Citiban - 40% piatek

Data: 2009-03-01 17:19:08
Autor:
Citiban - 40% piatek
a do mnie dzwonili abym otworzyl u nich KK

Data: 2009-03-01 19:27:57
Autor: axel
Citiban - 40% piatek

Użytkownik <chocked@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goeg2c$sne$1inews.gazeta.pl...
a do mnie dzwonili abym otworzyl u nich KK

Przecież " ONI " tak od zawsze robią ! Przypatrz i przysłuchaj się uważnie, jak naganiają i podpuszczają teraz ludzi - w czasie głównych wiadomości TVP o 19.30 - na zakup złota.....buhahahahah....teraz gdy jest na samej górce !

axel

Data: 2009-03-01 20:58:40
Autor: Gekko
Citiban - 40% piatek
[...]

Skad wiesz ze jest na gorce? A moze gorka to 2000, 3000USD za uncje, he?

Gekko

Data: 2009-03-01 21:52:33
Autor: Jan Werbiński
Citiban - 40% piatek
Użytkownik "Gekko" <gekkonews@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goepdr$llh$1news.onet.pl...
[...]

Zakup złota jest w perspektywie kilku-kilkunastu lat świetną inwestycją, kiedy uwzględni się sytuację dolara i euro. Być może jest to początek trendu, a nie górka?

To raczej dolar jest na górce, a nie złoto.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-01 21:58:57
Autor: hatoma
Citiban - 40% piatek

> [...]

To raczej dolar jest na górce, a nie złoto.

w przyszły miesiacu 5000 na pewno beda placic  za złoto --

Data: 2009-03-01 21:59:56
Autor: Archangell
Citiban - 40% piatek
Skad wiesz ze jest na gorce? A moze gorka to 2000, 3000USD za uncje, he?

To może lokalna górka he?
Dlaczego nie naganiali na złoto jak dolar był po 2,2 he?

Arch

Data: 2009-03-01 22:08:09
Autor: Jan Werbiński
Citiban - 40% piatek
Użytkownik "Archangell" <Robercisko77@op.pl> napisał w wiadomości news:goet0e$1ae$1news.onet.pl...
Skad wiesz ze jest na gorce? A moze gorka to 2000, 3000USD za uncje, he?

To może lokalna górka he?
Dlaczego nie naganiali na złoto jak dolar był po 2,2 he?

Z tego samego powodu, dla którego nie naganiali wtedy na dolary.

Data: 2009-03-02 12:08:45
Autor: Bad Behaviour
Citiban - 40% piatek
chocked@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
a do mnie dzwonili abym otworzyl u nich KK

Upadle AIG tez sie na maksa reklamuja.

Data: 2009-03-02 12:35:34
Autor: Dieter
Citiban - 40% piatek
Ciekawostka dla wyznawcow inwestowania dlugoteminowego: Citi byl notowany po takiej cenie jak piatkowa juz w 1970 roku.

D.

Data: 2009-03-02 13:54:42
Autor: marfi
Citiban - 40% piatek
Użytkownik "Dieter" <dieterx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gogga3$aq5$1inews.gazeta.pl...
Ciekawostka dla wyznawcow inwestowania dlugoteminowego: Citi byl notowany po takiej cenie jak piatkowa juz w 1970 roku.

  I przez 39 lat nie płacił dywidendy???

--
marfi

Data: 2009-03-02 14:22:37
Autor: Dieter
Citiban - 40% piatek
Podaj ile wyplacil tej dywidendy i jaka byla w tym czasie inflacja.

D.

Data: 2009-03-02 14:25:42
Autor: marfi
Citiban - 40% piatek
Użytkownik "Dieter" <dieterx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gogmio$fov$1inews.gazeta.pl...
Podaj ile wyplacil tej dywidendy i jaka byla w tym czasie inflacja.

  Ty podaj - przecież to ja zadałem pytanie...

--
marfi

Data: 2009-03-02 14:42:55
Autor: Dieter
Citiban - 40% piatek
Skoro pierwszy powolales sie na dywidende jako kontrargument do mojej wypowiedzi, to Ty ja powinienes podac. Logiczne.

D.

Data: 2009-03-02 12:37:26
Autor: Dieter
Citiban - 40% piatek
AIG tez niezle wyglada. Zjazd ze 100$ na 42 centy. Buy&Hold rzadzi jak nic.

D.

Data: 2009-03-02 17:33:31
Autor: Bad Behaviour
Citiban - 40% piatek
Dieter wrote:
AIG tez niezle wyglada. Zjazd ze 100$ na 42 centy. Buy&Hold rzadzi jak nic.

Nie przeszkadza im to jednak w agresywnym reklamowaniu sie. Pewnie zona prezesa ma agencje reklamowa i trzeba bylo reszte gotowki gdzies wypompowac.

Data: 2009-03-02 19:41:42
Autor: dink
Citiban - 40% piatek
<chocked@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:goeg2c$sne$1inews.gazeta.pl... a do mnie dzwonili abym otworzyl u
nich KK

jeśli KK = CC, to bierz, a co Ci szkodzi? gorzej gdyby proponowali lokatę na zylion%%% :-)

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

Citiban - 40% piatek