CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga

Data: 2019-04-25 19:27:53
Autor: J.F.
CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
Użytkownik  pwgoralski napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2f9c59ef-2ece-4273-8d9e-b5e89488a2c7@googlegroups.com...
Ku przestrodze
potencjalnych klientów Citi Handlowy: [...]
W Istocie skan dowodu był zamieszczony przeze mnie w formacie JPG, a więc otwierał się automatycznie, podczas, gdy pliki z dowodami z przelewów bankowych były w najpopularniejszym formacie PDF, a więc ich otwarcie wymagało 1 (słownie: jednego) kliknięcia, co najwidoczniej wykraczało poza kompetencje pracownika banku.

A to info od managera, czy twoje zdanie ?
Bo wcale tak nie musi byc.

[...]
W tym miejscu poddałem się, bo z takim niedbalstwem, niekompetencją, lekceważeniem klienta i jego czasu jeszcze się nie spotkałem!

Tez masz problemy ... wyslij poleconym żadanie usuniecia danych osobowych utrzymywanych bez potrzeby, i czekaj na potkniecie - i domagaj sie kary :-)

Zamieszczam ten post, aby potencjalni klienci zastanowili się, czy naprawdę chcą powierzyć swoje pieniądze i sprawy finansowe takim sprawnym i rozgarniętym "fachowcom".

Eee tam, Citi dziala bardzo dobrze.
Tzn ja place karta, splacam i nie mam pretensji :-)

Bo czytajac Ciebie ... na te automatyczna splate przez polecenie zaplaty to bym tak bardzo nie liczyl :-)

No i pare drobnych wad maja, ale to wszystkie KK maja :-)

No i na koniec,- ponieważ skusił mnie do tej karty blog "Moniaki", zamiesciłem powyższą opinię w komentarzach pod ich zachętami (podobno bezinteresownymi ;-)do korzystania z usług CitiHandlowy. No i niespodzianka, -wszystkie po 1 dniu zniknęły!  :-)

podrąż temat :-)

J.

CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga