Citi - zmiany dla KK MC World

Data: 2014-05-29 00:29:26
Autor: luc
Citi - zmiany dla KK MC World
Takie coś w systemie mi się pokazało:

============Ważne! Informacja dla posiadaczy Karty Kredytowej Citibank MasterCard World.
Przypominamy, że z dniem 2 czerwca 2014 r. ulega zmianie wartość punktowa nagród oferowanych w ramach Katalogu Nagród dla Karty Kredytowej Citibank MasterCard World. Aktualna wersja Katalogu zostanie opublikowana 2 czerwca 2014 r. na stronie internetowej www.online.citibank.pl/world. Pozostałe zniżki i korzyści Karty Kredytowej Citibank MasterCard World nie zmieniają się.
============
Ktoś coś wie na ten temat? W sumie za te punkty biorę bilety do kina. Czy teraz będą droższe/tańsze?

pzdrwm
luc

Data: 2014-05-30 20:05:51
Autor: msawic
Citi - zmiany dla KK MC World
A ja np. doładowania playa kupuję - i nie wiadomo, czy przed 2 czerwca kupować na zapas, czy nie. Nowe ceny publikują w dniu, od którego już obowiązują - żenada.

M.

Data: 2014-05-31 00:59:13
Autor: bob.jusel
Citi - zmiany dla KK MC World
Nie liczyłbym na korzystniejsze warunki. Lepiej zrób zapasy doladowań..

Data: 2014-05-31 03:46:53
Autor: msawic
Citi - zmiany dla KK MC World
W dniu sobota, 31 maja 2014 09:59:13 UTC+2 użytkownik bob....@gmail.com napisał:
Nie liczyłbym na korzystniejsze warunki. Lepiej zrób zapasy doladowań.

A one mają nieograniczony czas ważności?

M.

Data: 2014-06-01 23:18:40
Autor: ls
Citi - zmiany dla KK MC World
W dniu sobota, 31 maja 2014 12:46:53 UTC+2 użytkownik msa...@gmail.com napisał:
W dniu sobota, 31 maja 2014 09:59:13 UTC+2 użytkownik bob....@gmail.com napisał:

> Nie liczyłbym na korzystniejsze warunki. Lepiej zrób zapasy doladowań.

A one mają nieograniczony czas ważności?

Bodajze miesiac

--
pozdr.
ls

Data: 2014-06-02 03:22:50
Autor: luc
Citi - zmiany dla KK MC World
Rzutem na taśmę udało mi się wymienić moje punkty na vouchery wg starych przeliczników. A nowe będą takie, że np. dotychczasowy bilet do kina 2D za 450 będzie kosztował 540 punktów. Czyli oferta pogorszona o 20%...
Jak żyć?

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-06-02 12:47:18
Autor: Krzysiek
Citi - zmiany dla KK MC World
W dniu 2014-06-02 12:22, luc pisze:
A nowe będą takie, że np. dotychczasowy bilet do kina 2D za 450 będzie kosztował 540 punktów. Czyli oferta pogorszona o 20%...

Nie wiem skąd ta wiedza, bo zmiany są już widoczne i akurat bilety do kina oraz kody Play pozostały bez zmian, a podrożał o 20% cashback.

Data: 2014-06-02 03:53:39
Autor: Krzysiek
Citi - zmiany dla KK MC World
W dniu poniedziałek, 2 czerwca 2014 12:47:18 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

Nie wiem skąd ta wiedza, bo zmiany są już widoczne i akurat bilety do kina oraz kody Play pozostały bez zmian, a podrożał o 20% cashback.

w e-sklepie za punkty są jeszcze stare stawki ale na http://www.online.citibank.pl/world/#/katalog_nagrod/merlin jest już nowa wersja i np. bony wartości 100PLN podrożały z 2500 do 3000 punktów.

podobnie z kinem itp

Data: 2014-06-02 04:11:28
Autor: luc
Citi - zmiany dla KK MC World
> [...]

Nie wiem skąd ta wiedza, bo zmiany są już widoczne i akurat bilety do kina oraz kody Play pozostały bez zmian, a podrożał o 20% cashback.

Dobrą godzinę temu konsultant na infolinii mi podał taką wersję. Wtedy jeszcze nie widziałem w systemie nowych stawek.