CitiPhone po zmianach

Data: 2015-01-21 14:45:49
Autor: radar
CitiPhone po zmianach
Uprzejmie informujemy, że dodanie odbiorcy do grupy "Opłata Rachunków Kartą Kredytową" jest możliwe tylko podczas kontaktu telefonicznego z Doradcą CitiPhone pod numerami telefonów 801 32 2484 (koszt połączenia: cena 1 impulsu + VAT wg taryfy operatora za każde rozpoczęte 3 minuty) lub 48 22 692 2484 opłata według aktualnej taryfy operatora.

Ktoś wie jak to ominąć (w sensie opłaty za CitiPhone)?

--
radar

Data: 2015-01-21 06:25:15
Autor: ls
CitiPhone po zmianach
W dniu środa, 21 stycznia 2015 14:45:53 UTC+1 użytkownik radar napisał:
[...]

Tako rzecze Citi:

Szanowny Panie, Uprzejmie informujemy, że dodanie jak i zmiana danych odbiorcy należącego do grupy "Opłata Rachunków Kartą Kredytową" jest możliwa tylko u Doradcy CitiPhone, prosimy o kontakt pod numerami telefonów 801 32 2484 (koszt połączenia: cena 1 impulsu + VAT wg taryfy operatora za każde rozpoczęte 3 minuty) lub 48 22 692 2484 opłata według aktualnej taryfy operatora. Dodatkowo informujemy, że zostanie Pan obsłużony bezpłatnie w CitiPhone (pomimo rezygnacji) w zakresie niemożliwym do obsługi w Citibank Online (przede wszystkim: aktywacja Karty, nadanie PIN, zdefiniowanie odbiorcy z grupy "Opłata Rachunków Kartą Kredytową"). Mamy nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

Ja sie odwazylem ze 2 tyg. temu zadzwonic i zdefiniowac rachunek.
Na razie oplaty brak

--
pozdr.
ls

Data: 2015-01-21 17:42:57
Autor: mx
CitiPhone po zmianach
On 21/01/2015 15:25, ls wrote:
[...]

Ale żeś odważny, cho, cho.

19 grudnia 2014 na tej grupie, tym ręcami, napisałem:

"> Wszystkie szczegóły, w pytaniach i odpowiedziach na stronie banku:

> https://www.citibankonline.pl/p/dokumenty.do
>
> Co załapałem?
> Priority i Ultima - bezpłatnie. Karty i konta oddzielnie po 6,
> odbiorcy rachunków, aktywacja, zastrzeżenie za darmo. Resztę można
> zrobić przez net. Jeśli w danym miesiącu serwis był choć raz włączony
> opłata zostanie pobrana.

A Liwiusz dodał:
"To, czego nie może pan zrobić przez internet, w tym przez zakładkę
kontakt z bankiem (np. zdefiniowanie odbiorcy do płatności rachunków z
karty) może pan bezpłatnie zrobić przez CitiPhone".

Nawet opłaty za telefon możesz uniknąć 800 224 653

Data: 2015-01-22 11:55:26
Autor: radar
CitiPhone po zmianach
W dniu 2015-01-21 o 17:42, mx pisze:

Nawet opłaty za telefon możesz uniknąć 800 224 653

Rzeczywiście numer działa :)

--
radar

Data: 2015-01-22 03:39:28
Autor: Kris
CitiPhone po zmianach
[...]

Ale o co chodzi z tym ominięciem opłaty?
Przecież to nie jakieś nr premium tylko "według aktualnej taryfy operatora".

Data: 2015-01-22 12:42:24
Autor: radar
CitiPhone po zmianach
W dniu 2015-01-22 o 12:39, Kris pisze:

Ale o co chodzi z tym ominięciem opłaty?
Przecież to nie jakieś nr premium tylko "według aktualnej taryfy operatora".

Od 01.01.2015 sama usługa CitiPhone jest płatna. Bezpłatnie można np. zastrzec kartę.

--
radar

Data: 2015-01-22 22:57:41
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
CitiPhone po zmianach
Dnia Thu, 22 Jan 2015 12:42:24 +0100, radar napisał(a):

Od 01.01.2015 sama usługa CitiPhone jest płatna. Bezpłatnie można np. zastrzec kartę.

ciekawe czy to jest zgodne z nową ustawą o prawach konsumenta

--
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
http://grupy.3mam.net/

Data: 2015-01-22 15:12:11
Autor: Kris
CitiPhone po zmianach
A o które konkretnie "prawa konsumenta" Tobie chodzi?

Data: 2015-01-22 17:41:38
Autor: WAM
CitiPhone po zmianach
On Wed, 21 Jan 2015 14:45:49 +0100, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

Uprzejmie informujemy, że dodanie odbiorcy do grupy "Opłata Rachunków Kartą Kredytową" jest możliwe tylko podczas kontaktu telefonicznego z
[...]
Ktoś wie jak to ominąć (w sensie opłaty za CitiPhone)?
Oplata dot. czynnosci ktore mozna zrobic samemu na www. Tej nie mozna
wiec CP powinno zrobic za darmo.

WAM
--