Citibank 400 zł za polecnei karty dla POLECAJĄCEGO i POLECONEGO :)

Data: 2015-09-18 21:25:46
Autor: K.B.
Citibank 400 zł za polecnei karty dla POLECAJĄCEGO i POLECONEGO :)
Witam
Pojawiła się ekstra promocja w citibanku.
Za polecenie nowego posiadacza karty POLECAJĄCY i POLECONY mogą dostac po 400 zł - po 100 zł przez 4 miesiące

https://www.citibankonline.pl/MGM/?prID=logout_mgm

jeśli ktoś chce się załapać to mogę Go polecić :) na dniach dostane mam nadziej karte CITI i walczymy z promocjami dalej
mój email x7036qwe małpka gmail.com

pozdrawiam
Krzysztof

Data: 2015-10-14 23:12:02
Autor: antonijasny
Citibank 400 zł za polecnei karty dla POLECAJĄCEGO i POLECONEGO :)
Chętnie zostanę polecającym. Pytania? antonijasny@o2.pl

Citibank 400 zł za polecnei karty dla POLECAJĄCEGO i POLECONEGO :)