca.

Data: 2020-06-18 13:46:50
Autor: Piotr Gałka
Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR

Dzięki za info.
Jakoś tak zakładałem, że w Citi Priority nic się zmienić nie może :)

Nie dostałeś maila?

Chyba dostałem - nie chce mi się szukać.
Od dłuższego czasu już nie śledzę zmian w topi-ach.
Pozbyłem się wszystkich kart (z wyjątkiem Citi) i myslałem, ze mam spokój.

Z tą zmianą rzeczywiście przegięli, do tej pory pozostawiali warunki dla obecnych klientów.
Cóż, to nie pierwszy raz kiedy zamykam citi priority

Tylko, że mi się nie chce :(.
Powinienem sobie ileś tam danych z historii zgrać.

Aha, póki co na pożegnanie można dostać jeszcze kupon na 50zł - wystarczy zapisać debetówkę do priceless specials (robi się to w ST w "usługi i profil"/"mój profil"), nagroda ma być do 10 lipca.

Jak nie zapomnę to zajrzę.
P.G.

Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR