Citi w kolorze swieżej wiśni...

Data: 2010-05-03 14:39:44
Autor: ra9om1ak
Citi w kolorze swieżej wiśni...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hr7n4d$397$1inews.gazeta.pl...
Jeśli było, to przepraszam, ale jakoś nie dostrzegam w nagłówkach.
Za dodatkowa kartę kredytową w Citi można dostać 75 złotych, o ile
do 30 czerwca taką kartą wyda się co najmniej 150 złotych. :) Żeby
było jasne -- biorę aż dwie, o ile się uda. Karta w pierwszym roku
jest za freeko, później można wypowiedzieć umowę bez strat.

Czy majac karte Citi Visa, mozna ubiegac sie o mastercarda ? Nieco dostaje w tylek kupujac w istore, o ile sie nie myle - visa jest dodatkowo przeliczana przez dolary ? Prosze o poprawienie, jesli sie myle.
Ewentualnie czy ktos moglby mi polecic mastercarda, limit moze byc bardzo maly, 500-1000 zl mi starczy, male oplaty za karte mile widziane, wymagany dobry podglad online...o dobrych przelicznikach nie wspomne, idealu pewnie nie ma ;)
Dziekuje.

ra9om1ak

Data: 2010-05-05 10:39:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi w kolorze swieżej wiśni...

"ra9om1ak" hrmg2o$1oo$1@inews.gazeta.pl

Czy majac karte Citi Visa, mozna ubiegac sie o mastercarda ? Nieco dostaje w tylek kupujac w istore, o ile sie nie myle - visa jest dodatkowo przeliczana przez dolary ? Prosze o poprawienie, jesli sie myle.

IMO tak. Albo inaczej -- mówią mi agenci Citi, że można, ale później Citi
odrzuca wnioski z gracją.