Citi - zmiana pinu do KK w internecie

Data: 2011-02-25 16:38:01
Autor: xbartx
Citi - zmiana pinu do KK w internecie
Dnia Fri, 25 Feb 2011 17:09:47 +0100, lolekanabolek napisał(a):

Witam
Chciałem właśnie zmienić PIN do KK przez system transakcyjny i niestety
poległem. Nigdzie nie mogę tego znaleźć. W cenniku też nie mogę znaleźć
nigdzie informacji na temat zmiany pinu. Jest ta opcja w ogóle
dostępna?? Bo nie wiem czy warto dzwonić na ichniejsze party line

PIN można chyba telefonicznie nadać nowy więc i pewnie zmienić. Nie wiem czy czasem w bankomacie się też nie da.

Data: 2011-02-25 17:43:27
Autor: lolekanabolek
W dniu 2011-02-25 17:38, xbartx pisze:
Dnia Fri, 25 Feb 2011 17:09:47 +0100, lolekanabolek napisał(a):

PIN można chyba telefonicznie nadać nowy więc i pewnie zmienić. Nie wiem
czy czasem w bankomacie się też nie da.

oki, dzięki za info

Marcin

Citi - zmiana pinu do KK w internecie