Citi wyplacilo premie za fotokase - grudzien 2012

Data: 2013-01-17 10:54:53
Autor: darnok
Citi wyplacilo premie za fotokase - grudzien 2012
Informuje ze Citi wyplacilo premie za fotokase z grudnia wczoraj.
100zl na plus. 5 razy placilem ten sam rachunek na ok 200zl.

Zdziwilem sie tylko ze pomimo ze fotokasa zrobiona jako obciazenie KK, to zwrot przyszedl na konto oszczednosciowe ktore sobie tam lezalo odłogiem. (Nie posiadam tam ROR).
Ciekawe czy komus kto ma tylko KK oddadza na KK.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2013-01-17 02:05:09
Autor: luc
W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 10:54:53 UTC+1 użytkownik darnok napisał:
[...]

U mnie cisza. Chyba trzeba będzie przepchnąć telefonem...

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-17 11:14:34
Autor: darnok
On 2013-01-17 11:05, luc wrote:
[...]

Ja swoje transakcje wykonalem 10.12.
Moze juz sie nie zalapałes w promocyjnej ilosci transakcji do zwrotu.

Data: 2013-01-17 02:23:54
Autor: luc
On 2013-01-17 11:05, luc wrote:

> U mnie cisza. Chyba trzeba będzie przepchnąć telefonem...

Ja swoje transakcje wykonalem 10.12.

Moze juz sie nie zalapałes w promocyjnej ilosci transakcji do zwrotu.

Niemożliwe, robiłem to 7.12 ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-17 12:10:25
Autor: MarcinK
Citi wyplacilo premie za fotokase - grudzien 2012

Ja swoje transakcje wykonalem 10.12.

Moze juz sie nie zalapałes w promocyjnej ilosci transakcji do zwrotu.

Niemożliwe, robiłem to 7.12 ;-)

również nie mam, transakcje z 10.12

Data: 2013-01-17 14:27:39
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-01-17 10:54, darnok napisał(a):
[...]

Tak, oddają na kartę.

--
TrzyLinie

Data: 2013-01-17 22:32:33
Autor: gral
darnok napisał(a):
[...]

Mi oddali na... konto oszczędnościowe w USD :D:D:D
bo tylko takie mam oprócz kart :D
Ale nie będę reklamować :)

Data: 2013-01-18 02:25:13
Autor: luc
W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 22:32:33 UTC+1 użytkownik gral napisał:
darnok napisał(a):

> [...]

> Ciekawe czy komus kto ma tylko KK oddadza na KK.

> Mi oddali na... konto oszczędnościowe w USD :D:D:D

Chyba telefoniczne popchnięcie spraw pomogło, bo takie coś pojawiło się w operacjach KK:

ZWROT Z TYT.PŁATNOŚCIĄ FOTOKASY-PROMOCJA

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-18 11:46:17
Autor: MarcinK
Citi wyplacilo premie za fotokase - grudzien 2012

Chyba telefoniczne popchnięcie spraw pomogło, bo takie coś pojawiło się w operacjach KK:

ZWROT Z TYT.PŁATNOŚCIĄ FOTOKASY-PROMOCJA

u mnie dziś też się pojawił zwrot, ale nie dzwoniłem z reklamacją

Citi wyplacilo premie za fotokase - grudzien 2012