Citibank -> Revolut UWAGA!

Data: 2019-03-28 15:44:58
Autor: klaus
Citibank -> Revolut UWAGA!
Ostrzegam przed zasilaniem Revoluta kartą kredytową Citibanku.
Od 15.03.2019 transakcje te są obciążone 8% prowizją.

Niniejszym karta Citibanku ląduje w śmietniku.

Data: 2019-03-28 16:23:17
Autor: Wojciech Bancer
Citibank -> Revolut UWAGA!
On 2019-03-28, klaus <klaus@poczta.onet.pl> wrote:
Ostrzegam przed zasilaniem Revoluta kartą kredytową Citibanku.
Od 15.03.2019 transakcje te są obciążone 8% prowizją.
Niniejszym karta Citibanku ląduje w śmietniku.

8% min. 10 zł warto dodać. :)
Więc przy doładowaniu 5 zł... :D

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-03-28 16:51:17
Autor: RobertS
Citibank -> Revolut UWAGA!

[...]

a komuś naliczono prowizję?

od jakiegoś czasu nie doładowałem Revoluta citkiem, ale wcześniej przechodziło bez opłat

ps
ciekawe co na to inne banki?

RobertS

Data: 2019-03-28 18:24:19
Autor: Wojciech Bancer
Citibank -> Revolut UWAGA!
On 2019-03-28, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

8% min. 10 zł warto dodać. :)
Więc przy doładowaniu 5 zł... :D

a komuś naliczono prowizję?

od jakiegoś czasu nie doładowałem Revoluta citkiem, ale wcześniej przechodziło bez opłat

No Samcik się jara, że tak:
https://subiektywnieofinansach.pl/revolut-doladowanie-prowizje-citi-simplicity-28032019/
Podobno Citi to niedawno uruchomił, ale dużo wcześniej wprowadził zapis w regulaminie
dot. "transakcji specjalnych" :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-03-28 19:58:11
Autor: Alf/red/
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu 28.03.2019 o 18:24, Wojciech Bancer pisze:
a komuś naliczono prowizję?

No Samcik się jara, że tak:

Nie czytam Samcika, czytam grupę - i to info już widziałem (że Citek pobiera i to słono).

--
Alf/red/

Data: 2019-03-28 18:50:20
Autor: Bolek
Citibank -> Revolut UWAGA!

ps
ciekawe co na to inne banki?

Prowizja za transakcje typu Quasi cash w Szatanderze: 4% min. 10,00 zł

--
Bolek

Data: 2019-03-29 13:46:01
Autor: Pete
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu 2019-03-28 o 16:51, RobertS pisze:

[...]

od 15.03 wszystkim :P

od jakiegoś czasu nie doładowałem Revoluta citkiem, ale wcześniej przechodziło bez opłat

przechodziło, bo jak sam mi Citi się przyznał, wcześniej nie potrafili rozpoznać zasilenia Revoluta.

ps
ciekawe co na to inne banki?

zapewne już testują odpowiednie rozwiązanie.

--
Pete

Data: 2019-03-29 13:44:25
Autor: Pete
Citibank -> Revolut UWAGA!
On 2019-03-28, klaus <klaus@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

AFAIR minimalne doładowanie to 20 PLN.

--
Pete

Data: 2019-03-28 20:17:55
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Thu, 28 Mar 2019 15:44:58 +0100, w <q7iml9$isr$1@node1.news.atman.pl>, klaus
<klaus@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Ostrzegam przed zasilaniem Revoluta kartą kredytową Citibanku.
Od 15.03.2019 transakcje te są obciążone 8% prowizją.
Niniejszym karta Citibanku ląduje w śmietniku.

A ja czekam już miesiąc na odblokowanie konta, nawet zalogować się nie można.
Na szczęście stan konta to 0, więc nic nie ukradli.
Niniejszym Revolut ląduje w śmietniku.

Są jakieś poważne alternatywy dla Revoluta?

Data: 2019-03-28 14:09:34
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
Curve i N26.
Oba też mają programy poleceń.
Ew. KK visa z getout lub KD MC z żubra.

Data: 2019-03-28 22:46:50
Autor: Akarm
Citibank -> Revolut UWAGA!
Curve i N26.
Oba też mają programy poleceń.
Ew. KK visa z getout lub KD MC z żubra.

Curve ma tę przewagę nad Revolut, że nie trzeba jej wcześniej zasilać. Podoba mi się, że pobiera z karty (kredytowej/debetowej złotówkowej) tyle, ile akurat potrzeba do przewalutowania przy transakcji. :)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-03-28 23:57:14
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Thu, 28 Mar 2019 14:09:34 -0700 (PDT), w
<2cd86b35-2581-4059-93f7-de042c2a2257@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

Curve i N26.
Oba też mają programy poleceń.

Dzięki.

Ew. KK visa z getout lub KD MC z żubra.

Tę już mam (kk z getinu).

Data: 2019-03-29 03:34:14
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu piątek, 29 marca 2019 09:26:53 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Thu, 28 Mar 2019 14:09:34 -0700 (PDT) Dawid Rutkowski napisał:

> Curve i N26.
> Oba też mają programy poleceń.

Dzięki.

O curve już było w drugim wątku - DEKHX - z instrukcją wpisania kodu.

Do N26 kod dawidr0508 lub załóż z linku https://n26.com/r/dawidr0508
Wg mnie warto - curve z zasadami miesza, w N26, choć wymaga uprzedniego "doładowania" euro (wiadomo, że darmo i po dobrym kursie przez kantor aliora), zasady stałe i proste, również dla dużych sum - w strefie euro płatności bez prowizji i 5 darmowych wypłat z bankomatu miesięcznie, poza strefą euro przy płatnościach prowizja MC (0,2%), a za wypłatę z bankomatu 1,7%.

A jak zrobisz kartą transakcję na ponad 15 euro, to obaj po 15 euro dostaniemy.

> Ew. KK visa z getout lub KD MC z żubra.

Tę już mam (kk z getinu).

To po co Ci w ogóle inne zabawki?
Tzn. dla sportu/hobby czy też wisienek jak najbardziej - ale tak użytkowo?
Czy jednak getoutowi do końca nie ufasz?
W sumie to nawet jak się uda to należy mieć backup.

Żubrową KD wg mnie obecnie warto, warunki darmowości lekkie, a do tego jeszcze stówka na wejściu (a mi nawet dali dwie ;).
Bankomaty zagraniczne za darmo, w PL 2 wypłaty miesięcznie.
Plus obecnie konto oszczędnościowe na 3% do 30k na 6mc.
Tylko uwaga - pewne jak w ruskim banku, czyli nie przepadnie ci, ale i nie dostaniesz - KAŻDY przelew z tego KO jest płatny - chyba że robisz go przez apkę lub system "mobilny", wtedy wszystkie są za darmo...

Data: 2019-03-29 12:58:18
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Fri, 29 Mar 2019 03:34:14 -0700 (PDT), w
<042bc3b3-74dd-48f2-8795-699a10ade7f0@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

To po co Ci w ogóle inne zabawki?
Tzn. dla sportu/hobby czy też wisienek jak najbardziej - ale tak użytkowo?
Czy jednak getoutowi do końca nie ufasz?
W sumie to nawet jak się uda to należy mieć backup.

Aby płacić w dziwnych miejscach, czyli uniknąć automatycznego obciążenia po
miesiącu jeżeli zapomnę :)

Data: 2019-03-29 14:26:38
Autor: Wojciech Bancer
Citibank -> Revolut UWAGA!
On 2019-03-29, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Jako karty z jakich krajów one się przedstawiają?

Bo można sobie ciekawy case założyć, np. mieć VPN np. do UK, kartę "przedstawiającą się"
jako UK i już można się rejestrować do usług UK-only. (po wskazaniu adresy ambasady polskiej jako "korespondencyjny" np. ;)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-03-29 06:43:16
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu piątek, 29 marca 2019 14:26:43 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

Jako karty z jakich krajów one się przedstawiają?

curve jako UK - a przynajmniej DCC proponuje funty.
Siedzibę mają w Londynie - co prawda na wypadek brexitu założyli sobie coś w Niemczech - i to chyba coś całkiem niezłego, być może nawet bank (w UK są jako coś poziom niżej) - ale póki co kart nie wymieniają, więc tak się zastanawiam, jak z dniem twardego brexitu chcieliby część kart zostawić w curve UK, a część przenieść do curve DE?
Wychodzi na to, że najprawdopodobniej wydają różne BIN w zależności od kraju rezydencji.

N26 jako prawdziwa karta niemiecka ze strefy euro, sehr schoen ;>
Choć też bym się nie zdziwił, gdyby BINy różnicowali w zależności od kraju rezydencji - w końcu nie bez powodu w PL usługi zaczęli świadczyć dużo później niż w "poważnych" krajach UE.

Rewolwer zaś to w zależności, kiedy masz wydany - są nawet karty rozpoznawane jako polskie, wydaje je danska bank polska (a tak naprawdę jest to polski oddział danske bank). Zaleta, że w PL nie nadziejesz się na DCC oraz można bez surcharge wypłacać w euronetach, wada - wiadomo ;P

A co to za warte zachodu usługi UK-only?
A szczególnie te, z których można skorzystać siedząc w PL (z uwagi na wspomniany VPN)?

Data: 2019-03-29 13:43:47
Autor: Pete
Citibank -> Revolut UWAGA!
Curve i N26.

Z tego co piszą, zasilenie Curve kredytówką Citka, też podpada pod 8% prowizji

--
Pete

Data: 2019-03-29 06:09:38
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu piątek, 29 marca 2019 13:43:31 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> Curve i N26.

Z tego co piszą, zasilenie Curve kredytówką Citka, też podpada pod 8% prowizji

Gdzie tak niby piszą?
Sam nie testowałem, ale curve to zupełnie co innego niż rewolwer.
Tam nie ma pojęcia "zasilenia" - curve jako merchant obciąża podłączoną kartę, transakcja jest bezgotówkowa, z IF i wszystkimi innymi ciekawostkami, nawet od jakiegoś czasu z takim MCC, jaki ma merchant, u którego użyta jest karta curve.
Jedyne, po czym transakcję można rozpoznać, to dopisek "CRV*" w opisie - oraz oczywiście to, że obciążającym merchantem jest curve london.

Choć kto tam wie, na temat używania citka do wynalazków od dawna powtarzałem, że ludzie mieli z tym kłopoty i zapewne będą mieli - i zgadłem.
A jak citek nie chce IF od płacenia curve to nie - dostanie kto inny.

Data: 2019-03-29 22:11:42
Autor: Pete
Citibank -> Revolut UWAGA!
[...]

Samcik o tym pisze. Zresztą transakcje revolut też jakoś łatwe do odfiltrowania nie są, bo Citek napisał, że wcześniej nie umieli a teraz potrafią rozpoznać revoluta.

Data: 2019-03-30 00:49:40
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
Łatwe są, tylko citek głupi.
Tzn. głupio ściemnia. Zapewne problem był znany od dawna, ale skala ustawiła go daleko w kolejce. Skala wzrosła, w kolejce się przesunął i zaimplementowali. Tzn. zrobili to w końcu dobrze, bo raporty o tym, że doładowanie rewolwera np. nie podkega prowizji, ale i nie ma GP - a czegoś takiego w ogóle w cenniku nie ma - były już dawno - wiec skoro się chrzaniła kwalifikacja jako gotówkowe to dla spokoju - bo wcześni rewolwerowcy to byli raczej uświadomieni klienci - przesunęli do bezgotówkowych do czasu naprawy i rozpoczęcia strzyżenia klientów nieuświadomionych.

W każdym razie citka nawet do curve nie dodam, i dobrze.

Data: 2019-04-01 12:04:21
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
Citibank -> Revolut UWAGA!
Date: Sat, 30 Mar 2019 08:49:40
From: Dawid Rutkowski
Łatwe są, tylko citek głupi.
[...]

Ja do tej pory doładowywałem Revoluta przez Google Pay, gdzie mam
podpiętą kartę Citi. Właśnie dziś zrobiłem doładowanie za 20zł
i widzę je w "oczekujących na zaksięgowanie" z kwotą 20zł. Zobaczymy,
czy po przejściu do zaksięgowanych coś się zmieni.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Data: 2019-04-01 05:34:54
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 14:04:23 UTC+2 użytkownik Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał:

[...]

Hmmm, taki pośrednik jak GP to może być jakiś sposób.
A jaki jest opis tej transakcji w "oczekujących"?
Ciekawe, czy to jest analogicznie jak w curve czy - być może - w paypalu, czyli że to google obciąża kartę citka, a revolutowi robi przelew - albo jeszcze coś innego... W każdym razie karty citka nie obciąża bezpośrednio revolut, i o to chodzi.

Citek jest fatalny, jeśli chce się czegoś więcej dowiedzieć, a nawet nie pozwala na wygenerowanie potwierdzenie pojedynczej transakcji KK - jak mi visa oferty nie chciała zwrócić ze Decathlon, to musiałem im cały wyciąg wysłać.
A do tego moja karta platinum pojawia się w apce mobilnej jako gold ;>

Data: 2019-04-02 12:46:44
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
Citibank -> Revolut UWAGA!
Date: Mon, 01 Apr 2019 14:34:54
From: Dawid Rutkowski
[...]

Taki:
Revolut Ltd London GB G8401

[...]

Śpieszę donieść, że zaksięgowało się bez dodatkowych opłat, tak więc
zasilanie Revoluta z karty Citi poprzez Google Pay jest nadal bezpłatne.

[...]

A jaki problem wyedytować PDFa z wyciągiem i zostawić tylko tę
potrzebną?

A do tego moja karta platinum pojawia się w apce mobilnej jako gold ;>

Reklamowałeś?

Pozdrawiam,
Dominik

Data: 2019-04-02 06:39:02
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 14:46:45 UTC+2 użytkownik Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał:

> [...]
> cały wyciąg wysłać.

A jaki problem wyedytować PDFa z wyciągiem i zostawić tylko tę

Taki, że dokument jak ma być z banku, to ma być bez zmian.
Bo jak już jedno wyedytuję, to jak mam udowodnić, że czegoś nie wpisałem?
To, że taka transakcja była tego dnia na taką sumę to im mogłem napisać - i zresztą napisałem, nie wystarczyło.
Problem nie był duży, bo na wyciągu mało pozycji - i nie było żadnych kompromitujących ;> Ale że pojedynczej transakcji potwierdzenia nie ma to marność.

> A do tego moja karta platinum pojawia się w apce mobilnej jako gold ;>

Reklamowałeś?

A jak ;) Odpowiedzieli, że rzeczywiście bardzo im przykro, że platyny pokazują się jako gold, a gold jako silver i że poprawią.

Data: 2019-04-01 11:26:38
Autor: Heniek
Citibank -> Revolut UWAGA!
Wróćmy przeto do naszych baranów (bez urazy :-)).

Koniec cytatu z Samcika.

Doładować niby kartę za 80K?
Popieram określenie

Data: 2019-04-01 12:45:59
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
Rzeczywiście luzak.
citek daje takie szalone limity na klik, ja w zeszłym roku miałem 60k, więc w tym może będzie 80k ;> Właściwie to już byłby na to czas, bo tak zawsze na wiosnę szaleli, ale może się obrazili za to zeszłoroczne wzięcie, i zaraz obniżenie jak tylko dostałem nagrodę w promo.
Ale pchać tyle do revoluta... Niby 1700 rocznie za nic, ale strach.

Data: 2019-04-01 21:53:11
Autor: RobertS
Citibank -> Revolut UWAGA!
[...]

macie jakiś szczególny powód, że korzystacie z KK Citi?

mnie został już tylko jeden, no może dwa:
mam kartę dożywotnia bez opłat i naliczają mi się punkty w PayBack

natomiast limitu na KK nie zwiększam od lat, zupełnie sensu nie widzę...

RobertS

Data: 2019-04-01 13:18:19
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
A dożywotnia (tzn. tyle, co ostry czerniak, dwa miesiące gwarancji, czyli tyle, ile bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?
Bo nawet do simplicity dają taką gwarancję - a przynajmniej tak rozumiem zapis w umowie żony, że ew. zmiana TOiP nie będzie dotyczyć kart już wydanych.
Limit oczywiście bez sensu zwiększać, 20k to już luksus, ponad 2k i tak nie wychodziłem nigdy oprócz zakupu mebli i płacenia za wczasy.
60k wziąłem bo dawali za to 50zł do ikei, a skłamać musiałem, kamień młyński im u szyi trza uwiązać ;>
A ze zmniejszasz wiadomością w ST to problemu nie ma - choć mogło mi 400zł w ing koło nosa przelecieć, bo już myślałem, że zdolności nie starczy, ale na 1910zł limitu jeszcze starczyło ;>

Data: 2019-04-01 22:32:48
Autor: RobertS
Citibank -> Revolut UWAGA!
[...]

korzystam lub nie, opłat za KK nie ma

w Mille muszę zrobić 5 transakcji (zwykle 5x doładowanie karty miejskiej na 1 zł) i wtedy jestem zwolniony z opłat

zaczynałem od 3kzł (na oświadczenie), jak mi corocznie podnosili limit i doszedłem do ponad 8kzł to powiedziałem stop

RobertS

Data: 2019-04-02 10:47:45
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Mon, 1 Apr 2019 13:18:19 -0700 (PDT), w
<483ddc15-922e-423b-ac6e-7a5f7b12f86d@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

A dożywotnia (tzn. tyle, co ostry czerniak, dwa miesiące gwarancji, czyli tyle, ile bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?

Taką daje Getin, i to z najlepszymi kursami dla walut.
Też dziwię się, że ktoś jeszcze Citka ma :)

Data: 2019-04-02 02:24:30
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 10:49:39 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Mon, 1 Apr 2019 13:18:19 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał:

> A dożywotnia (tzn. tyle, co ostry czerniak, dwa miesiące gwarancji, czyli tyle, ile bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?

Taką daje Getin, i to z najlepszymi kursami dla walut.

Ta, daje? I nie ma w umowie nic o możliwości rozwiązania umowy przez bank bez podania przyczyny?
I niby gdzie daje? Może dawał, dawno temu, obecna oferta to zwolnienie przy 5 pyknięciach na miesiąc.
OIDP można w noble pokombinować - mając tam konto (do bezpłatności wymagany ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

Też dziwię się, że ktoś jeszcze Citka ma :)

Przede wszystkim dają kilka stówek bonusu na wejściu oraz bezpłatną KK bez zawracania d4 - oprócz citka można mieć taką obecnie tylko w santanderze.
żubr i milek wymagają 1 pyknięcia na mc - tyle że żubr kosztuje za wydanie 15zł, a milek daje 200zł (plus ubezpieczenie podróżne dla gold) - a jedno pyknięcie tylko na rok, potem 5/mc wymagają (ale jak zadzwonisz z rezygnacją, to dają z tym spokój ;>).
W krokodylu ostatnio też była promo bezpłatnych KK, ale jako że nie było nic więcej to uznałem, że poczekam ;P
I jeszcze w bnp - tylko w tzw. "punktach", nie w oddziałach - można mieć bezpłatną na rok.
I to byłoby na tyle w sensownym wyborze, skarbonka, mBąk, ing, alior, santander consumer czy pocztowy dobrej oferty nie mają.

Zaś ominięcie prowizji zagranicznych można sobie załatwić (tzn. niekoniecznie w citku, ale nie trzeba od razu brać getouta).
Zresztą w sytuacji podbramkowej za granicą wolę działającą kartę citka z 5,8% prowizji niż niedziałającą getoutu ;P

Ale jakby getout jakieś promo zrobił to bym przetestował.
Na jesieni po fuzji z ideą przestanę być "nowym klientem" :(

Data: 2019-04-02 11:30:32
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Tue, 2 Apr 2019 02:24:30 -0700 (PDT), w
<325d8842-f45e-473a-b044-117a578f4621@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

Ta, daje? I nie ma w umowie nic o możliwości rozwiązania umowy przez bank bez podania przyczyny?
I niby gdzie daje? Może dawał, dawno temu, obecna oferta to zwolnienie przy 5 pyknięciach na miesiąc.

Jakoś na razie nie zrezygnowali z klienta.
Co do opłaty to mam kartę jeszcze od czasów nazywania jej Simple. Transakcji
robię sporo, więc nawet nie wiem czy 5 pyknięć mnie obowiązuje :)

OIDP można w noble pokombinować - mając tam konto (do bezpłatności wymagany ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

Ale po co skoro jest Getin?

> [...]

Ale jakby getout jakieś promo zrobił to bym przetestował.
Na jesieni po fuzji z ideą przestanę być "nowym klientem" :(

Jako, że 5 pyknięć na miesiąc potrafię zrobić w jeden dzień, to w/w karty nie
są dla mnie (czy raczej dla Getinu) na razie żadną konkurencją.

Data: 2019-04-02 04:17:51
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 11:34:37 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> I niby gdzie daje? Może dawał, dawno temu, obecna oferta to zwolnienie przy 5 pyknięciach na miesiąc.

Jakoś na razie nie zrezygnowali z klienta.

Ze mnie citek też nie, choć oprócz IF grosza nie zarobili.

Co do opłaty to mam kartę jeszcze od czasów nazywania jej Simple.

No to właściwie nawet nie wiesz, jakie masz warunki.

> OIDP można w noble pokombinować - mając tam konto (do bezpłatności wymagany ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

Ale po co skoro jest Getin?

Ja akurat tyle nie płacę, płaci głównie żona dodatkowymi - a te, oprócz ing, nie liczą się do zwolnień dla głównych.
Więc z dwojga złego wolę ping-ping 10k, który zrobi się z automatu, niż konieczność 5 pyknięć.

Jako, że 5 pyknięć na miesiąc potrafię zrobić w jeden dzień, to w/w karty nie są dla mnie (czy raczej dla Getinu) na razie żadną konkurencją.

Oprócz możliwości płacenia można mieć jeszcze inne korzyści, bonusy na start, ubezpieczenia czy programy lojalnościowe. A warunki takie same.
Nikt nie każe przy tym rezygnować z getinu, chyba że masz problem ze zdolnością.
A KK warto mieć ze sobą zawsze dwie.
Z getoutu masz visę - więc mc simplicity z citka byłoby dobrym uzupełnieniem. Jak nie chcesz telefonu to możesz mi dać ;P
Programu poleceń nie mają niestety.

A curve zamówiłeś?

Data: 2019-04-02 15:44:10
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Tue, 2 Apr 2019 04:17:51 -0700 (PDT), w
<21f79ac2-179b-4b0b-9e96-f649d30c087f@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

[...]

No mam. Visę i MC z Getinu :D

Z getoutu masz visę - więc mc simplicity z citka byłoby dobrym uzupełnieniem. Jak nie chcesz telefonu to możesz mi dać ;P
Programu poleceń nie mają niestety.

Nie jest na etacie, więc wszystkie moje rozmowy kończą się "tego nie mam w
instrukcji".

A curve zamówiłeś?

Przy moim tempie to może dam radę w tym miesiącu :)

Data: 2019-04-03 06:52:06
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 15:44:41 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Tue, 2 Apr 2019 04:17:51 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(-a):

> [...]
> Nikt nie każe przy tym rezygnować z getinu, chyba że masz problem ze zdolnością.

Uuu, dywersyfikacja pełną gębą ;>
A visa to karta, MC to naklejka?
Używasz na przemian?

A propos naklejek, mi dziś awansem oranżada oddała 10zł za to, że wznowią mi naklejkę z nowym logo. Wyciągnięcie czegoś od mBąka liczy się potrójnie ;P

> [...]
> Programu poleceń nie mają niestety.

Nie jest na etacie, więc wszystkie moje rozmowy kończą się "tego nie mam w instrukcji".

O, ostatnio się poprawili mocno, widać dawno nie próbowałeś.
A coś mi się wydaje, że niedługo otwiera się chyba miesięczne okienko, w którym honorują PIT za zeszły rok, niezależnie od źródła dochodów.

> A curve zamówiłeś?

Przy moim tempie to może dam radę w tym miesiącu :)

To będę przypominał, wikipedia czeka na dotacje.

Citibank -> Revolut UWAGA!