Citibank -> Revolut UWAGA!

Data: 2019-04-01 11:26:38
Autor: Heniek
Citibank -> Revolut UWAGA!
Wróćmy przeto do naszych baranów (bez urazy :-)).

Koniec cytatu z Samcika.

Doładować niby kartę za 80K?
Popieram określenie

Data: 2019-04-01 12:45:59
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
Rzeczywiście luzak.
citek daje takie szalone limity na klik, ja w zeszłym roku miałem 60k, więc w tym może będzie 80k ;> Właściwie to już byłby na to czas, bo tak zawsze na wiosnę szaleli, ale może się obrazili za to zeszłoroczne wzięcie, i zaraz obniżenie jak tylko dostałem nagrodę w promo.
Ale pchać tyle do revoluta... Niby 1700 rocznie za nic, ale strach.

Data: 2019-04-01 21:53:11
Autor: RobertS
Citibank -> Revolut UWAGA!
[...]

macie jakiś szczególny powód, że korzystacie z KK Citi?

mnie został już tylko jeden, no może dwa:
mam kartę dożywotnia bez opłat i naliczają mi się punkty w PayBack

natomiast limitu na KK nie zwiększam od lat, zupełnie sensu nie widzę...

RobertS

Data: 2019-04-01 13:18:19
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
A dożywotnia (tzn. tyle, co ostry czerniak, dwa miesiące gwarancji, czyli tyle, ile bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?
Bo nawet do simplicity dają taką gwarancję - a przynajmniej tak rozumiem zapis w umowie żony, że ew. zmiana TOiP nie będzie dotyczyć kart już wydanych.
Limit oczywiście bez sensu zwiększać, 20k to już luksus, ponad 2k i tak nie wychodziłem nigdy oprócz zakupu mebli i płacenia za wczasy.
60k wziąłem bo dawali za to 50zł do ikei, a skłamać musiałem, kamień młyński im u szyi trza uwiązać ;>
A ze zmniejszasz wiadomością w ST to problemu nie ma - choć mogło mi 400zł w ing koło nosa przelecieć, bo już myślałem, że zdolności nie starczy, ale na 1910zł limitu jeszcze starczyło ;>

Data: 2019-04-01 22:32:48
Autor: RobertS
Citibank -> Revolut UWAGA!
[...]

korzystam lub nie, opłat za KK nie ma

w Mille muszę zrobić 5 transakcji (zwykle 5x doładowanie karty miejskiej na 1 zł) i wtedy jestem zwolniony z opłat

zaczynałem od 3kzł (na oświadczenie), jak mi corocznie podnosili limit i doszedłem do ponad 8kzł to powiedziałem stop

RobertS

Data: 2019-04-02 10:47:45
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Mon, 1 Apr 2019 13:18:19 -0700 (PDT), w
<483ddc15-922e-423b-ac6e-7a5f7b12f86d@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

A dożywotnia (tzn. tyle, co ostry czerniak, dwa miesiące gwarancji, czyli tyle, ile bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?

Taką daje Getin, i to z najlepszymi kursami dla walut.
Też dziwię się, że ktoś jeszcze Citka ma :)

Data: 2019-04-02 02:24:30
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 10:49:39 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Mon, 1 Apr 2019 13:18:19 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał:

> A dożywotnia (tzn. tyle, co ostry czerniak, dwa miesiące gwarancji, czyli tyle, ile bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?

Taką daje Getin, i to z najlepszymi kursami dla walut.

Ta, daje? I nie ma w umowie nic o możliwości rozwiązania umowy przez bank bez podania przyczyny?
I niby gdzie daje? Może dawał, dawno temu, obecna oferta to zwolnienie przy 5 pyknięciach na miesiąc.
OIDP można w noble pokombinować - mając tam konto (do bezpłatności wymagany ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

Też dziwię się, że ktoś jeszcze Citka ma :)

Przede wszystkim dają kilka stówek bonusu na wejściu oraz bezpłatną KK bez zawracania d4 - oprócz citka można mieć taką obecnie tylko w santanderze.
żubr i milek wymagają 1 pyknięcia na mc - tyle że żubr kosztuje za wydanie 15zł, a milek daje 200zł (plus ubezpieczenie podróżne dla gold) - a jedno pyknięcie tylko na rok, potem 5/mc wymagają (ale jak zadzwonisz z rezygnacją, to dają z tym spokój ;>).
W krokodylu ostatnio też była promo bezpłatnych KK, ale jako że nie było nic więcej to uznałem, że poczekam ;P
I jeszcze w bnp - tylko w tzw. "punktach", nie w oddziałach - można mieć bezpłatną na rok.
I to byłoby na tyle w sensownym wyborze, skarbonka, mBąk, ing, alior, santander consumer czy pocztowy dobrej oferty nie mają.

Zaś ominięcie prowizji zagranicznych można sobie załatwić (tzn. niekoniecznie w citku, ale nie trzeba od razu brać getouta).
Zresztą w sytuacji podbramkowej za granicą wolę działającą kartę citka z 5,8% prowizji niż niedziałającą getoutu ;P

Ale jakby getout jakieś promo zrobił to bym przetestował.
Na jesieni po fuzji z ideą przestanę być "nowym klientem" :(

Data: 2019-04-02 11:30:32
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Tue, 2 Apr 2019 02:24:30 -0700 (PDT), w
<325d8842-f45e-473a-b044-117a578f4621@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

Ta, daje? I nie ma w umowie nic o możliwości rozwiązania umowy przez bank bez podania przyczyny?
I niby gdzie daje? Może dawał, dawno temu, obecna oferta to zwolnienie przy 5 pyknięciach na miesiąc.

Jakoś na razie nie zrezygnowali z klienta.
Co do opłaty to mam kartę jeszcze od czasów nazywania jej Simple. Transakcji
robię sporo, więc nawet nie wiem czy 5 pyknięć mnie obowiązuje :)

OIDP można w noble pokombinować - mając tam konto (do bezpłatności wymagany ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

Ale po co skoro jest Getin?

> [...]

Ale jakby getout jakieś promo zrobił to bym przetestował.
Na jesieni po fuzji z ideą przestanę być "nowym klientem" :(

Jako, że 5 pyknięć na miesiąc potrafię zrobić w jeden dzień, to w/w karty nie
są dla mnie (czy raczej dla Getinu) na razie żadną konkurencją.

Data: 2019-04-02 04:17:51
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 11:34:37 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> I niby gdzie daje? Może dawał, dawno temu, obecna oferta to zwolnienie przy 5 pyknięciach na miesiąc.

Jakoś na razie nie zrezygnowali z klienta.

Ze mnie citek też nie, choć oprócz IF grosza nie zarobili.

Co do opłaty to mam kartę jeszcze od czasów nazywania jej Simple.

No to właściwie nawet nie wiesz, jakie masz warunki.

> OIDP można w noble pokombinować - mając tam konto (do bezpłatności wymagany ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

Ale po co skoro jest Getin?

Ja akurat tyle nie płacę, płaci głównie żona dodatkowymi - a te, oprócz ing, nie liczą się do zwolnień dla głównych.
Więc z dwojga złego wolę ping-ping 10k, który zrobi się z automatu, niż konieczność 5 pyknięć.

Jako, że 5 pyknięć na miesiąc potrafię zrobić w jeden dzień, to w/w karty nie są dla mnie (czy raczej dla Getinu) na razie żadną konkurencją.

Oprócz możliwości płacenia można mieć jeszcze inne korzyści, bonusy na start, ubezpieczenia czy programy lojalnościowe. A warunki takie same.
Nikt nie każe przy tym rezygnować z getinu, chyba że masz problem ze zdolnością.
A KK warto mieć ze sobą zawsze dwie.
Z getoutu masz visę - więc mc simplicity z citka byłoby dobrym uzupełnieniem. Jak nie chcesz telefonu to możesz mi dać ;P
Programu poleceń nie mają niestety.

A curve zamówiłeś?

Data: 2019-04-02 15:44:10
Autor: radekp@konto.pl
Citibank -> Revolut UWAGA!
Tue, 2 Apr 2019 04:17:51 -0700 (PDT), w
<21f79ac2-179b-4b0b-9e96-f649d30c087f@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

[...]

No mam. Visę i MC z Getinu :D

Z getoutu masz visę - więc mc simplicity z citka byłoby dobrym uzupełnieniem. Jak nie chcesz telefonu to możesz mi dać ;P
Programu poleceń nie mają niestety.

Nie jest na etacie, więc wszystkie moje rozmowy kończą się "tego nie mam w
instrukcji".

A curve zamówiłeś?

Przy moim tempie to może dam radę w tym miesiącu :)

Data: 2019-04-03 06:52:06
Autor: Dawid Rutkowski
Citibank -> Revolut UWAGA!
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 15:44:41 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Tue, 2 Apr 2019 04:17:51 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(-a):

> [...]
> Nikt nie każe przy tym rezygnować z getinu, chyba że masz problem ze zdolnością.

Uuu, dywersyfikacja pełną gębą ;>
A visa to karta, MC to naklejka?
Używasz na przemian?

A propos naklejek, mi dziś awansem oranżada oddała 10zł za to, że wznowią mi naklejkę z nowym logo. Wyciągnięcie czegoś od mBąka liczy się potrójnie ;P

> [...]
> Programu poleceń nie mają niestety.

Nie jest na etacie, więc wszystkie moje rozmowy kończą się "tego nie mam w instrukcji".

O, ostatnio się poprawili mocno, widać dawno nie próbowałeś.
A coś mi się wydaje, że niedługo otwiera się chyba miesięczne okienko, w którym honorują PIT za zeszły rok, niezależnie od źródła dochodów.

> A curve zamówiłeś?

Przy moim tempie to może dam radę w tym miesiącu :)

To będę przypominał, wikipedia czeka na dotacje.

Citibank -> Revolut UWAGA!