Citi w USA

Data: 2017-09-20 16:38:50
Autor: Marek
Citi w USA
On Mon, 18 Sep 2017 19:18:45 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
no i nie wiem - za karte w Wallmarcie zaplacil karta ?

1.Facet nie wie  jak odczutuje się z deski z której strony jest wlew paliwa samochodu jaki prowadzi...
2. Facet twierdzi że w PL nie mamy 5 cyfrowych kodów pocztowych...

Po tych 2 facepalmach jego wiarygodność spadła drastycznie.

--
Marek

Data: 2017-09-21 06:11:45
Autor: Kris
Citi w USA
W dniu środa, 20 września 2017 16:38:54 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

1.Facet nie wie  jak odczutuje się z deski z której strony jest wlew paliwa samochodu jaki prowadzi...

A jak się odczytuje?

Data: 2017-09-21 21:16:09
Autor: ń
Citi w USA
A nie rozumiesz słowa "gas"?
;-)

-- -- -
A jak się odczytuje?

Data: 2017-09-21 07:24:14
Autor: J.F.
Citi w USA
Dnia Wed, 20 Sep 2017 16:38:50 +0200, Marek napisał(a):
[...]

Jak sie odczytuje ?

2. Facet twierdzi że w PL nie mamy 5 cyfrowych kodów pocztowych...

To istotnie jest zastanawiajace

Po tych 2 facepalmach jego wiarygodność spadła drastycznie.

Ale masz film. Stacja pyta o zip i 90210 nie przyjmuje ... a czasem
przyjmuje.

J.

Data: 2017-09-21 09:39:39
Autor: Mirek Ptak
Citi w USA
W dniu 2017-09-21 o 07:24, J.F. pisze:
1.Facet nie wie  jak odczutuje się z deski z której strony jest wlew
paliwa samochodu jaki prowadzi...
Jak sie odczytuje ?

Strzałeczka przy symbolu dystrybutora - niestety nie w każdym samochodzie :)

https://c1.staticflickr.com/9/8335/8444651949_c643e664fc_h.jpg
https://i1.wp.com/automotiveblog.pl/wp-content/uploads/2010/02/2011-Volvo-S60_Interior1.jpg

i bez:
http://www.need4speed.ws/images/made/images/uploads/speed/JohnK_Astra20iTurbo_241_600_318.jpg
https://spplthumb.blob.core.windows.net/1000x901c/19/24/d2/licznik-volvo-design-s60-s80-v70-xc70-xc90-siedlce-406486342.jpg

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-09-21 10:02:48
Autor: Michal Jankowski
Citi w USA
W dniu 2017-09-21 o 09:39, Mirek Ptak pisze:
[...]

To chyba jakieś głęboko niszowe - w życiu nie kojarzę takiej strzałki.

Za to w USA kiedyś mi się trafił samochód, który miał wlew pod odchylaną tylną tablicą rejestracyjną. O, wtedy to się naszukałem...

   MJ

Data: 2017-09-21 14:59:11
Autor: J.F.
Citi w USA
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59c3722d$0$15210$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No chyba, ze w USA w kazdym samochodzie :-)

Za to w USA kiedyś mi się trafił samochód, który miał wlew pod odchylaną tylną tablicą rejestracyjną. O, wtedy to się naszukałem...

A to zdaje sie bylo u nich bardzo popularne ... ale dawno temu :-)

J.

Data: 2017-09-21 21:15:07
Autor: ń
Citi w USA
Mnie się w Niemczech trafił, co wlew miał pod kompozytową maską silnika...

-- -- -