Citi zatrudnia uczniow z podstawowki

Data: 2011-09-14 18:19:45
Autor: Bogdan B.
Citi zatrudnia uczniow z podstawowki
W dniu 2011-09-14 17:46, Matt pisze:

Nie spodziewam się na jakiejkolwiek infolinii rozmawiać z doktorem
filozofii, ale jakiś minimalny poziom wiedzy, taki maturalny, powinien być.

To samo w mBanku. Kiedyś w nazwach krajów do przelewów SWIFT była
Horwacja. A co do matury, to chyba już nie ma tak że za trzy
błędy ortograficzne oblewają.

Data: 2011-09-14 12:56:10
Autor: witek
On 9/14/2011 11:19 AM, Bogdan B. wrote:
W dniu 2011-09-14 17:46, Matt pisze:

Nie spodziewam się na jakiejkolwiek infolinii rozmawiać z doktorem
filozofii, ale jakiÅ› minimalny poziom wiedzy, taki maturalny, powinien
być.

To samo w mBanku. Kiedyś w nazwach krajów do przelewów SWIFT była
Horwacja. A co do matury, to chyba już nie ma tak że za trzy
błędy ortograficzne oblewają.

teraz jest ze za trzy poprawe wyrazy zdajesz.

Data: 2011-09-14 18:57:00
Autor: MarekZ
Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e70d421$0$3505$65785112@news.neostrada.pl...

To samo w mBanku. Kiedyś w nazwach krajów do przelewów SWIFT była
Horwacja.

Eh, że też ja tego mistrzostwa nie widziałem. Zachowały się jakieś screeny?

A co do matury, to chyba już nie ma tak że za trzy błędy ortograficzne oblewają.

Nawet gdyby zaczęli, zaraz 3/4 ciołków miałoby zaświadczenia o dysortografii. Ewentualnie okazałoby się to niedopuszczalne w ramach regulacji unijnych, byłoby mobbingiem, dyskryminacją lub czymś podobnym.

Na polu słowotwórstwa, nasze banki nie są takie złe, np. patrz: funkcjonalność.

Data: 2011-09-14 20:23:58
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-09-14 18:57, MarekZ pisze:
[...]

Wątpię. A było tego więcej, AFAIK m. in. LICHTENSTEIN i JERSEJ.

Data: 2011-09-14 20:55:49
Autor: brum
Citi zatrudnia uczniow z podstawowki
W±tpiê. A by³o tego wiêcej, AFAIK m. in. LICHTENSTEIN

poprawnie to nie jest, ale trudno wymagac od ludzi, skoro cala masa portali i slownikow posluguje sie taka pisownia

i JERSEJ.

a to juz niezly kwiatek

Data: 2011-09-14 21:28:03
Autor: MarekZ
Citi zatrudnia uczniow z podstawowki
U¿ytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j4qtb6$ibn$1@news.onet.pl...

i JERSEJ.

a to juz niezly kwiatek

Horwacjê naprawdê trudno przebiæ.

Data: 2011-09-14 14:43:26
Autor: witek
On 9/14/2011 2:28 PM, MarekZ wrote:
U¿ytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci grup

i JERSEJ.

a to juz niezly kwiatek

Horwacjê naprawdê trudno przebiæ.

ta,  wg dowodu rejestracyjnego je¼dzi³em samochodem marki "reno".

Data: 2011-09-14 23:50:09
Autor: Krystek
Citi zatrudnia uczniow z podstawowki
2011-09-14 20:55, brum wysłał(a) wiadomość:
i JERSEJ.

a to juz niezly kwiatek

Szkoda, że nie Dżerzej ;)

--