Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR

Data: 2020-06-18 10:40:02
Autor: Piotr Gałka
Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR
W dniu 2020-06-17 o 21:05, Stiwi pisze:

Zmieniają się również zasady Citi Priority. Nie wystarczy mieć już 30k lub 5k wpływów, trzeba także wykonać transakcje kartą na min. 500zł miesięcznie, aby CP było za 0zł. W przeciwnym wypadku 9zł lub 40 / 49 zł w zależności od niespełnionych wymagań:
https://www.online.citibank.pl/files/documents/news/toip-konta-oraz-kredyt-w-rachunku-platniczym-dla-klienow-indywidualnych_20082020.pdf

Dzięki za info.
Jakoś tak zakładałem, że w Citi Priority nic się zmienić nie może :)
P.G.

Data: 2020-06-18 03:30:26
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 10:40:02 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
> Dzięki za info.
Jakoś tak zakładałem, że w Citi Priority nic się zmienić nie może :)

Nie dostałeś maila?
Z tą zmianą rzeczywiście przegięli, do tej pory pozostawiali warunki dla obecnych klientów.
Cóż, to nie pierwszy raz kiedy zamykam citi priority - oczywiście za każdym z tych razów dostawałem całkiem niezłe wisienki na wejście ;>
Jeśli więc promo się nie skończą, to będę mógł dostać kolejne ;>

Trzeba składać sprzeciwy wobec zmian skutkujące zamknięciem konta 19 sierpnia.
Może jak zobaczą skalę, to sobie sprawę przemyślą.

Aha, póki co na pożegnanie można dostać jeszcze kupon na 50zł - wystarczy zapisać debetówkę do priceless specials (robi się to w ST w "usługi i profil"/"mój profil"), nagroda ma być do 10 lipca.

Data: 2020-06-18 13:46:50
Autor: Piotr Gałka
Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR

Dzięki za info.
Jakoś tak zakładałem, że w Citi Priority nic się zmienić nie może :)

Nie dostałeś maila?

Chyba dostałem - nie chce mi się szukać.
Od dłuższego czasu już nie śledzę zmian w topi-ach.
Pozbyłem się wszystkich kart (z wyjątkiem Citi) i myslałem, ze mam spokój.

Z tą zmianą rzeczywiście przegięli, do tej pory pozostawiali warunki dla obecnych klientów.
Cóż, to nie pierwszy raz kiedy zamykam citi priority

Tylko, że mi się nie chce :(.
Powinienem sobie ileś tam danych z historii zgrać.

Aha, póki co na pożegnanie można dostać jeszcze kupon na 50zł - wystarczy zapisać debetówkę do priceless specials (robi się to w ST w "usługi i profil"/"mój profil"), nagroda ma być do 10 lipca.

Jak nie zapomnę to zajrzę.
P.G.

Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR