CitiFail daje i odbiera

Data: 2013-11-29 07:03:32
Autor: mucher
CitiFail daje i odbiera
Dzwoniłem miesiąc temu zamykać kartę otwartą w promocji - no i po rozmowie z działem utrzymania dali ją za free na kolejny rok + 50 zł cashbacku (10% od transakcji do 500 zł). No to biorę, płacę - i dziś zdziwienie.

Przyszedł wyciag, na wyciągu "karta zamknięta, prosimy o szybką spłatę itp." - no ciekawe. Dzwonię na linię, pani potwierdza - że miesiąc temu składałem taką dyspozycję. Nosz. Odkręcić się tego nie da, czy ślad jakiś pozostał po tym w systemie - nie mam pojęcia (pewnie rozmowa z CC , ale czy coś jeszcze?). Dziwna sprawa; pierwszy raz zdarzyło mi się żeby dyspozycja z telefonu nie przeszła.

No ale nic,  zobaczymy jak to z tymi reklamacjami w Citi jest.

mucher

CitiFail daje i odbiera