CitiSimplicity i mall.pl

Data: 2017-06-12 12:36:20
Autor: Dawid Rutkowski
CitiSimplicity i mall.pl
Coś kłopoty mają - ja jestem ciekawy, co mi jutro przyjdzie w paczce, i tak ładnych parę dni spóźnionej, bo towar też z oferty zniknął. Co prawda to tylko proszek do zmywarki, z transportem niecałe 60zł, ale już się zastanawiałem, czy nie przyjdzie pierwszy raz przećwiczyć chargeback.
Nauczka, żeby nie być pazernym - w carrefour drożej, ale bez nerwów.
A może to ta promocja simpliciti ich tak wykończyła? ;>
Nota bene - w necie płacić zawsze KK.

Data: 2017-06-12 23:30:44
Autor: Imka
CitiSimplicity i mall.pl
Dnia Mon, 12 Jun 2017 12:36:20 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

Ale pewnie tylko cytrynowy? ;)

My też proszek, też z mall.pl, ale kiedyś wzięłam z odbiorem osobistym w
Warszawie i powiedzieli że zawsze mają na składzie i że można wpadać bez
zamawiania. I faktycznie, potem jeszcze kilka razy tak kupiliśmy. Szukałam ostatnio adresu tego punktu i nie znalazłam, zniknął. Zwijają
się?

A może to ta promocja simpliciti ich tak wykończyła? ;>
Nota bene - w necie płacić zawsze KK.

Debetówką też można, były kupowane bilety miesiąc przez upadkiem OLT i
procedura chargeback zadziałała.

--
Imka

Data: 2017-06-13 02:54:34
Autor: Dawid Rutkowski
CitiSimplicity i mall.pl
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 23:30:49 UTC+2 użytkownik Imka napisał:
> [...]
> Nauczka, żeby nie być pazernym - w carrefour drożej, ale bez nerwów.

Dokładnie, możliwe, że udało nam się kupić ostatnie 2 sztuki (albo jeszcze po nas ktoś szybciutko resztę wykupił). Także kto wie, może przyślą "klasyczny", a może cegłę?

[...]

Też tak do tej pory kupowaliśmy, tym bardziej, że mieszkamy przecznicę od tego punktu. A teraz niespodzianka - chciałem sprawdzić w necie godziny otwarcia, żeby iść kupić - a tu zonk, punkt odbioru tylko we Wrocławiu. Poszedłem na spacer - punkt zamknięty od 25 marca, przez szybę widać resztki wystroju, ochroniarz mówi, że bankrutują - dziś się przekonamy, czy trzeba było mu uwierzyć ;>

> A może to ta promocja simpliciti ich tak wykończyła? ;>
> Nota bene - w necie płacić zawsze KK.

Debetówką też można, były kupowane bilety miesiąc przez upadkiem OLT i
procedura chargeback zadziałała.

To akurat specyfika PL (i może innych byłych demoludów też), że są debetówki visa i mc - a nawet WYŁĄCZNIE visa i mc - i mają te sama prawa co KK. W normalnych krajach debetówki są w lokalnych systemach (ew. któryś z duopolu grzecznie prosi, by dołączyć jego funkcjonalność do płatności zagranicznych - choć czasem, jak we Francji, gdzie carte bleue zamieniło się na visa, potrafią zagrać ostro) i mają mniejsze możliwości - ale ich obsługa jest o wiele tańsza dla akceptantów. Teraz w PL oczywiście cena dla akceptantów mocno spadła, ale jest to wciąż o wiele więcej niż te 0,2% IF - i w sumie dobrze, bo koszty np. chargebacku ponosi aquirer, a nie wystawca.

Data: 2017-06-14 03:21:54
Autor: Dawid Rutkowski
CitiSimplicity i mall.pl
Towar doszedł prawidłowy, także minus tylko za tygodniowe opóźnienie (zostało nam proszku na jedno zmywanie ;)

CitiSimplicity i mall.pl