Data: 2020-12-02 14:48:26 | |
Autor: WAM | |
Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms | |
On Tue, 24 Nov 2020 22:33:07 +0100, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:
Informujemy, że od 1.12.2020 roku zostanie wprowadzony nowy wymógJuż się wycofali... chwilowo :) Informujemy, że w związku z zapytaniami dotyczącymi planowanej zmiany sposobu autoryzacji dla części transakcji internetowych kartą, która miała nastąpić 1 grudnia 2020 r., postanowiliśmy przesunąć datę wdrożenia nowego wymogu autoryzacji transakcji. Jednocześnie zachęcamy do korzystania już teraz z metody autoryzacji mobilnej za pomocą aplikacji Citi Mobile(R), która będzie docelową metodą uwierzytelnienia transakcji kartą w internecie - więcej informacji znajdą Państwo tutaj https://www.citibank.pl/landing/citimobile/citi-mobile-token/. O nowej dacie wdrożenia poinformujemy z wyprzedzeniem w osobnej korespondencji. Do tego momentu sposób autoryzacji transakcji internetowych kartą dla Klientów indywidualnych (posiadaczy konta osobistego i karty kredytowej) pozostaje bez zmian. WAM -- www.nawakacje.pl ? pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |
|
Data: 2020-12-02 09:17:26 | |
Autor: Stiwi | |
Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms | |
On Wednesday, December 2, 2020 at 5:48:29 PM UTC+4, WAM wrote:
On Tue, 24 Nov 2020 22:33:07 +0100, WAM <nos...@nowam.nopl.pl> wrote: >Informujemy, że od 1.12.2020 roku zostanie wprowadzony nowy wymóg >autoryzowania transakcji internetowych - część transakcji będzie mogła >być od tej pory uwierzytelniana tylko za pomocą autoryzacji mobilnej z >użyciem powiadomień Push w telefonie, wyłączona zostanie możliwość >autoryzacji kodem z SMS. Tak jak pisałem wcześniej, nie każdy korzysta z polskiego app store, a tylko z niego można pobrać aplikację polskiego Citibanku. Zgłaszałem już ten problem Citi rok temu i zbyli mnie jakimiś licencjami, ponownie im o tym przypomniałem i napisali: "W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, data wyłączenia bieżącej formy akceptacji transakcji internetowych wykonywanych kartami kredytowymi oraz debetowymi została przełożona. Działanie to ma na celu przystosowanie systemu i utworzenie nowych rozwiązań dla wszystkich Klientów, którzy nie posiadają urządzeń mobilnych obsługujących naszą aplikację, a także dla osób korzystających z zagranicznych sklepów Google Play/App Store." |
|